TNT zmieni nazwę na Warner TV już tej jesieni
23 października Warner TV oficjalnie zagości w Polsce. Z uwagi na proces rebrandingu, który odbywa się w skali europejskiej, kanał TNT otrzyma nową nazwę i oprawę graficzną. Stacja należąca do WarnerMedia zaoferuje widzom emisję treści premium, blockbusterów oraz nagradzanych na całym świecie seriali, zapewniając zróżnicowaną i niesamowitą rozrywkę.
Użycie nazwy Warner Bros., która posiada swoją wyjątkową historię, popularne na całym świecie produkcje i wysokiej jakości narrację, również doprowadzi do zwiększenia świadomości marki.
Marka Warner TV została już przyjęta we Francji, a nazwy kanałów TNT będą stopniowo zmieniane także w innych krajach europejskich.
- Tej jesieni TNT zmieni nazwę na Warner TV. Polska to dla nas istotny rynek – biorąc pod uwagę, że Warner Bros jest znaną i lubianą marką, jesteśmy przekonani, że Warner TV zaoferuje naszym fanom z tego kraju wyjątkowe doświadczenie, dzięki uznanym i nagradzanym filmom oraz serialom – mówi Hannes Heyelmann, Head of Programming w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce w WarnerMedia.
O Warner Media
WarnerMedia to wiodąca firma medialna i rozrywkowa, która zajmuje się tworzeniem i dystrybucją popularnych treści premium dla globalnych odbiorców od licznych utalentowanych artystów i dziennikarzy. Posiada marki konsumenckie takie jak: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T)
Biuro Prasowe WarnerMedia
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Emila Rybak
Marketing & PR
emila.rybak@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Hała
PR Manager | dotrelations
joanna.hala@dotrelations.pl
+48 690 995 770

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.