Ruszyła loteria Gerber – kup produkt i graj o atrakcyjne nagrody!

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Dzisiaj, tj. 1.06.2021 wystartowała loteria Gerber, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Zasady loterii są proste: wystarczy pomiędzy 01.06 a 15.08 kupić dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie. Każdy zakupiony artykuł to szansa na samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex, spacerówkę Cybex lub bony o wartości 100 zł do sklepów SMYK!
Loteria GERBER – ponad 1 800 nagród do rozdania!
Gerber dla dzieci zrobi wszystko – troszczy się o najmłodszych i wspiera rodziców w komponowaniu zdrowych i urozmaiconych jadłospisów dla pociech. Zupki, obiadki, deserki, przekąski, kaszki i soki Gerber, a także certyfikowane organiczne produkty Gerber Organic, to kompozycje stworzone przez ekspertów z najlepszych składników. Teraz marka daje rodzicom również możliwość zdobycia ciekawych nagród, które pomogą zadbać o komfort i bezpieczeństwo najmłodszych w czasie małych i dużych wypraw. W loterii Gerber codziennie wygrać można bony do sklepów SMYK o wartości 100 zł, co tydzień - spacerówki marki Cybex, a w finale - samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex!
Zasady promocji są proste. Aby wziąć udział w loterii należy:
- W okresie 1.06 – 15.08.2021 kupić w dowolnym sklepie dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zachować dowód zakupu.
- Między 15.06 a 15.08.2021 zarejestrować paragon na stronie www.loteriagerber.pl.
- Zdrapać e-zdrapkę i od razu sprawdzić, czy nie kryje się pod nią bon do sieci sklepów SMYK – każdego dnia do wygrania jest aż 30 bonów o wartości 100zł!
- Poczekać na losowanie wózków i samochodu.
Do wygrania jest łącznie aż 1 879 nagród, a każdy zakupiony produkt to kolejna szansa na wygraną!
GERBER – dla dzieci zrobimy wszystko
Dzieci i ich rodzice to bardzo wymagający konsumenci, specjaliści od trudnych pytań: o żywność, planetę, przyszłość. Ale Gerber nie boi się ani dużych wymagań, ani trudnych pytań – eksperci marki dbają o wysoką jakość produktów i ich różnorodność oraz o środowisko, w którym będą żyć kolejne pokolenia.
Słoiczki Gerber: zupki, obiadki, deserki, ale także kaszki, przekąski i soki to jakość, której rodzice mogą zaufać. Produkty powstają wyłącznie z wyselekcjonowanych składników – surowce i gotowe produkty przechodzą nawet 2 121 testów jakości i spełniają normy nawet 500 razy bardziej restrykcyjne niż w przypadku żywności dla dorosłych. Bo po prostu „dobre” to za mało!
Każdy maluszek jest inny, dlatego w ofercie marki Gerber są produkty dopasowane do potrzeb różnych dzieci – od gładkich jednoskładnikowych przecierów dla najmłodszych, do złożonych dań z większymi cząstkami dla Juniorów po 1. urodzinach. Są tu warianty bezglutenowe i bezmięsne, inspirowane kuchnią polską, włoską i węgierską, zapakowane w tubki lub słoiczki, te większe i mniejsze.
Gerber wie, jak duże znaczenie ma troska o środowisko, dlatego szkło, w które pakuje swoje produkty, w 100% nadaje się do powtórnego przetworzenia.
Ważna informacja
W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.
O Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.