Komunikaty PR

SMEG Polska przenosi siedzibę i showroom do Prosta Tower

2021-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

SMEG, producent wysokiej jakości urządzeń gospodarstwa domowego, ikona światowego wzornictwa i włoskiego stylu lokuje nowe biuro oraz showroom w warszawskim biurowcu Prosta Tower. W procesie wyboru lokalizacji i negocjacji warunków najmu doradzała firma Walter Herz

Globalna marka SMEG, plasująca się w czołówce wiodących producentów sprzętu kuchennego i urządzeń gospodarstwa domowego w Europie, obecna w naszym kraju od 7 lat, wybrała budynek Prosta Tower na miejsce nowej siedziby w Polsce. W biurowcu, zlokalizowanym przy ulicy Prostej, na terenie najnowocześniejszego centrum biznesowego w Warszawie SMEG Polska otworzy również firmowy showroom. W reprezentacyjnym studio o powierzchni 210 mkw. udostępni ekspozycję swoich, innowacyjnych i designerskich produktów, które powszechnie uznawane są za symbol doskonałej jakości i włoskiego stylu.     

Firma SMEG z siedzibą we włoskim Guastalla posiada kilkanaście filii zagranicznych, w tym m.in. biura w Hong Kongu i Arabii Saudyjskiej, 4 zakłady produkcyjne we Włoszech oraz rozbudowaną na całym świecie sieć sprzedaży urządzeń gospodarstwa domowego oraz profesjonalnego sprzętu przeznaczonego dla restauracji i stosowanego w laboratoriach. W związku z planami rozwoju marki na naszym rynku firma SMEG Polska przenosi siedzibę do budynku Prosta Tower, w którym jej nowe biuro zajmować będzie powierzchnię całego piętra.     

- Technologia i styl to motto firmy SMEG, dla której styl stanowi szczególną wartość. Dotyczy to nie tylko pięknych produktów SMEG, ale również wszystkiego co jest związane z włoskim wyznacznikiem trendów w designie. Zainspirowani główną siedzibą naszej firmy, mieszczącą się w San Girolamo, niedaleko Guastalla, która została zaprojektowana przez światowej klasy architekta Guido Canali, poszukiwaliśmy unikalnego i wyróżniającego miejsca dla nowego biura oraz showroomu. Wszystko czego poszukiwaliśmy, zostało odnalezione w budynku Prosta Tower – mówi Mikołaj Steblecki, członek zarządu SMEG Polska.

- Zadaniem naszego zespołu było zagwarantowanie firmie SMEG Polska kompleksowego wsparcia przy wyborze optymalnej lokalizacji, która zaspokajałaby jej potrzeby związane z rozwojem na polskim rynku. Szukaliśmy, nie tylko odpowiedniej przestrzeni biurowej, ale również prestiżowego miejsca do stworzenia showroomu marki. Odpowiedniego budynku, którego architektura korespondowałaby z niepowtarzalnym designem produktów oferowanych przez SMEG. Te warunki spełnił biurowiec Prosta Tower, w którym nasza firma również ma siedzibę. Proces najmu przeprowadzony został bardzo sprawnie dzięki zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu wszystkich stron – informuje Emilia Legierska, Senior Leading Negotiator w Walter Herz.  

- Cieszymy się, że firma z tradycją sięgającą 1948 roku, współpracująca ze światowej sławy architektami i projektantami, by dostarczać odbiorcom na całym świecie renomowany sprzęt i urządzenia gospodarstwa domowego wyróżniające się niepowtarzalnym wzornictwem przenosi siedzibę i showroom do budynku Prosta Tower. Chcielibyśmy, żeby biurowiec nadal przyciągał równie ciekawe marki i tak, jak dotychczas świetnie sobie radził pomimo dużych zmian, jakie możemy obserwować aktualnie na rynku nieruchomości komercyjnych – komentuje Robert Gietko, reprezentujący właściciela budynku.  

- Centrala firmy SMEG w Polsce rozgości się na 16. piętrze budynku Prosta Tower. Uzupełnieniem, ale i niezaprzeczalnym  atutem,  starannie przemyślanej aranżacji nowej siedziby włoskiego producenta, będzie na pewno piękny widok na panoramę Warszawy  – dodaje Monika Rogucka, Leasing Director w Corees Polska, agencji która wspierała wynajmującego w procesie negocjacji umowy najmu.

Prosta Tower to kameralny, osiemnastopiętrowy budynek biurowy o powierzchni całkowitej 8400 mkw. Biurowiec mieści się w ścisłym centrum Warszawy. Charakteryzuje się szklaną elewacją z frontową fasadą w kształcie nieregularnej tafli betonowych bloków w formie rombów. Dysponuje najnowocześniejszymi systemami klimatyzacyjnymi i przeciwpożarowymi, zintegrowanymi z monitoringiem i systemem zarządzania, a także profesjonalną ochroną.

 

Walter Herz

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.