Komunikaty PR

Salesforce przedstawia innowacyjne rozwiązanie Marketing Cloud i Commerce Cloud

2021-06-09  |  13:47
Biuro prasowe

Salesforce, [NYSE: CRM], globalny lider w dziedzinie rozwiązań CRM, wprowadził innowacyjne rozwiązania w ramach usługi Digital 360, pomagając firmom szybciej przechodzić na technologie cyfrowe. W ten sposób firmy zyskują dostęp do nowej generacji rozwiązań dedykowanych dla marketingu, handlu i tworzenia doświadczeń cyfrowych. 

 

Wkroczyliśmy w moment, w którym konsumenci przekraczają granice tego, co oznacza bycie "digital first" - począwszy od kupowania samochodów i artykułów spożywczych przez Internet, aż po składanie wniosków o kredyt hipoteczny przez telefon - klienci coraz bardziej polegają na technologiach. Budżety marketingowe przedsiębiorstw podążają za tymi trendami, co ma odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży online, sięgającej ponad 4 bilionów[1] dolarów i spodziewanym w tym roku udziale technologii cyfrowych na poziomie połowy wszystkich globalnych wydatków na reklamę[2]. Salesforce pomaga firmom wyprzedzić te zmiany, generując średnio ponad 100 miliardów prognoz sztucznej inteligencji Einstein, wysyłając 682 miliardów wiadomości e-mail i realizując średnio trzy miliony transakcji handlowych dziennie (według statystyk z 2020 roku). 

 

Aby w pełni wykorzystać potencjał technologii cyfrowych, firmy muszą tworzyć połączone doświadczenia i mieć pełne zrozumienie preferencji, pasji i potrzeb swoich klientów. Nowe technologie Salesforce łączą dane i technologie cyfrowe - zespalając marketing, handel, sprzedaż i obsługę, dzięki czemu firmy mogą stawiać swoich klientów w centrum strategii cyfrowej.

 

"Bycie digital first i customer centric nigdy nie było ważniejsze" - powiedział David Schmaier, President and Chief Product Officer w Salesforce. "Dzięki Digital 360, firmy mają do dyspozycji pełną moc narzędzi Salesforce, dzięki czemu mogą przyspieszyć transformację cyfrową, zbudować jedno źródło informacji o swoich klientach i napędzać wzrost marki."

 

Marketing Cloud 360: Marketing nowej generacji 

Nowa generacja Marketing Cloud pozwala marketerom lepiej poznać swoich klientów dzięki danym znajdującym się w jednym miejscu. Sztuczna inteligencja pozwala na angażowanie klientów w sposób spójny, zgodny z ich oczekiwaniami i w pełni spersonalizowany. Kolejną korzyścią jest optymalizacja działań marketingowych, dzięki ujednoliconej analityce danych.

