Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić uczniów do aktywności fizycznej. Spotkania były także okazją do pokazania, jak sport kształtuje charakter, uczy współpracy i pozwala rozwijać się zarówno fizycznie, jak i osobowościowo.
KSG Warszawa to klub siatkówki kobiecej, który w krótkim czasie zyskał miano jednej z najbardziej obiecujących drużyn w Polsce. Zespół, rywalizujący w 1. Lidze Kobiet, wyróżnia się młodym składem, pełnym ambitnych zawodniczek, które z powodzeniem łączą sportowe ambicje z zaangażowaniem w działania na rzecz społeczności lokalnej.
Podczas spotkań w szkołach, które odbyły się w dniach 9 i 10 grudnia, siatkarki przeprowadziły mini-treningi, demonstrując techniki siatkarskie, a także opowiedziały o swoim doświadczeniu sportowym, pasji oraz codziennym życiu. Uczniowie mieli również okazję zadać pytania i dowiedzieć się więcej o funkcjonowaniu klubu oraz drodze, jaką przebywają młodzi sportowcy, by osiągnąć sukces na zawodowych boiskach.
- Spotkania w szkołach były naprawdę udane. Dzieci chętnie uczestniczyły w zajęciach sportowych przeprowadzonych przez zawodniczki. Uczniowie mieli szansę otrzymać bezcenne, siatkarskie wskazówki od doświadczonych, zawodowych siatkarek. Był również czas na wspólną rozmowę, w której dziewczyny mogły przybliżyć życie profesjonalnego sportowca - podkreśliła Klaudia Turkot, członkini zarządu KSG Warszawa.
Wizyta siatkarek nie tylko wzbudziła entuzjazm wśród dzieci, ale również miała na celu inspirowanie młodych osób do aktywności fizycznej i rozwoju sportowych pasji. Jak zaznaczyła Klaudia Turkot, dla wielu uczniów szczególnie motywujący mógł być fakt, że zawodniczki KSG Warszawa zaczynały swoje siatkarskie przygody w podobnym wieku i miejscu.
Klub zapowiada, że to dopiero początek, a siatkarki mają w planach kolejne wizyty w warszawskich szkołach, by dalej promować aktywny styl życia i zachęcać dzieci do podejmowania sportowych wyzwań.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.