Komunikaty PR

SCB otrzymał 350 mln zł na finansowanie ekologicznych inwestycji

2022-10-12  |  11:05
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Santander Consumer Bank nawiązał relacje z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOiR). W ramach tej współpracy otrzymany od EBOiR kredyt zostanie przeznaczony na pożyczki finansujące inwestycje klientów, które pomagają oszczędzić energię w budynkach mieszkalnych. Partnerstwo z EBOiR jest oferowane instytucjom, które mają duży udział w sprzedaży ekologicznych produktów i podejmują inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Wrocław, 12 października 2022 r. Współpraca Santander Consumer Banku z EBOiR pozwoli mu zwiększyć możliwości udzielania kredytów na ekologiczne produkty. Fundusze w złotówkach zostaną przekazane prywatnym właścicielom budynków mieszkalnych, którzy będą chcieli sfinansować m.in. panele fotowoltaiczne, wymianę kotłów węglowych czy inne technologie z kategorii energii odnawialnej.

- Jesteśmy dumni, że ekologiczna oferta Santander Consumer Banku zwróciła uwagę EBOiR – mówi Renata Serafin-Francuz, Menadżer ds. ALM z Departamentu Zarządzania Finansowego z Santander Consumer Banku. – Wspieranie naszych klientów w zakupie rozwiązań przyjaznych środowisku jest dla nas bardzo ważne. W tym celu jako jeden z pierwszych banków, zgłosiliśmy się do programu „Czyste Powietrze”, chcąc wprowadzić do swojej oferty kredyt z dotacją na ekorozwiązania dla domu. Już wcześniej jednak oferowaliśmy raty na pompy ciepła i panele fotowoltaiczne. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z EBOiR będziemy mogli jeszcze bardziej przyczynić się do zwiększania liczby technologicznych rozwiązań, które wykorzystują energie odnawialne.

Kredyt dla Santander Consumer Banku został udzielony w ramach „Programu Finansowania Efektywności Energetycznej w Budynkach Mieszkalnych w Polsce” – PolREFF, przeznaczonego na inwestycje przyjazne środowisku. Ich celem jest obniżenie zużycia i tym samym kosztów energii ponoszonych przez konsumentów oraz zmniejszenie emisji dwutlenku węgla.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.