  • Salesforce CDP: Salesforce CDP to platforma danych o klientach dla przedsiębiorstw, która zwiększa możliwości interakcji z nimi w każdym miejscu. Firmy mogą gromadzić dane z systemu CRM - w zakresie sprzedaży, obsługi, marketingu czy lojalności klientów i wykorzystywać je do prowadzenia skutecznych działań marketingowych, reklamowych, a także personalizacji, która polepsza relacje z klientami, a co za tym idzie zwiększa przychody. Salesforce CDP integruje dwie technologie, aby pomóc firmom w szybkim dostarczaniu bardziej dynamicznych doświadczeń:
    • Interaction Studio analizuje interakcje międzykanałowe marki i wykorzystuje platformę sztucznej inteligencji Einstein, aby szybko określać i wysyłać wiadomości, oferty produktowe lub rekomendacje.
    • Loyalty Management zapewnia firmom segmentację klientów w czasie rzeczywistym, biorąc pod uwagę status członkostwa, poziom lojalności i saldo punktów. W ten sposób łatwiej pielęgnować relacje i tworzyć trwałą lojalność.
  • Google i Salesforce: Klienci coraz częściej wchodzą dziś w cyfrowe interakcje z markami i mają coraz większe oczekiwania dotyczące ich prywatności w sieci. Strategiczne partnerstwo między Google i Salesforce pomaga marketerom lepiej zrozumieć swoich klientów. Usługa Customer Match, która szanując prywatność klientów i ich zaufanie do marki, dostarcza zaawansowanych narzędzi personalizacji w zakresie marketingu i reklamy. Firmy mogą nadal inwestować w rozwiązania ułatwiające wykorzystanie wiedzy o klientach z produktów Salesforce, w tym Salesforce CDP, do aktywacji w reklamach w Google.
  • Raporty Datorama dla Marketing Cloud: Dzięki Salesforce Datorama, marketerzy mają do dyspozycji ofertę analityczną Marketing Cloud, w ramach której mają dostęp do najnowszych raportów, które pozwalają analizować i optymalizować wydajność.
  • Ścieżka kariery na Trailhead: Teraz w Trailhead - bezpłatnej platformie edukacyjnej online firmy Salesforce – znajdują się materiały dla każdego, kto chce rozpocząć lub rozwinąć swoją karierę w marketingu. Trailhead zapewnia każdemu dostęp do specjalistycznej wiedzy, społeczności ekspertów w dziedzinie marketingu oraz niestandardowych ścieżek szkoleniowych, umożliwiających podnoszenie kwalifikacji w zakresie e-mailingu, generowania popytu, analityki marketingowej, nauki o danych oraz pełnienia roli CMO.
  • Snapchat Audience Match: Marketerzy mogą teraz korzystać z danych przechowywanych w Salesforce, aby realizować spersonalizowane reklamy w serwisie Snapchat. Firmy mogą dzięki temu wykorzystywać wiedzę o swoich klientach do tworzenia treści dopasowanych do ich oczekiwań. Poza tym, dzięki dostępności funkcji lookalikes, która identyfikuje nowych odbiorców o podobnych cechach do tych obecnych, firmy mogą stale poszerzać grono klientów.
  • Integracja z WhatsApp: Firmy mogą korzystać z rozwiązania Marketing Cloud's WhatsApp Business Solution, które dzięki integracji z aplikacją WhatsApp umożliwia bezpośredni kontakt z klientami, szybko konfigurując konto i wykorzystując szablony wiadomości. Ponadto funkcja zapewnia większe zaangażowanie klientów między innymi dzięki wykrywaniu słów kluczowych.

 

 

Commerce Cloud 360: Następna generacja handlu zorientowana na klienta

Commerce Cloud pomaga firmom wyjść poza pojedynczą transakcję, umożliwiając tworzenie trwałych relacji. Nowe technologie pomagają firmom identyfikować trendy biznesowe, personalizować doświadczenia klientów i integrować całą podróż klienta – od pierwszych odwiedzin witryny sklepu, przez realizację i finalizację zamówienia.

  • Salesforce CDP for Commerce: Dzięki zintegrowaniu danych z Commerce Cloud z Salesforce CDP firmy uzyskują pełny wgląd w informacje o klientach, na każdym etapie kontaktu z nim. Takie ujednolicone źródło wiedzy daje możliwość wykorzystania danych handlowych w marketingu wielokanałowym, a co za tym idzie większe zadowolenie klienta.
  • B2B2C Commerce: Dzięki nowej aplikacji B2B2C Commerce, firmy B2B mogą o wiele szybciej uruchomić witrynę sklepu internetowego, aktywując model sprzedaży direct-to-consumer (D2C). Dzięki temu firmy, które sprzedają za pośrednictwem dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, mogą przejmować i wykorzystywać dane 1st party w marketingu, sprzedaży i usługach. Takie kompleksowe podejście pozwala na lepsze poznanie swoich klientów, a w rezultacie zwiększenie źródła przychodów.
  • Salesforce Order Management: Rozwiązanie umożliwia firmom wyjście poza samą transakcję - poprzez kompleksową obsługę i lojalność. Dzięki rozwiązaniom Omnichannel Inventory i Order Management firmy mają wgląd w stany magazynowe w czasie rzeczywistym, w całej sieci sklepów i centrach realizacji zamówień. Narzędzia te umożliwiają bardziej przejrzyste zarządzanie zamówieniami, a z punktu widzenia klienta umożliwiają szybsze i wygodniejsze zakupy – z możliwością odbioru jeszcze tego samego dnia i dowolną formą dostawy. Dzięki dodaniu funkcji zarządzania zamówieniami dla B2B, klienci biznesowi posiadają większą elastyczność i kontrolę realizacji usługi, między innymi dzięki samoobsługowej opcji śledzenia, anulowania i modyfikacji zamówień.
  • Headless PWA Kit and Managed Runtime: Dzięki nowemu zestawowi Progressive Web Application (PWA) Kit i Managed Runtime, zespoły programistów mogą szybko i bez konieczności inwestowania dużych sum pieniędzy, oddzielać technologie front-end i back-end, aby tworzyć wysoce spersonalizowane rozwiązania skierowane do klienta – określane mianem headless commerce. Tradycyjne rozwiązania handlowe wymagają miesięcy na wdrożenie i są odseparowane od kompleksowej obsługi klienta. Dzięki Salesforce programiści mogą poświęcać mniej czasu na utrzymywanie infrastruktury, a więcej na tworzenie interaktywnych i innowacyjnych doświadczeń klientów.

