Tego lata poruszy Cię smak Milko
Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak soczystych owoców! Taka jest także nowa kampania marki Milko. Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem „Smak Porusza” dotrą do wielu milionów konsumentów, dzięki szerokim działaniom w internecie, telewizji, aplikacjach gazetkowych oraz reklamie outdoorowej.
W czasie letnich aktywności często szukamy wartościowej, ale pysznej przekąski, która doda pozytywnej energii. Odpowiedzią na te potrzeby są jogurty pitne Milko, które dzięki wygodnym opakowaniom można zabrać ze sobą wszędzie, a połączenie owoców i warzyw z doskonałej jakości naturalnym jogurtem z pewnością zaspokoi pragnienie. Wystarczy wybrać swój ulubiony smak z szerokiej gamy propozycji i… ruszyć z Milko na wakacyjne przygody.
W tym sezonie marka w swoich działaniach marketingowych koncentruje się przede wszystkim na zaskakujących i przyjemnych doznaniach smakowych, które zapewnia między innymi apetyczne połączenie jogurtu z czerwoną pomarańczą, truskawką, żurawiną czy maliną z granatem. Milko zachęca do ich spróbowania, budując szeroko zasięgową świadomość różnorodności smaków.
W kampanii dbamy o maksymalny zasięg i dużą częstotliwość kontaktu odbiorcy z reklamą, aby wzmacniać świadomość marki w czasie działań i pokazać kluczowy asortyment Milko na okres letni. W radosnych, kolorowych, soczystych i owocowych kreacjach pokazujemy, że produkty Milko są źródłem pysznego smaku i pozytywnej energii. Kontynuujemy także działania na platformie Ruszaj z Milko, w ramach której inspirujemy do aktywnego stylu życia, pokazując, jak idealnie wpisują się w niego produkty Milko w wygodnych opakowaniach z zakrętką – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.