Komunikaty PR

Spalinowe wózki widłowe RCD/RCG – solidna propozycja STILL

2021-07-02  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
More&More Marketing

ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl

Firma STILL Polska wprowadziła na rynek solidne, wydajne i uniwersalne pojazdy spalinowe na ON i LPG o udźwigu maksymalnym od 1,5 t do 5 t. Modele serii RCG charakteryzują się dobrym stosunkiem jakości do ceny i są obecnie dostępne z wydłużoną gwarancją.

Jako kompleksowy dostawca wózków widłowych i infrastruktury magazynowej STILL Polska rozumie specyfikę potrzeb transportowych branż: budowlanej, drzewnej i tworzyw sztucznych. Dostrzega także, jak ze względu na epidemię zmieniły się rynkowe uwarunkowania. W związku z tym firma rozszerzyła swoją ofertę. Dwie bliźniacze serie wózków widłowych z napędem Diesla i gazowym, RCD/RCG, stanowią efekt dążenia projektantów do minimalizacji kosztów inwestycji w pojazdy transportu wewnętrznego z zachowaniem kojarzonej z marką niezawodności i solidności wykonania. Dobry stosunek jakości do ceny oraz dostęp do znanej z szybkości i skuteczności reakcji obsługi serwisowej STILL Polska sprawiają, że nowe wózki widłowe marki kojarzonej z klasą premium są wartą uwagi propozycją w segmencie podstawowym.

Wyróżnikiem wszystkich wózków serii RCD i RCG jest wysoka ergonomia pracy operatora. Wygodę sterowania zapewniają znajdujące się blisko fotela dźwignie hydrauliczne oraz regulowana kolumna kierownicy. Amortyzowana kabina absorbuje wibracje podczas jazdy po nierównościach, a jej konstrukcja – z nisko położoną deską rozdzielczą, dużymi oknami i wąskimi słupkami dachu – w połączeniu z wąskimi profilami masztu i wysokiej jakości seryjnym oświetleniem gwarantują doskonałą widoczność we wszystkie strony.

Wózki widłowe STILL RCD/RCG charakteryzują się dużymi wartościami udźwigów resztkowych, decydującymi o możliwości podnoszenia ładunków na znaczne wysokości. Szeroka dostępność: wyposażenia dodatkowego, wideł różnej długości i zróżnicowanych masztów; oraz duża moc silnika (dla wariantu z udźwigiem 4 – 5 ton przekraczająca 55 kW) sprawiają, że pojazdy te są rozwiązaniem uniwersalnym, dającym sobie radę we wszystkich typowych dla ich klasy zastosowaniach. Silniki wózków RCD/RCG wyposażono w system redukcji emisji szkodliwych substancji, dzięki czemu są zgodne z normą emisji spalin EU5. Dodatkowo, zasilane LPG wózki serii RCG są dostępne są z gwarancją wydłużoną do 3 lat (lub 3 tys. mth).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie Biuro prasowe
2024-04-29 | 15:00

Ciężarówki bezemisyjne rozwożą produkty PepsiCo w Warszawie

Warszawa, 29 kwietnia 2024 roku PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje
Transport Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?
2024-04-29 | 09:00

Jak obronić się przed mandatem za tachograf za granicą?

Podczas rutynowej kontroli drogowej na terenie Słowenii jeden z kierowców firmy Adecon został ukarany mandatem za rzekome nieprawidłowości w działaniu nowoczesnego tachografu. Pomimo
Transport Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia
2024-04-27 | 22:46

Ile zarabiają kierowcy zawodowi C+E? Co wpływa na ich wynagrodzenia

W 2023 r. w branży TSL nastąpiły istotne zmiany w ustalaniu wynagrodzeń dla kierowców. Wzrost płacy wraz z nowymi przepisami dotyczącymi delegowania pracowników, wpłynęły na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych

Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.

Ochrona środowiska

Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe

Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.