TCL Europe powołuje Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów
TCL Europe wzmacnia linię inteligentnych urządzeń domowych i powołuje Ying CAI na stanowisko Dyrektora Marketingu Produktów w segmencie dużych i małych sprzętów gospodarstwa domowego (MDA[1] i SDA[2]) na Europę
[Paryż, 30 czerwca 2021]: TCL Electronics, jeden z dominujących graczy globalnej branży TV i wiodąca firma elektroniki użytkowej, ogłosiła nową nominację: na Dyrektora ds. Strategii Go To Market (GTM) i Marketingu Produktów z segmentu MDA i SDA w TCL Europe została powołana Ying Cai, która posiada prawie ośmioletnie doświadczenie w opracowywaniu produktów i w marketingu elektroniki użytkowej oraz MDA na rynku europejskim. Cai będzie pracowała w Paryżu, a jej zadaniem będzie kierowanie strategią TLC w segmentach MDA i SDA, zarówno w zakresie produktów, jak i marketingu.
„Cieszę się, że dołączam do TCL Europe, gdzie będę pracowała nad rozwojem strategii GTM dla podstawowych urządzeń domowych, takich jak lodówki czy pralki oraz dla urządzeń IoT, takich jak odkurzacze i oczyszczacze powietrza. TCL tworzy proste w obsłudze produkty i usługi, łączące technologiczną wydajność z atrakcyjnym wzornictwem, zmierzając w ten sposób do zbudowania własnego inteligentnego ekosystemu, którym można sterować z aplikacji TCL Home. TCL dzięki swoim inteligentnym rozwiązaniom pragnie przede wszystkim upraszczać nasze życie. To dla mnie zaszczyt, że mogę uczestniczyć w realizacji tego celu” – Ying Cai.
Ying Cai – Europejska kariera i międzynarodowe umiejętności
Ying Cai jest absolwentką Szkoły Zarządzania IÉSEG. Pracę zawodową zaczęła w Haier Europe jako europejski menadżer elektroniki użytkowej. Następnie w Haier Europe objęła stanowisko Menadżera Produktu w segmencie AGD (sprzęt myjący wolnostojący i do zabudowy) na rynku francuskim. Teraz dołącza do firmy TCL Europe jako Dyrektor ds. Strategii GTM i Marketingu Produktów MDA i SDA.
MDA i SDA – nowa, kluczowa linia biznesowa dla TCL Europe
Chociaż TCL jest znane głównie jako marka produkująca telewizory, już wiele lat temu uruchomiło sprzedaż asortymentu AGD na całym świecie. Na rynek europejski, w kwietniu tego roku, TCL wprowadziło kilka modeli lodówek, pralek, oczyszczaczy powietrza i robotów odkurzających.
W Polsce natomiast duże i małe AGD marki TCL obecne jest już od 2020 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze modele lodówek i pralek. W 2021 roku TCL oddział w Polsce rozszerzył ofertę również o drobne AGD, takie jak klimatyzacja stacjonarna i przenośna, odświeżacze powietrza, a niedługo pojawią się pierwsze modele odkurzaczy obrotowych.
Misją firmy jest sprawianie, by życie stawało się inteligentne dzięki innowacyjnym technologiom. TCL Europe realizuje swoją strategię opartą na dwóch założeniach:
Po pierwsze, wprowadza na rynek europejski inteligentne urządzenia do domu. TCL inwestuje w dwie główne kategorie: produkty AGD oraz inteligentne urządzenia połączone.
Po drugie, buduje wieloplatformowy inteligentny system domowy, który ma połączyć ze sobą wszystkie inteligentne urządzenia domowe IoT. Dzięki temu życie klientów stanie się szybsze, wydajniejsze i bardziej inteligentne.
Ambicją TCL jest zapewnienie rosnącej linii produktów poprawiających komfort w domu i w ten sposób, dzięki zintegrowanemu i w pełni połączonemu ekosystemowi, pomoc ludziom w stworzeniu idealnego środowiska domowego.
TCL Electronics
TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz globalnej branży TV. Powstała w 1981 roku a dziś prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Według firmy analityczno-konsultingowej OMDIA, w 2 kwartale 2020 r. marka TCL uplasowało się na drugim miejscu na świecie pod względem udziału w rynku telewizyjnym. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej i wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od telewizorów po urządzenia audio i inteligentne urządzenia do domu.
[1] MDA – ang. duże urządzenia do domu: większe urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak pralki czy lodówki
[2] SDA – ang. małe urządzenia do domu: mniejszy sprzęt gospodarstwa domowego, min. kuchenki mikrofalowe i tostery.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.