Komunikaty PR

Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową

2021-09-30  |  11:12
Biuro prasowe

Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama to powrót do korzeni marki, która ponad 100 lat temu zaczynała jako producent materiałów uszczelniających. Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji. 

Sika to firma o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, w Polsce obecna już od 30 lat. Dzięki oferowaniu produktów o najwyższej jakości zyskała w tym czasie ogromne zaufanie fachowców z branży budowlanej. Tym razem kampania skierowana jest jednak bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Chcemy zaprezentować inne oblicze firmy działającej w branży budowlanej. Delikatny, ukazujący piękno wody spot ma przekonać widzów, że materiały do hydroizolacji w domu to temat, który nie jest zarezerwowany wyłącznie dla fachowców i tak naprawdę dotyczy każdego z nas – mówi Natalia Rajczonek, marketing manager w Sika Poland.

Woda to radość, piękno, miłość

Nowe spoty reklamowe marki dotyczą jej linii hydroizolacyjnej. Sika ma w swojej ofercie pełen wachlarz produktów zabezpieczających dom „od piwnicy aż po dach”. W filmach reklamowych brak jednak technicznych zwrotów, specjalistycznych grafik czy postaci fachowca w roli głównej. Zamiast tego marka postawiła na dom i jej mieszkańców: grupę przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego na tarasie, rodzinę z córeczką w czasie zabawy na balkonowym basenie (takie rozwiązania są możliwe dzięki innowacyjnym systemom wodoszczelnym Sika!), czy panią domu zażywającą relaksującej kąpieli. Te sceny z życia łączy jedno – woda nie jest w nich problemem, a jedynie źródłem radości i przyjemności. Woda rozlewająca się po kafelkach, czy deszcz zalewający taras nie martwią mieszkańców domu, ponieważ o odpowiednią izolację podłoża dbają produkty Sika.

Kampania ma pokazać widzom, że naszym produktom można zaufać i powierzyć im ochronę domu. Dzięki temu woda w nim będzie naszym sprzymierzeńcem, a nie czynnikiem, który przynosi kłopoty i zniszczenia – tłumaczy Natalia Rajczonek.

Nową kampanię reklamową można oglądać od 20 września, zarówno w internecie, jak i na najpopularniejszych kanałach telewizji – TVN, Polsat i TVP. Za obsługę kampanii telewizyjnej odpowiada Grupa Keino.

Nietypowe spoty reklamowe to element świętowania 30-lecia marki w Polsce. Z tej okazji trwa także Roadshow w punktach Bricoman w wybranych miastach w Polsce. Podczas wydarzeń klienci mają mogą korzystać z wiedzy obecnych ekspertów marki, przetestować produkty, a także wziąć udział w konkursie budowlanym. Najbliższe spotkania odbędą się w Poznaniu i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.