Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2019”

2020-02-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Tikkurila Polska S.A. po raz kolejny znalazła się w gronie najlepszych firm w branży budowlanej, a Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu, uhonorowany został tytułem „Osobowość Branży 2019”.

 

Wręczenie nagród miało miejsce 30 stycznia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, podczas Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej. Była to już XVII edycja tego projektu. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele firm i organizacji środowiskowych, właściciele i menedżerowie reprezentujący firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawiciele administracji państwowej i świata nauki, członkowie Rady Naukowej i Programowej „Buildera”. W imieniu Tikkurila Polska nagrody odebrała Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.


O wyborze laureatów zadecydowała Kapituła złożona z przedstawicieli Redakcji oraz Rady Naukowej „Buildera”, wiodących reprezentantów branży – autorytetów z zakresu architektury i budownictwa reprezentujących najważniejsze uczelnie w kraju i za granicą.


Zwycięskie firmy nagrodzone zostały za dynamiczny rozwój, skuteczność w budowaniu potencjału rynkowego, efektywne zarządzanie oraz innowacyjność. Są także rekomendowane jako godni zaufania partnerzy w biznesie. 

Misją programu jest również docenienie menadżerów. Najlepsi z nich zostali wyróżnieni za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw. W tym roku w gronie laureatów znalazł się Remigiusz Skąpski, Prezes Tikkurila Polska SA, który został uhonorowany tytułem „Osobowość Branży 2019”.


Oba wyróżnienia są dla nas niezmiernie cenne, i przyjmujemy je z ogromną radością” – komentuje otrzymane nagrody Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA „Chciałbym przy tym podkreślić, że tak jak tytuł „Budowlanej Firmy Roku” jest wyrazem uznania za osiągnięcia firmy Tikkurila w minionym roku, tak i nagroda „Osobowość Branży 2019”, chociaż przyznana mi personalnie, należy się całemu naszemu zespołowi.
Na czele każdej firmy stoi menadżer-lider, który tą firmą kieruje, ale to Pracownicy, o wspólnych wartościach, ambitnie podchodzący do swoich obowiązków, otwarci na zmiany i odważnie promujący innowacyjne rozwiązania, stanowią o sile firmy.

Rolą każdego menadżera-lidera jest wskazywanie kierunku i motywowanie pracowników, wpieranie ich rozwoju i zawsze, gdy jest taka potrzeba – wspólna walka z przeciwnościami. Bycie liderem to odpowiedzialność za cały zespół, jego spójność i zaangażowanie. To ciężka praca, ale dająca ogrom satysfakcji. Zwłaszcza, gdy się ma taki zespół, jak Tikkurila” – mówi Remigiusz Skąpski. „Dziękuję wszystkim Pracownikom Tikkurila za ich wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań” – dodaje Prezes Tikkurila Polska SA.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tikkurila Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.