Komunikaty PR

Mazurski Bus to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku

2022-02-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojtek Oleksiejuk
Somebetter.pl

Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl

 

 

9 – osobowe nowoczesne, klimatyzowane busy marki Ford i Renault, dojazd z wybranego adresu pod wskazany adres, kierowcy z wieloletnim doświadczeniem oraz szósty przejazd aż 50 % taniej – to tylko niektóre z zalet firmy mazurskibus.pl Kucharski z Mrągowa– przewoźnika, który świadczy usługi przewozu osób na trasie pomiędzy Polską, a Niemcami i Holandią. Wyjazdy odbywają się niemal codziennie.

Geneza powstania tej prężnie rozwijającej się firmy jest uwarunkowana pewnymi czynnikami i nie wzięła się znikąd. – Przez wiele lat byłem kierowcą busów jako podwykonawca dla jednej z większych firm w Polsce. Firma ta specjalizowała się w przewozie osób, ale w wybranej kategorii i tylko dla wybranej grupy osób. Zauważyłem wówczas, że brakuje na mazurach, a właściwie to głównie w okolicach Mrągowa, Bartoszyc, Kętrzyna, Giżycka i wszystkich miast w promilu 100 km przewoźnika, który świadczyłby podobne usługi, ale dla wszystkich. A więc przewoźnika, który będzie się skupiał na tym, aby przysłowiowy Pan Marian dotarł do pracy w Niemczech jako spawacz, przysłowiowa Pani Jola dotarła do pracy w Holandii jako opiekunka, a jeszcze inna Pani Zosia dotarła do swojej rodziny, która zaprosiła ją na wakacje. W ten sposób, jako zapotrzebowanie na tego typu usługi narodziła się marka Mazurski Bus, firma która dziś oferuje swoje usługi do kilkudziesięciu miast w Niemczech i Holandii, a same wyjazdy i powroty odbywają się praktycznie codziennie – mówi Bartosz Kucharski, właściciel firmy mazurskibus.pl.

Mazurski Bus z Mrągowa wyjeżdża do Niemiec i Holandii w poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki i soboty. Swoją podróż firma rozpoczyna w Mrągowie, aby następnie przez sąsiednie miasta takie jak m.in. Kętrzyn, Olsztyn, Rozogi, Wielbark, Szczytno, Orzysz, Nidzicę, Sorkwity, Pisz, Mikołajki, Ryn, Reszel, Barczewo, Ostródę, Gniezno, Toruń, Pasym, Grudziądz, Górowo Iławeckie, Poznań czy wiele innych dotrzeć początkowo do Niemiec, a następnie do Holandii. Klimatyzowanymi, 9 – osobowymi nowoczesnymi busami. – Wszystkie nasze samochody są zakupione w polskich salonach od nowości. Następnie przechodzą systematyczne serwisy. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów, którzy pokonują tymi busami setki, tysiące kilometrów – wylicza Bartosz Kucharski.

Podobnie sytuacja wygląda, gdy pasażerowie chcą dotrzeć z Holandii i Niemiec do Polski. Kursy odbywają się z takich miast, jak: Amsterdam, Rotterdam, Haga, Utrecht, Eindhoven, Breda następnie w zależności od zapotrzebowania przez niemieckie miejscowości jak Berlin, Poczdam, Drezno, Lipsk, Dortmund, Kolonia, Essen, Frankfurt nad Menem, Hannover czy Hamburg, aż do celu, czyli na Mazury. Mazurski Bus kursuje z zagranicy na ten moment we wtorki, środy, piątki, soboty i niedziele. – Nasza oferta się cały czas rozszerza, jesteśmy elastyczni. Więc jeśli widzimy zapotrzebowanie na otwarcie kolejnych tras i kolejnych dni wyjazdowych czy powrotnych – to oczywiście tak czynimy. Zadowolenie naszych pasażerów, a przede wszystkim oferta skrojona na ich życzenie jest dla nas największą wartością – dodaje Kucharski.

Warto wspomnieć, że firma cieszy się ogromnym zaufaniem klientów, którzy nie kończą swojej przygody z Mazurskim Busem po jednym przejeździe. – Z Mazurskim Busem jeżdżę już od kilku lat. Pracuję w Holandii jako opiekunka osób starszych, więc regularnie kursuję na trasie pomiędzy Amsterdamem a Kętrzynem – wylicza Ania, pasażerka, klientka firmy Mazurski Bus. – Ogromnie doceniam profesjonalizm kierowców Mazurskiego Busa, a także ofertę  - szósty przejazd jest w obniżonej cenie, a co najważniejsze – zawsze dla mnie znajdzie się miejsce. A to ważne, szczególnie kiedy przychodzi moment np. świąt i jest wzmożony ruch na tej trasie. Mazurski Bus mi nigdy nie odmawia! A ja odwdzięczam się lojalnością – dodaje Ania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Somebetter.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany Biuro prasowe
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów
Transport Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników
2024-12-16 | 09:00

Zmiany w systemie SENT: kontrole ładunków obejmą zagranicznych przewoźników

System SENT, pierwotnie służący do monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów wrażliwych, obejmie również podmioty spoza Polski. 1 listopada 2024 obowiązek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.