Komunikaty PR

Ruszył konkurs dla młodych przedsiębiorców "Herosi na Starcie"!

2021-06-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.

Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Do pobrania IP_HnS ( 1.55 MB )

Młodzi ludzie z własnym pomysłem na biznes mogą się już zgłaszać do kolejnej edycji startupowego konkursu Herosi na Starcie. Do wygrania jest nawet 30 tys. zł na rozwój! Wśród korzyści dla uczestników są także profesjonalne warsztaty, program mentoringowy i szansa na wdrożenie projektu w ramach Grupy Eurocash – organizatora konkursu, który za cel stawia sobie rozwijanie przedsiębiorczości wśród Polaków. Czas na zgłoszenia upływa 11 lipca 2021 r. Zachęcamy do udziału – czekają niepowtarzalne doświadczenia, atrakcyjne nagrody i szansa na błyskawiczny sukces rynkowy!

 

Herosi na Starcie to konkurs realizowany w dwóch grupach wiekowych: 16-19 i 20-26 lat. Z początkiem czerwca ruszyła jego 2. edycja. Już teraz uczestnicy mogą zgłosić swój pomysł na innowacyjny biznes na stronie:  https://herosi.akademiaeurocash.com.pl/ i powalczyć zarówno o nagrody finansowe, jak i pozyskanie od organizatora, Grupy Eurocash, realnego wsparcia we wdrożeniu go w życie.

 

Rozwijamy Gen Przedsiębiorczości

 

W tym roku walka o nagrody będzie się toczyć w kategoriach odzwierciedlających 5 cech, które powinien w sobie rozwijać każdy przedsiębiorca. To odwaga biznesowa, motywacja do rozwoju, innowacyjność, wytrwałość w działaniu oraz odpowiedzialność za innych. Uczestnicy będą mogli nad nimi pracować w toku merytorycznych warsztatów i programu mentoringowego. W ten sam sposób będą mogli nabyć także praktyczne kompetencje, które w niedalekiej przyszłości pomogą im znaleźć inwestora i wcielić swój pomysł w życie. Nauczą się m.in. tworzyć biznesplany, przekonująco prezentować swoje pomysły przed potencjalnymi inwestorami oraz planować działania z zakresu marketingu i sprzedaży.

 

W Grupie Eurocash za cel stawiamy sobie wspieranie polskiej przedsiębiorczości, także wśród młodych ludzi. Wierzymy, że to właśnie oni są przyszłością biznesu i mają szansę podbić rynek swoimi świeżymi i nowoczesnymi rozwiązaniami. Już od 26 lat współpracujemy z niezależnymi właścicielami firm w całej Polsce, wspierając ich w zakresie najnowszych narzędzi biznesowych i oferując dostęp do aktualnej wiedzy branżowej. Tym samym chcemy podzielić się z młodymi ludźmi, którzy wezmą udział w projekcie – mówi Pedro Martinho, Członek Zarządu Grupy Eurocash.

 

Nagradzamy przedsiębiorczość. 50 tys. zł do rozdania w kategoriach

 

Już samo zakwalifikowanie się do konkursu da uczestnikom niepowtarzalną szansę na dopracowanie swojego pomysłu zarówno w ramach warsztatów, jak i konsultacji z praktykami biznesu. To jednak dopiero początek wrażeń. 15 zespołów, które pomyślnie przejdzie przez etap szkoleniowy, zaprezentuje swoje pomysły przed jury na Demo Day. To właśnie wśród finalistów zostanie rozdane 10 nagród głównych – po jednej w każdej z pięciu kategorii, osobno w obu grupach wiekowych. Każda nagroda, przyznawana w oparciu o ocenę jury i mentora, to aż 5 000 zł!

 

Dodatkowo uczestnik, którego pomysł zbierze najwięcej reakcji w mediach społecznościowych, wygra nagrodę publiczności o tej samej wartości.

 

Niezależnie: 20 tys. zł i możliwość wdrożenia dla najlepszego pomysłu

 

To jednak wciąż nie wszystko. W tym roku wszyscy uczestnicy mają szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody specjalnej, w wysokości aż 20 000 zł, przyznawanej przez samego Prezesa Grupy Eurocash – Luisa Amarala! Wyróżnienie to może trafić do najciekawszego pomysłu biznesowego, który wyraźnie odznaczy się na tle innych. Dodatkowo, handel detaliczny to branża, w której świeże pomysły i nowoczesne rozwiązania są zawsze w cenie – to pole do rozwoju i śmiałych eksperymentów. Dlatego, jeżeli koncept będzie wpisywał się w obszary działalności Grupy, ma szansę na wdrożenie w ramach firmy i dodatkowe dofinansowanie.

 

Nagroda specjalna Prezesa Grupy Eurocash oraz nagroda publiczności są przyznawane niezależnie od nagród w kategoriach. Podsumowując, pojedynczy pomysł zgłoszony do konkursu ma szansę na wygranie nawet 30 000 zł i implementację w ramach Grupy Eurocash. Tegoroczna pula nagród to w sumie 75 000 zł.

 

Szczegółowy przebieg zgłoszeń, opis kolejnych etapów konkursowych oraz regulamin znajduje się na stronie herosi.akademiaeurocash.com.pl.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo. W celu osiągnięcia skali odpowiedniej dla zapewnienia konkurencyjności swoich klientów, Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Nic dziwnego – błyskawicznie zmieniający
Firma Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
2024-09-26 | 16:00

Odbudowa firm rodzinnych po powodzi

Powódź, która dotknęła południowe regiony Polski, zniszczyła nie tylko majątki prywatne, ale także uderzyła w fundamenty lokalnych gospodarek, w tym przedsiębiorstwa
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.