 

"Dane to podstawa wszystkich działań, jakie podejmujemy - od pozytywnych doświadczeń klientów, poprzez bardziej spersonalizowany i strategiczny marketing, po dbanie o członków naszego zespołu” powiedział Jay Farner, CEO Quicken Loans/Rocket Mortgage. "Jeśli dane są świadomie wykorzystywane, mogą zdziałać naprawdę dużo dobrego, w każdym obszarze działalności firmy”.

 

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Salesforce, która umożliwia nam pozyskiwanie i pomiar danych 1st party, z pełnym poszanowaniem prywatności naszych klientów” - powiedział Tript Singh Lamba, dyrektor ds. zarządzania produktami w Google. 

 

"Marketing Cloud umożliwił Align Technology nawiązanie kontaktu z konsumentami, budując przy tym bardziej znaczące doświadczenia" - powiedział Nate Minnich, wiceprezes ds. marketingu w obu Amerykach, Align Technology. "W Align Technology produkujemy rozwiązania dla branży ortodontycznej, w tym system Invisalign. Dane z Marketing Cloud ułatwiają nam kontakt konsumentów z lekarzami – specjalistami w zakresie Invisalign. To autorskie podejście oparte na danych może pomóc nam dotrzeć do potencjalnych 500 milionów nowych klientów na całym świecie, którzy mogliby odmienić swój uśmiech dzięki naszym specjalistom.”

 


[1] eMarketer, 2021

[2] Marketing Charts, 2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-18 | 11:10

