Komunikaty PR

Salesforce przedstawia innowacyjne rozwiązanie Marketing Cloud i Commerce Cloud

2021-06-09  |  13:47
Biuro prasowe

Salesforce, [NYSE: CRM], globalny lider w dziedzinie rozwiązań CRM, wprowadził innowacyjne rozwiązania w ramach usługi Digital 360, pomagając firmom szybciej przechodzić na technologie cyfrowe. W ten sposób firmy zyskują dostęp do nowej generacji rozwiązań dedykowanych dla marketingu, handlu i tworzenia doświadczeń cyfrowych. 

 

Wkroczyliśmy w moment, w którym konsumenci przekraczają granice tego, co oznacza bycie "digital first" - począwszy od kupowania samochodów i artykułów spożywczych przez Internet, aż po składanie wniosków o kredyt hipoteczny przez telefon - klienci coraz bardziej polegają na technologiach. Budżety marketingowe przedsiębiorstw podążają za tymi trendami, co ma odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży online, sięgającej ponad 4 bilionów[1] dolarów i spodziewanym w tym roku udziale technologii cyfrowych na poziomie połowy wszystkich globalnych wydatków na reklamę[2]. Salesforce pomaga firmom wyprzedzić te zmiany, generując średnio ponad 100 miliardów prognoz sztucznej inteligencji Einstein, wysyłając 682 miliardów wiadomości e-mail i realizując średnio trzy miliony transakcji handlowych dziennie (według statystyk z 2020 roku). 

 

Aby w pełni wykorzystać potencjał technologii cyfrowych, firmy muszą tworzyć połączone doświadczenia i mieć pełne zrozumienie preferencji, pasji i potrzeb swoich klientów. Nowe technologie Salesforce łączą dane i technologie cyfrowe - zespalając marketing, handel, sprzedaż i obsługę, dzięki czemu firmy mogą stawiać swoich klientów w centrum strategii cyfrowej.

 

"Bycie digital first i customer centric nigdy nie było ważniejsze" - powiedział David Schmaier, President and Chief Product Officer w Salesforce. "Dzięki Digital 360, firmy mają do dyspozycji pełną moc narzędzi Salesforce, dzięki czemu mogą przyspieszyć transformację cyfrową, zbudować jedno źródło informacji o swoich klientach i napędzać wzrost marki."

 

Marketing Cloud 360: Marketing nowej generacji 

Nowa generacja Marketing Cloud pozwala marketerom lepiej poznać swoich klientów dzięki danym znajdującym się w jednym miejscu. Sztuczna inteligencja pozwala na angażowanie klientów w sposób spójny, zgodny z ich oczekiwaniami i w pełni spersonalizowany. Kolejną korzyścią jest optymalizacja działań marketingowych, dzięki ujednoliconej analityce danych.

  • Salesforce CDP: Salesforce CDP to platforma danych o klientach dla przedsiębiorstw, która zwiększa możliwości interakcji z nimi w każdym miejscu. Firmy mogą gromadzić dane z systemu CRM - w zakresie sprzedaży, obsługi, marketingu czy lojalności klientów i wykorzystywać je do prowadzenia skutecznych działań marketingowych, reklamowych, a także personalizacji, która polepsza relacje z klientami, a co za tym idzie zwiększa przychody. Salesforce CDP integruje dwie technologie, aby pomóc firmom w szybkim dostarczaniu bardziej dynamicznych doświadczeń:
    • Interaction Studio analizuje interakcje międzykanałowe marki i wykorzystuje platformę sztucznej inteligencji Einstein, aby szybko określać i wysyłać wiadomości, oferty produktowe lub rekomendacje.
    • Loyalty Management zapewnia firmom segmentację klientów w czasie rzeczywistym, biorąc pod uwagę status członkostwa, poziom lojalności i saldo punktów. W ten sposób łatwiej pielęgnować relacje i tworzyć trwałą lojalność.
  • Google i Salesforce: Klienci coraz częściej wchodzą dziś w cyfrowe interakcje z markami i mają coraz większe oczekiwania dotyczące ich prywatności w sieci. Strategiczne partnerstwo między Google i Salesforce pomaga marketerom lepiej zrozumieć swoich klientów. Usługa Customer Match, która szanując prywatność klientów i ich zaufanie do marki, dostarcza zaawansowanych narzędzi personalizacji w zakresie marketingu i reklamy. Firmy mogą nadal inwestować w rozwiązania ułatwiające wykorzystanie wiedzy o klientach z produktów Salesforce, w tym Salesforce CDP, do aktywacji w reklamach w Google.
  • Raporty Datorama dla Marketing Cloud: Dzięki Salesforce Datorama, marketerzy mają do dyspozycji ofertę analityczną Marketing Cloud, w ramach której mają dostęp do najnowszych raportów, które pozwalają analizować i optymalizować wydajność.
  • Ścieżka kariery na Trailhead: Teraz w Trailhead - bezpłatnej platformie edukacyjnej online firmy Salesforce – znajdują się materiały dla każdego, kto chce rozpocząć lub rozwinąć swoją karierę w marketingu. Trailhead zapewnia każdemu dostęp do specjalistycznej wiedzy, społeczności ekspertów w dziedzinie marketingu oraz niestandardowych ścieżek szkoleniowych, umożliwiających podnoszenie kwalifikacji w zakresie e-mailingu, generowania popytu, analityki marketingowej, nauki o danych oraz pełnienia roli CMO.
  • Snapchat Audience Match: Marketerzy mogą teraz korzystać z danych przechowywanych w Salesforce, aby realizować spersonalizowane reklamy w serwisie Snapchat. Firmy mogą dzięki temu wykorzystywać wiedzę o swoich klientach do tworzenia treści dopasowanych do ich oczekiwań. Poza tym, dzięki dostępności funkcji lookalikes, która identyfikuje nowych odbiorców o podobnych cechach do tych obecnych, firmy mogą stale poszerzać grono klientów.
  • Integracja z WhatsApp: Firmy mogą korzystać z rozwiązania Marketing Cloud's WhatsApp Business Solution, które dzięki integracji z aplikacją WhatsApp umożliwia bezpośredni kontakt z klientami, szybko konfigurując konto i wykorzystując szablony wiadomości. Ponadto funkcja zapewnia większe zaangażowanie klientów między innymi dzięki wykrywaniu słów kluczowych.

