Komunikaty PR

Tikkurila z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2019”

2020-02-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Olszewska
Tikkurila Polska SA

Mościckiego 23
39-200 Dębica
magdalena.olszewska|tikkurila.com| |magdalena.olszewska|tikkurila.com
539-913-726
www.tikkurilagroup.com

Tikkurila Polska S.A. po raz kolejny znalazła się w gronie najlepszych firm w branży budowlanej, a Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu, uhonorowany został tytułem „Osobowość Branży 2019”.

 

Wręczenie nagród miało miejsce 30 stycznia br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, podczas Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej. Była to już XVII edycja tego projektu. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele firm i organizacji środowiskowych, właściciele i menedżerowie reprezentujący firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawiciele administracji państwowej i świata nauki, członkowie Rady Naukowej i Programowej „Buildera”. W imieniu Tikkurila Polska nagrody odebrała Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.


O wyborze laureatów zadecydowała Kapituła złożona z przedstawicieli Redakcji oraz Rady Naukowej „Buildera”, wiodących reprezentantów branży – autorytetów z zakresu architektury i budownictwa reprezentujących najważniejsze uczelnie w kraju i za granicą.


Zwycięskie firmy nagrodzone zostały za dynamiczny rozwój, skuteczność w budowaniu potencjału rynkowego, efektywne zarządzanie oraz innowacyjność. Są także rekomendowane jako godni zaufania partnerzy w biznesie. 

Misją programu jest również docenienie menadżerów. Najlepsi z nich zostali wyróżnieni za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw. W tym roku w gronie laureatów znalazł się Remigiusz Skąpski, Prezes Tikkurila Polska SA, który został uhonorowany tytułem „Osobowość Branży 2019”.


Oba wyróżnienia są dla nas niezmiernie cenne, i przyjmujemy je z ogromną radością” – komentuje otrzymane nagrody Remigiusz Skąpski, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA „Chciałbym przy tym podkreślić, że tak jak tytuł „Budowlanej Firmy Roku” jest wyrazem uznania za osiągnięcia firmy Tikkurila w minionym roku, tak i nagroda „Osobowość Branży 2019”, chociaż przyznana mi personalnie, należy się całemu naszemu zespołowi.
Na czele każdej firmy stoi menadżer-lider, który tą firmą kieruje, ale to Pracownicy, o wspólnych wartościach, ambitnie podchodzący do swoich obowiązków, otwarci na zmiany i odważnie promujący innowacyjne rozwiązania, stanowią o sile firmy.

Rolą każdego menadżera-lidera jest wskazywanie kierunku i motywowanie pracowników, wpieranie ich rozwoju i zawsze, gdy jest taka potrzeba – wspólna walka z przeciwnościami. Bycie liderem to odpowiedzialność za cały zespół, jego spójność i zaangażowanie. To ciężka praca, ale dająca ogrom satysfakcji. Zwłaszcza, gdy się ma taki zespół, jak Tikkurila” – mówi Remigiusz Skąpski. „Dziękuję wszystkim Pracownikom Tikkurila za ich wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań” – dodaje Prezes Tikkurila Polska SA.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tikkurila Polska SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.