Komunikaty PR

Mazurski Bus to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku

2022-02-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojtek Oleksiejuk
Somebetter.pl

Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl

 

 

9 – osobowe nowoczesne, klimatyzowane busy marki Ford i Renault, dojazd z wybranego adresu pod wskazany adres, kierowcy z wieloletnim doświadczeniem oraz szósty przejazd aż 50 % taniej – to tylko niektóre z zalet firmy mazurskibus.pl Kucharski z Mrągowa– przewoźnika, który świadczy usługi przewozu osób na trasie pomiędzy Polską, a Niemcami i Holandią. Wyjazdy odbywają się niemal codziennie.

Geneza powstania tej prężnie rozwijającej się firmy jest uwarunkowana pewnymi czynnikami i nie wzięła się znikąd. – Przez wiele lat byłem kierowcą busów jako podwykonawca dla jednej z większych firm w Polsce. Firma ta specjalizowała się w przewozie osób, ale w wybranej kategorii i tylko dla wybranej grupy osób. Zauważyłem wówczas, że brakuje na mazurach, a właściwie to głównie w okolicach Mrągowa, Bartoszyc, Kętrzyna, Giżycka i wszystkich miast w promilu 100 km przewoźnika, który świadczyłby podobne usługi, ale dla wszystkich. A więc przewoźnika, który będzie się skupiał na tym, aby przysłowiowy Pan Marian dotarł do pracy w Niemczech jako spawacz, przysłowiowa Pani Jola dotarła do pracy w Holandii jako opiekunka, a jeszcze inna Pani Zosia dotarła do swojej rodziny, która zaprosiła ją na wakacje. W ten sposób, jako zapotrzebowanie na tego typu usługi narodziła się marka Mazurski Bus, firma która dziś oferuje swoje usługi do kilkudziesięciu miast w Niemczech i Holandii, a same wyjazdy i powroty odbywają się praktycznie codziennie – mówi Bartosz Kucharski, właściciel firmy mazurskibus.pl.

Mazurski Bus z Mrągowa wyjeżdża do Niemiec i Holandii w poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki i soboty. Swoją podróż firma rozpoczyna w Mrągowie, aby następnie przez sąsiednie miasta takie jak m.in. Kętrzyn, Olsztyn, Rozogi, Wielbark, Szczytno, Orzysz, Nidzicę, Sorkwity, Pisz, Mikołajki, Ryn, Reszel, Barczewo, Ostródę, Gniezno, Toruń, Pasym, Grudziądz, Górowo Iławeckie, Poznań czy wiele innych dotrzeć początkowo do Niemiec, a następnie do Holandii. Klimatyzowanymi, 9 – osobowymi nowoczesnymi busami. – Wszystkie nasze samochody są zakupione w polskich salonach od nowości. Następnie przechodzą systematyczne serwisy. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów, którzy pokonują tymi busami setki, tysiące kilometrów – wylicza Bartosz Kucharski.

Podobnie sytuacja wygląda, gdy pasażerowie chcą dotrzeć z Holandii i Niemiec do Polski. Kursy odbywają się z takich miast, jak: Amsterdam, Rotterdam, Haga, Utrecht, Eindhoven, Breda następnie w zależności od zapotrzebowania przez niemieckie miejscowości jak Berlin, Poczdam, Drezno, Lipsk, Dortmund, Kolonia, Essen, Frankfurt nad Menem, Hannover czy Hamburg, aż do celu, czyli na Mazury. Mazurski Bus kursuje z zagranicy na ten moment we wtorki, środy, piątki, soboty i niedziele. – Nasza oferta się cały czas rozszerza, jesteśmy elastyczni. Więc jeśli widzimy zapotrzebowanie na otwarcie kolejnych tras i kolejnych dni wyjazdowych czy powrotnych – to oczywiście tak czynimy. Zadowolenie naszych pasażerów, a przede wszystkim oferta skrojona na ich życzenie jest dla nas największą wartością – dodaje Kucharski.

Warto wspomnieć, że firma cieszy się ogromnym zaufaniem klientów, którzy nie kończą swojej przygody z Mazurskim Busem po jednym przejeździe. – Z Mazurskim Busem jeżdżę już od kilku lat. Pracuję w Holandii jako opiekunka osób starszych, więc regularnie kursuję na trasie pomiędzy Amsterdamem a Kętrzynem – wylicza Ania, pasażerka, klientka firmy Mazurski Bus. – Ogromnie doceniam profesjonalizm kierowców Mazurskiego Busa, a także ofertę  - szósty przejazd jest w obniżonej cenie, a co najważniejsze – zawsze dla mnie znajdzie się miejsce. A to ważne, szczególnie kiedy przychodzi moment np. świąt i jest wzmożony ruch na tej trasie. Mazurski Bus mi nigdy nie odmawia! A ja odwdzięczam się lojalnością – dodaje Ania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy Biuro prasowe
2024-04-18 | 15:00

Ekojazda z perspektywy zawodowego kierowcy

Dążenie do dekarbonizacji stawia dziś branżę logistyczną przed nowymi wyzwaniami. Brak infrastruktury, ograniczona przepustowości sieci i zasięg samochodów z napędem elektrycznym
Transport Komunikacja autobusowa jedzie po nowe technologie
2024-04-17 | 11:50

Komunikacja autobusowa jedzie po nowe technologie

Walka z wykluczeniem komunikacyjnym obejmuje liczne wyzwania, od unowocześniania floty autobusowej, przez wprowadzanie nowych połączeń, aż po sprostanie wymogom emisyjności. Istotnym
Transport DSV – Global Transport and Logistics wybrało generalnego wykonawcę swojej najwię
2024-04-16 | 12:00

DSV – Global Transport and Logistics wybrało generalnego wykonawcę swojej najwię

Inwestycja w Wypędach jest pierwszym projektem realizującym nową strategię rozwoju DSV, a także jedną z największych inwestycji operatora logistycznego w Polsce. Nowoczesne centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.