 

 

Commerce Cloud 360: Następna generacja handlu zorientowana na klienta

Commerce Cloud pomaga firmom wyjść poza pojedynczą transakcję, umożliwiając tworzenie trwałych relacji. Nowe technologie pomagają firmom identyfikować trendy biznesowe, personalizować doświadczenia klientów i integrować całą podróż klienta – od pierwszych odwiedzin witryny sklepu, przez realizację i finalizację zamówienia.

  • Salesforce CDP for Commerce: Dzięki zintegrowaniu danych z Commerce Cloud z Salesforce CDP firmy uzyskują pełny wgląd w informacje o klientach, na każdym etapie kontaktu z nim. Takie ujednolicone źródło wiedzy daje możliwość wykorzystania danych handlowych w marketingu wielokanałowym, a co za tym idzie większe zadowolenie klienta.
  • B2B2C Commerce: Dzięki nowej aplikacji B2B2C Commerce, firmy B2B mogą o wiele szybciej uruchomić witrynę sklepu internetowego, aktywując model sprzedaży direct-to-consumer (D2C). Dzięki temu firmy, które sprzedają za pośrednictwem dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, mogą przejmować i wykorzystywać dane 1st party w marketingu, sprzedaży i usługach. Takie kompleksowe podejście pozwala na lepsze poznanie swoich klientów, a w rezultacie zwiększenie źródła przychodów.
  • Salesforce Order Management: Rozwiązanie umożliwia firmom wyjście poza samą transakcję - poprzez kompleksową obsługę i lojalność. Dzięki rozwiązaniom Omnichannel Inventory i Order Management firmy mają wgląd w stany magazynowe w czasie rzeczywistym, w całej sieci sklepów i centrach realizacji zamówień. Narzędzia te umożliwiają bardziej przejrzyste zarządzanie zamówieniami, a z punktu widzenia klienta umożliwiają szybsze i wygodniejsze zakupy – z możliwością odbioru jeszcze tego samego dnia i dowolną formą dostawy. Dzięki dodaniu funkcji zarządzania zamówieniami dla B2B, klienci biznesowi posiadają większą elastyczność i kontrolę realizacji usługi, między innymi dzięki samoobsługowej opcji śledzenia, anulowania i modyfikacji zamówień.
  • Headless PWA Kit and Managed Runtime: Dzięki nowemu zestawowi Progressive Web Application (PWA) Kit i Managed Runtime, zespoły programistów mogą szybko i bez konieczności inwestowania dużych sum pieniędzy, oddzielać technologie front-end i back-end, aby tworzyć wysoce spersonalizowane rozwiązania skierowane do klienta – określane mianem headless commerce. Tradycyjne rozwiązania handlowe wymagają miesięcy na wdrożenie i są odseparowane od kompleksowej obsługi klienta. Dzięki Salesforce programiści mogą poświęcać mniej czasu na utrzymywanie infrastruktury, a więcej na tworzenie interaktywnych i innowacyjnych doświadczeń klientów.

 

"Dane to podstawa wszystkich działań, jakie podejmujemy - od pozytywnych doświadczeń klientów, poprzez bardziej spersonalizowany i strategiczny marketing, po dbanie o członków naszego zespołu” powiedział Jay Farner, CEO Quicken Loans/Rocket Mortgage. "Jeśli dane są świadomie wykorzystywane, mogą zdziałać naprawdę dużo dobrego, w każdym obszarze działalności firmy”.

 

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Salesforce, która umożliwia nam pozyskiwanie i pomiar danych 1st party, z pełnym poszanowaniem prywatności naszych klientów” - powiedział Tript Singh Lamba, dyrektor ds. zarządzania produktami w Google. 

 

"Marketing Cloud umożliwił Align Technology nawiązanie kontaktu z konsumentami, budując przy tym bardziej znaczące doświadczenia" - powiedział Nate Minnich, wiceprezes ds. marketingu w obu Amerykach, Align Technology. "W Align Technology produkujemy rozwiązania dla branży ortodontycznej, w tym system Invisalign. Dane z Marketing Cloud ułatwiają nam kontakt konsumentów z lekarzami – specjalistami w zakresie Invisalign. To autorskie podejście oparte na danych może pomóc nam dotrzeć do potencjalnych 500 milionów nowych klientów na całym świecie, którzy mogliby odmienić swój uśmiech dzięki naszym specjalistom.”

 


[1] eMarketer, 2021

[2] Marketing Charts, 2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Prawo

Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.

Polityka

W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.