System sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online podsumowuje 2019 rok!
Innowacyjny system sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online w 2019 roku wygenerował ponad 2 500 000 biletów. Na stronie DworzecOnline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku. Pasażerowie mają do dyspozycji ofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swoje bilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłego roku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Dodatkowo sprzedaż w aplikacjach mobilnych wzrosła aż o 90%! Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowego dostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej.
Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącej popularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznych przewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemy zaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą do ponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa, narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online.
W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanych z nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów autokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swoją sprzedaż aż o 200%.
Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjami mobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśród amatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosła o 90%.
Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowie równie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowane podróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały w zeszłym roku 15% wzrost sprzedaży.
Z oprogramowania stworzonego przez Spółkę Polonus S.A. korzysta obecnie 300 przewoźników, to o 20% więcej niż rok wcześniej. Ich oferta obejmuje ponad 1350 kursów, które zatrzymują się w ponad 1900 miastach. Tak bogata siatka połączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanować swoją podróż.
Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnych nowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformie dworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększa to wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie na bezpieczeństwo całego procesu.
Dworzec Online to nowoczesna platforma sprzedaży biletów autobusowych oraz zaplecze techniczne w postaci oprogramowania do zarządzania swoją całą ofertą przewozową oraz dworcową. Przejrzysty, intuicyjny system pozwala każdemu przewoźnikowi optymalnie planować oraz rozwijać swoją ofertę przewozową. Łatwość w zarządzaniu ofertą, sprzedażą, promocjami, rabatami, akcjami marketingowymi. Dworzec Online to również system dworcowy do zarządzania kursami, pracami kasjerów oraz aplikacja kasowa do sprzedaży biletów na dworcu.
Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
TomTom i East View Geospatial łączą siły
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gospodarka
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.