System sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online podsumowuje 2019 rok!
Innowacyjny system sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online w 2019 roku wygenerował ponad 2 500 000 biletów. Na stronie DworzecOnline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku. Pasażerowie mają do dyspozycji ofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swoje bilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłego roku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Dodatkowo sprzedaż w aplikacjach mobilnych wzrosła aż o 90%! Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowego dostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej.
Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącej popularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznych przewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemy zaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą do ponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa, narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online.
W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanych z nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów autokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swoją sprzedaż aż o 200%.
Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjami mobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśród amatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosła o 90%.
Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowie równie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowane podróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały w zeszłym roku 15% wzrost sprzedaży.
Z oprogramowania stworzonego przez Spółkę Polonus S.A. korzysta obecnie 300 przewoźników, to o 20% więcej niż rok wcześniej. Ich oferta obejmuje ponad 1350 kursów, które zatrzymują się w ponad 1900 miastach. Tak bogata siatka połączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanować swoją podróż.
Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnych nowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformie dworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększa to wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie na bezpieczeństwo całego procesu.
Dworzec Online to nowoczesna platforma sprzedaży biletów autobusowych oraz zaplecze techniczne w postaci oprogramowania do zarządzania swoją całą ofertą przewozową oraz dworcową. Przejrzysty, intuicyjny system pozwala każdemu przewoźnikowi optymalnie planować oraz rozwijać swoją ofertę przewozową. Łatwość w zarządzaniu ofertą, sprzedażą, promocjami, rabatami, akcjami marketingowymi. Dworzec Online to również system dworcowy do zarządzania kursami, pracami kasjerów oraz aplikacja kasowa do sprzedaży biletów na dworcu.
Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.