Komunikaty PR

TNT zmieni nazwę na Warner TV już tej jesieni

2021-07-12  |  11:00
Biuro prasowe

23 października Warner TV oficjalnie zagości w Polsce. Z uwagi na proces rebrandingu, który odbywa się w skali europejskiej, kanał TNT otrzyma nową nazwę i oprawę graficzną. Stacja należąca do WarnerMedia zaoferuje widzom emisję treści premium, blockbusterów oraz nagradzanych na całym świecie seriali, zapewniając zróżnicowaną i niesamowitą rozrywkę.

 

Użycie nazwy Warner Bros., która posiada swoją wyjątkową historię, popularne na całym świecie produkcje i wysokiej jakości narrację, również doprowadzi do zwiększenia świadomości marki.

Marka Warner TV została już przyjęta we Francji, a nazwy kanałów TNT będą stopniowo zmieniane także w innych krajach europejskich.

- Tej jesieni TNT zmieni nazwę na Warner TV. Polska to dla nas istotny rynek – biorąc pod uwagę, że Warner Bros jest znaną i lubianą marką, jesteśmy przekonani, że Warner TV zaoferuje naszym fanom z tego kraju wyjątkowe doświadczenie, dzięki uznanym i nagradzanym filmom oraz serialom – mówi Hannes Heyelmann, Head of Programming w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce w WarnerMedia.

 

O Warner Media

WarnerMedia to wiodąca firma medialna i rozrywkowa, która zajmuje się tworzeniem i dystrybucją popularnych treści premium dla globalnych odbiorców od licznych utalentowanych artystów i dziennikarzy. Posiada marki konsumenckie takie jak: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T)

 

Biuro Prasowe WarnerMedia                                                                              

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Emila Rybak

Marketing & PR

emila.rybak@warnermedia.com   

+48 512 027 201

 

Joanna Hała

PR Manager | dotrelations

joanna.hala@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.