Startuje archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Homebook.pl
ul. Jaworska 11-13
53-612 Wrocław
ewelina.saja|homebook.pl | |ewelina.saja|homebook.pl
720 804 066
www.homebook.pl
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!
Homebook.pl rozszerza swoją działalność o projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do architektów i projektantów wnętrz. Specjaliści platformy podzielą się wiedzą z zakresu marketingu i brandingu, wspierając osoby prowadzące własne pracownie w budowaniu silnej marki oraz skutecznej komunikacji z klientami.
- Archilab to inicjatywa powstała w celu uzupełnienia wiedzy, której brakuje na kierunkach kształcących przyszłych projektantów i architektów wnętrz. Nasi eksperci wezmą pod lupę wszystkie aspekty pozaprojektowe, związane z działalnością pracowni – od wprowadzenia marki pracowni na rynek, po jej promocję wśród potencjalnych i aktualnych klientów – mówi Zuzanna Dominów, Relationship Manager Homebook.pl.
Projekt archilab stanowi odpowiedź platformy na potrzeby zarówno tych architektów i projektanów, którzy dopiero rozpoczynają swoje zmagania w branży, jak i tych, których debiut mają już dawno za sobą. Celem programu jest stworzenie kompendium elementarnej wiedzy z zakresu budowania profesjonalnego portofolio, negocjacji, promocji pracowni za pośrednictwem zewnętrznych kanałów i własnych mediów społecznościowych. To zestaw bardzo praktycznych umiejętności, których znajomość jest kluczowa w prowadzaniu biznesu w branży architektonicznej.
- Porady specjalistów to, obok wyszukiwarki produktów oraz inspirujących aranżacji, jeden z głównych filarów Homebook.pl. Tym razem doradzać będziemy profesjonalistom, koncentrując się na potrzebach najważniejszej grupy naszych użytkowników – architektów i projektantów, którzy na Homebooku dzielą się efektami swojej pracy, dostarczając inspiracji całej społeczności. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać tę grupę poprzez stworzenie dodatkowej przestrzeni dla jej rozwoju – podsumowuje Zuzanna Dominów.
W ramach projektu architekci i projektanci będą czerpać wiedzę z publikacji szkoleniowych (artykułów, instrukcji graficznych i materiałów video) dostępnych na platformie oraz podczas dedykowanych spotkań. Działania w ramach archilab-u zostały przewidziane na cały rok 2020. Program zakończy konkurs skierowany do młodych architektów i projektantów (do 30. roku życia) na realizację projektu w kategoriach: I - wnętrza mieszkalne, II - wnętrze publiczne.
Homebook.pl to platforma podpowiadająca, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajduje się oferta większości sklepów i marek wnętrzarskich, baza wyjątkowych inspiracji oraz wskazówki architektów.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.