Mazurski Bus to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1099708189.jpg)
Somebetter.pl
Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl
9 – osobowe nowoczesne, klimatyzowane busy marki Ford i Renault, dojazd z wybranego adresu pod wskazany adres, kierowcy z wieloletnim doświadczeniem oraz szósty przejazd aż 50 % taniej – to tylko niektóre z zalet firmy mazurskibus.pl Kucharski z Mrągowa– przewoźnika, który świadczy usługi przewozu osób na trasie pomiędzy Polską, a Niemcami i Holandią. Wyjazdy odbywają się niemal codziennie.
Geneza powstania tej prężnie rozwijającej się firmy jest uwarunkowana pewnymi czynnikami i nie wzięła się znikąd. – Przez wiele lat byłem kierowcą busów jako podwykonawca dla jednej z większych firm w Polsce. Firma ta specjalizowała się w przewozie osób, ale w wybranej kategorii i tylko dla wybranej grupy osób. Zauważyłem wówczas, że brakuje na mazurach, a właściwie to głównie w okolicach Mrągowa, Bartoszyc, Kętrzyna, Giżycka i wszystkich miast w promilu 100 km przewoźnika, który świadczyłby podobne usługi, ale dla wszystkich. A więc przewoźnika, który będzie się skupiał na tym, aby przysłowiowy Pan Marian dotarł do pracy w Niemczech jako spawacz, przysłowiowa Pani Jola dotarła do pracy w Holandii jako opiekunka, a jeszcze inna Pani Zosia dotarła do swojej rodziny, która zaprosiła ją na wakacje. W ten sposób, jako zapotrzebowanie na tego typu usługi narodziła się marka Mazurski Bus, firma która dziś oferuje swoje usługi do kilkudziesięciu miast w Niemczech i Holandii, a same wyjazdy i powroty odbywają się praktycznie codziennie – mówi Bartosz Kucharski, właściciel firmy mazurskibus.pl.
Mazurski Bus z Mrągowa wyjeżdża do Niemiec i Holandii w poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki i soboty. Swoją podróż firma rozpoczyna w Mrągowie, aby następnie przez sąsiednie miasta takie jak m.in. Kętrzyn, Olsztyn, Rozogi, Wielbark, Szczytno, Orzysz, Nidzicę, Sorkwity, Pisz, Mikołajki, Ryn, Reszel, Barczewo, Ostródę, Gniezno, Toruń, Pasym, Grudziądz, Górowo Iławeckie, Poznań czy wiele innych dotrzeć początkowo do Niemiec, a następnie do Holandii. Klimatyzowanymi, 9 – osobowymi nowoczesnymi busami. – Wszystkie nasze samochody są zakupione w polskich salonach od nowości. Następnie przechodzą systematyczne serwisy. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów, którzy pokonują tymi busami setki, tysiące kilometrów – wylicza Bartosz Kucharski.
Podobnie sytuacja wygląda, gdy pasażerowie chcą dotrzeć z Holandii i Niemiec do Polski. Kursy odbywają się z takich miast, jak: Amsterdam, Rotterdam, Haga, Utrecht, Eindhoven, Breda następnie w zależności od zapotrzebowania przez niemieckie miejscowości jak Berlin, Poczdam, Drezno, Lipsk, Dortmund, Kolonia, Essen, Frankfurt nad Menem, Hannover czy Hamburg, aż do celu, czyli na Mazury. Mazurski Bus kursuje z zagranicy na ten moment we wtorki, środy, piątki, soboty i niedziele. – Nasza oferta się cały czas rozszerza, jesteśmy elastyczni. Więc jeśli widzimy zapotrzebowanie na otwarcie kolejnych tras i kolejnych dni wyjazdowych czy powrotnych – to oczywiście tak czynimy. Zadowolenie naszych pasażerów, a przede wszystkim oferta skrojona na ich życzenie jest dla nas największą wartością – dodaje Kucharski.
Warto wspomnieć, że firma cieszy się ogromnym zaufaniem klientów, którzy nie kończą swojej przygody z Mazurskim Busem po jednym przejeździe. – Z Mazurskim Busem jeżdżę już od kilku lat. Pracuję w Holandii jako opiekunka osób starszych, więc regularnie kursuję na trasie pomiędzy Amsterdamem a Kętrzynem – wylicza Ania, pasażerka, klientka firmy Mazurski Bus. – Ogromnie doceniam profesjonalizm kierowców Mazurskiego Busa, a także ofertę - szósty przejazd jest w obniżonej cenie, a co najważniejsze – zawsze dla mnie znajdzie się miejsce. A to ważne, szczególnie kiedy przychodzi moment np. świąt i jest wzmożony ruch na tej trasie. Mazurski Bus mi nigdy nie odmawia! A ja odwdzięczam się lojalnością – dodaje Ania.
![Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_356804139,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
![Koszty transportu morskiego rosną!](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1703946446,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Koszty transportu morskiego rosną!
![DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1942833306,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
DSV – Global Transport and Logistics od ponad 6 lat wspiera Aesculap Chifa w och
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.