Palo Alto Networks z pierwszym wydarzeniem Ignite On Tour w Polsce

Zorganizowane przez lidera cyberbezpieczeństwa wydarzenie jest pierwszym w Polsce z serii Ignite On Tour. 16 kwietnia w warszawskim Crowne Plaza spotkali się decydenci i eksperci branżowi w dziedzinie bezpieczeństwa cyfrowego w celu wymiany wiedzy i dyskusji o najnowszych trendach. Gościem honorowym był również Wicepremier i Minister Cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.  W minionym roku 25 procent przedsiębiorstw przemysłowych czasowo wstrzymało swoją działalność z powodu cyberataku, co wynika z raportu ABI Research i Palo Alto Networks nt. bezpieczeństwa technologii operacyjnych – OT. Oprócz bezpośrednich konsekwencji w postaci utraty danych i przychodów, cyber-ataki zakłócają ciągłość operacji biznesowych. Patrząc w przyszłość, ankietowani specjaliści z branży przemysłowej wskazują, że zabezpieczenie urządzeń przemysłowych, w kontekście wielu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, 5G i zdalnego dostępu, będzie największym wyzwaniem dla ich organizacji. Świadomość znaczenia, jakie dla funkcjonowania przedsiębiorstw i usług publicznych, ma cyberbezpieczeństwo systematycznie wzrasta. A właśnie o nim i poszczególnych wektorach zabezpieczeń dyskutowali goście Ignite On Tour Warsaw, pierwszego w Polsce wydarzenia z serii spotkań organizowanych przez Palo Alto Networks. Ignite On Tour w pigułce Ignite on Tour to globalne tournée biznesowe, które odbywa się w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. W Europie, poza Warszawą, na ten rok zaplanowane zostały prelekcje w Mediolanie, Madrycie, Paryżu, Monachium i Lizbonie. Polska tym samym znalazła się w ścisłym gronie państw, w których eksperci i decydenci mają szansę na wymianę wiedzy z zakresu cyber security. Jednym z kluczowych przemówień w trakcie warszawskiej edycji był panel Helmuta Reisingera, CEO EMEA & LATAM, o autonomicznym cyberbezpieczeństwie. W erze dzisiejszych technologii, wpływ sztucznej inteligencji zmienia krajobraz zagrożeń i cele biznesowe, jednocześnie napędzając innowacje i umożliwiając cyberprzestępcom przeprowadzanie wyrafinowanych ataków. W dyskusji o podejściu chmurowym zabrali głos także przedstawiciele Google, partnera Palo Alto Networks. Zwieńczeniem konferencji było natomiast wystąpienie Ministra Cyfryzacji, Krzysztofa Gawkowskiego. Pierwsze wydarzenie Ignite On Tour w Polsce odzwierciedla znaczenie, jakie przywiązujemy do rozwoju naszej działalności w kraju na wielu poziomach. Współpracujemy zarówno z sektorem publicznym, w tym organami bezpieczeństwa, jak i firmami. Cyberbezpieczeństwo jest również jednym z filarów działalności biznesowej. Dlatego dostarczamy nasze zaawansowane rozwiązania, które odpowiadają na dzisiejszą skalę i różnorodność zagrożeń. Cieszę się, że podczas polskiej edycji mogliśmy poruszyć tak ważne tematy, jak nasze platformy oparte na sztucznej inteligencji dla cyberbezpieczeństwa w sieci, chmurze i działaniach operacyjnych. Jestem przekonany, że udany debiut polskiej edycji Ignite zainicjuje kolejne edycje i będzie ważnym wkładem w debatę na temat cybersecurity– mówi o wydarzeniu Wojciech Gołębiowski, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający Palo Alto Networks w Europie Wschodniej. Potrzeba uwagi na cybersecurity Tylko w ciągu ostatniego roku 70% organizacji przemysłowych na całym świecie (wg badania THE STATE OF OT SECURITY) padło ofiarą cyberataków. Jeszcze bardziej niepokojące jest to, że 26% z nich doświadcza ataków co tydzień lub częściej. Zdaniem ekspertów skala zagrożeń będzie systematycznie wzrastać. Jednak bezpieczeństwo cyfrowe to nie tylko domena przedsiębiorstw. Rozwój usług cyfrowych, z których korzystamy na co dzień sprawia, że dotyka ono każdego z nas. Dlatego budowanie świadomości na temat odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowym ekosystemie ma fundamentalne znaczenie. Rolą wydarzeń takich jak Ignite on Tour jest stałe podnoszenie wiedzy na ten temat.  
IT i technologie AVSI Polska otrzymuje grant Fundacji Kyndryl na rozwój umiejętności i odporności
2024-04-17 | 16:30

AVSI Polska otrzymuje grant Fundacji Kyndryl na rozwój umiejętności i odporności

AVSI Polska otrzymuje grant Fundacji Kyndryl na rozwój umiejętności i odporności w zakresie cyberbezpieczeństwa. 19 marca, 2024 r. w Nowym Jorku Fundacja Kyndryl ogłosiła, że AVSI
IT i technologie PANASONIC KLUCZOWYM DOSTAWCĄ TECHNOLOGII NA IGRZYSKACH W PARYŻU
2024-04-16 | 16:00

PANASONIC KLUCZOWYM DOSTAWCĄ TECHNOLOGII NA IGRZYSKACH W PARYŻU

Panasonic, jako Worldwide Olympic Partner w sektorze urządzeń audiowizualnych, odegra kluczową rolę w przygotowaniach do Letnich Igrzysk 2024 w Paryżu, skupiając się na promowaniu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.