Komunikaty PR

Tego lata poruszy Cię smak Milko

2021-07-09  |  08:00
Biuro prasowe

Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak soczystych owoców! Taka jest także nowa kampania marki Milko. Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem „Smak Porusza” dotrą do wielu milionów konsumentów, dzięki szerokim działaniom w internecie, telewizji, aplikacjach gazetkowych oraz reklamie outdoorowej.

W czasie letnich aktywności często szukamy wartościowej, ale pysznej przekąski, która doda pozytywnej energii. Odpowiedzią na te potrzeby są jogurty pitne Milko, które dzięki wygodnym opakowaniom można zabrać ze sobą wszędzie, a połączenie owoców i warzyw z doskonałej jakości naturalnym jogurtem z pewnością zaspokoi pragnienie. Wystarczy wybrać swój ulubiony smak z szerokiej gamy propozycji i… ruszyć z Milko na wakacyjne przygody.

W tym sezonie marka w swoich działaniach marketingowych koncentruje się przede wszystkim na zaskakujących i przyjemnych doznaniach smakowych, które zapewnia między innymi apetyczne połączenie jogurtu z czerwoną pomarańczą, truskawką, żurawiną czy maliną z granatem. Milko zachęca do ich spróbowania, budując szeroko zasięgową świadomość różnorodności smaków.

W kampanii dbamy o maksymalny zasięg i dużą częstotliwość kontaktu odbiorcy z reklamą, aby wzmacniać świadomość marki w czasie działań i pokazać kluczowy asortyment Milko na okres letni. W radosnych, kolorowych, soczystych i owocowych kreacjach pokazujemy, że produkty Milko są źródłem pysznego smaku i pozytywnej energii. Kontynuujemy także działania na platformie Ruszaj z Milko, w ramach której inspirujemy do aktywnego stylu życia, pokazując, jak idealnie wpisują się w niego produkty Milko w wygodnych opakowaniach z zakrętką – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.