Startuje archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Homebook.pl
ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
720 804 066
www.homebook.pl
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!
Homebook.pl rozszerza swoją działalność o projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do architektów i projektantów wnętrz. Specjaliści platformy podzielą się wiedzą z zakresu marketingu i brandingu, wspierając osoby prowadzące własne pracownie w budowaniu silnej marki oraz skutecznej komunikacji z klientami.
- Archilab to inicjatywa powstała w celu uzupełnienia wiedzy, której brakuje na kierunkach kształcących przyszłych projektantów i architektów wnętrz. Nasi eksperci wezmą pod lupę wszystkie aspekty pozaprojektowe, związane z działalnością pracowni – od wprowadzenia marki pracowni na rynek, po jej promocję wśród potencjalnych i aktualnych klientów – mówi Zuzanna Dominów, Relationship Manager Homebook.pl.
Projekt archilab stanowi odpowiedź platformy na potrzeby zarówno tych architektów i projektanów, którzy dopiero rozpoczynają swoje zmagania w branży, jak i tych, których debiut mają już dawno za sobą. Celem programu jest stworzenie kompendium elementarnej wiedzy z zakresu budowania profesjonalnego portofolio, negocjacji, promocji pracowni za pośrednictwem zewnętrznych kanałów i własnych mediów społecznościowych. To zestaw bardzo praktycznych umiejętności, których znajomość jest kluczowa w prowadzaniu biznesu w branży architektonicznej.
- Porady specjalistów to, obok wyszukiwarki produktów oraz inspirujących aranżacji, jeden z głównych filarów Homebook.pl. Tym razem doradzać będziemy profesjonalistom, koncentrując się na potrzebach najważniejszej grupy naszych użytkowników – architektów i projektantów, którzy na Homebooku dzielą się efektami swojej pracy, dostarczając inspiracji całej społeczności. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać tę grupę poprzez stworzenie dodatkowej przestrzeni dla jej rozwoju – podsumowuje Zuzanna Dominów.
W ramach projektu architekci i projektanci będą czerpać wiedzę z publikacji szkoleniowych (artykułów, instrukcji graficznych i materiałów video) dostępnych na platformie oraz podczas dedykowanych spotkań. Działania w ramach archilab-u zostały przewidziane na cały rok 2020. Program zakończy konkurs skierowany do młodych architektów i projektantów (do 30. roku życia) na realizację projektu w kategoriach: I - wnętrza mieszkalne, II - wnętrze publiczne.
Homebook.pl to platforma podpowiadająca, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajduje się oferta większości sklepów i marek wnętrzarskich, baza wyjątkowych inspiracji oraz wskazówki architektów.

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.