Komunikaty PR

SI-Consulting inwestuje w inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży

2021-06-18  |  14:38
Biuro prasowe

Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.

Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.

 

Technologiczna synergia

Po poznaniu konceptu działania platformy zaprojektowanej przez spółkę 2040 od razu wiedzieliśmy, że jest to właściwy kierunek dla nas – stwierdza Paweł Rytelewski, Wiceprezes Zarządu SI-Consulting z Grupy Impel, działającej w obszarze SAP, programowania i innych usług informatycznych. – Obecnie rozwiązanie inteligentnego asystenta dedykowane jest działom sprzedaży w dużych firmach. W przyszłości chcemy także wspólnie je rozwijać, integrować z naszymi rozwiązaniami i korzystać w ramach własnej firmy – podkreśla Paweł Rytelewski.

Edward daje wiele gotowych modeli działania – podkreśla Tomasz Wesołowski​, współtwórca rozwiązania i prezes zarządu spółki 2040.  – Asystent prowadzi kontekstowo – wie z kim była prowadzona rozmowa, przekształci w tekst przedyktowaną notatkę, pomoże zaplanować kolejne kroki, zaimportuje do CRM i przypomni dalsze plany. A to tylko próbka możliwości – zaznacza Tomasz Wesołowski​.

Zaprojektowane scenariusze działania są różnorodne – od zwyczajnego wsparcia rozmów wraz z automatycznym raportowaniem do CRM, przez opiekę nad każdym leadem, aż po obsługę pytań zadawanych przez formularze, w oparciu o firmową bazę wiedzy i innych kontaktów przychodzących.

 

Korzyść dla całej organizacji

Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Tomasz Wesołowski​.

Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.