Komunikaty PR

Shiseido wdroży rozwiązania produkcyjne Dassault Systèmes

2022-03-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że Shiseido Company, Limited, globalna firma kosmetyczna posiadająca 150-letnią tradycję i działająca w 120 krajach, podpisała wieloletnią umowę licencyjną na wdrożenie rozwiązań Dassault Systèmes do zarządzania operacjami produkcyjnymi w głównych zakładach produkcyjnych Shiseido na całym świecie. W odpowiedzi na wzrost zainteresowania konsumentów kosmetykami do pielęgnacji skóry oraz zdrowym stylem życia podczas pandemii COVID-19, firma Shiseido zamierza stworzyć bardziej wydajne systemy produkcyjne, które spotkają się z uznaniem konsumentów i przyczynią się do zwiększenia lojalności wobec marki.

Wybrane przez Shiseido rozwiązanie branżowe „Perfect Production” firmy Dassault Systèmes, wykorzystujące aplikacje DELMIA Apriso i bazujące na platformie 3DEXPERIENCE, będzie wspierać strategię transformacji biznesowej Shiseido "Win 2023 and Beyond", umożliwiając skupienie się na poprawie wydajności fabryk i redukcji kosztów.

"Perfect Production" wraz z DELMIA Apriso umożliwi firmie Shiseido ujednolicenie i standaryzację zarządzania operacjami produkcyjnymi oraz najlepszych praktyk w głównych zakładach produkcyjnych w Japonii, Europie, Stanach Zjednoczonych i innych krajach. W jednym wirtualnym środowisku współpracy, Shiseido może usprawnić planowanie end-to-end i zoptymalizować swoje działania.  Pozwoli to zwiększyć wydajność i produktywność, rentowność oraz umożliwi rozwiązywanie problemów produkcyjnych bez wpływu na jakość produktów.  Dzięki zwiększeniu elastyczności produkcji w wielu lokalizacjach, firma Shiseido będzie w stanie precyzyjnie przydzielać zasoby produkcyjne, utrzymywać jakość produktów i zaspokajać zarówno globalny, jak i lokalny popyt na swoje produkty. 

– Pandemia uświadomiła nam, że konsumenci przywiązują coraz większą wagę do pielęgnacji skóry i dbałości o dobre samopoczucie. Do 2030 roku chcemy stać się globalnym liderem w dziedzinie pielęgnacji urody i wellness – mówi Atsunori Takano, Executive Officer, CITO, Shiseido. –  Oczekujemy, że wiodąca pozycja Dassault Systèmes w sektorze kosmetycznym oraz wartość, jaką technologia może wnieść do naszej produkcji, wzmocni naszą strategię rozwoju.

– Zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia rośnie na całym świecie, a wiodący producenci kosmetyków będą musieli dostarczać na rynek innowacyjne produkty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – mówi Philippe Loeb, wiceprezes Dassault Systèmes ds. produktów konsumenckich i handlu detalicznego. – Platforma 3DEXPERIENCE zapewnia globalnym producentom, takim jak Shiseido, wirtualne środowisko produkcyjne działające w czasie rzeczywistym.  Pozwala ono na zwiększenie wydajności istniejących fabryk i przyspieszenie wszystkich aspektów produkcji w celu rozszerzenia portfolio produktów kosmetycznych i wellness dla klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.