Salesforce wprowadza Marketing GPT i Commerce GPT
Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, przedstawił nowe produkty oparte na generatywnej sztucznej inteligencji – Marketing GPT i Commerce GPT. Dzięki Marketing GPT marketerzy będą mogli automatycznie generować spersonalizowane wiadomości e-mail czy tworzyć inteligentniejsze segmenty odbiorców. Korzystając z Commerce GPT – marki będą miały możliwość dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które dostosowują się do potrzeb ich klientów, wykorzystując do tego dynamiczne ścieżki zakupowe oparte na GPT.
Generatywna sztuczna inteligencja zwiększa produktywność i wydajność firm. Jej potencjał jest ogromny, a już 60% marketerów twierdzi, że generatywna SI zmieni ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi im skupienie się na bardziej strategicznych działaniach. Jednak „dokładność i jakość” SI jest poważną obawą marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.
Marketing GPT umożliwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz angażujących doświadczeń w każdym punkcie styku z generatywną sztuczną inteligencją i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzięki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy będą mogli:
- Mądrze gospodarować czasem i zasobami dzięki funkcji Segment Creation, która daje marketerom możliwość szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
- Zmniejszyć nakłady pracy związane z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które może automatycznie generować spersonalizowane wiadomości.
- Zwiększyć ROI dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy dane własne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
- Dostarczać właściwe wiadomości w odpowiednim czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
- Wykorzystać generatywne platformy treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokanałowych w ramach Marketing GPT.
Commerce GPT umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń handlowych na każdym etapie podróży kupującego. Jest to możliwe dzięki automatycznie generowanym spostrzeżeniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:
- Zautomatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców dzięki Goals- Based Commerce. To najnowocześniejsze narzędzie umożliwi firmom ustalanie określonych celów oraz zadań, a następnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich realizacji. Obsługiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, od poprawy marż po zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
- Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizują obsługę klienta dzięki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do każdego kupującego.
- Zdefiniować na nowo zakupy i lojalność dzięki Commerce Concierge. To narzędzie odpowiada za spersonalizowane, angażujące konwersacje z klientami, a także pomaga kupującym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w języku naturalnym – za pośrednictwem cyfrowych kanałów jak np. czaty lub komunikatory.
Partnerzy Salesforce, tacy jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, budują ekosystem generatywnej sztucznej inteligencji z nowymi akceleratorami, dużymi modelami językowymi i modelami danych oraz integracjami. W ten sposób pomagają firmom wdrożyć Marketing GPT i Commerce GPT przy mniejszych kosztach i mniejszym stopniu złożoności.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.