Komunikaty PR

Trójka z Panattoni w 900-kilometrowym tourze „Vélothon Paris-MIPIM”

2020-02-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Najważniejszy kolarski tour branży nieruchomości – ponad 900 - kilometrowy „Paris – MIPIM Cannes” odbędzie się już 4 rok z rzędu, tym razem od 5 do 10 marca. We wspaniałej inicjatywie na francuskich szosach udział weźmie trzech muszkieterów z Panattoni – Artur Mokrzycki, Kamil Kuleta i Marek Dobrzycki. Swoim zaangażowaniem będą inspirować nas do wsparcia Instytutu Curie, działającego od ponad stu lat ośrodka badawczego i leczniczego chorób nowotworowych. Nasi przedstawiciele ruszą rama w ramę w 60-cio osobowym peletonie cyklistów nieruchomościowej rodziny z całej Europy, by dotrzeć na najważniejsze wydarzenia branży – MIPIM. Pokonując w 5 dni zawrotny dystans ponad 900 kilometrów, kolarze będą wspierać wybrane przez siebie organizacje charytatywne. Bardzo mocno trzymamy kciuki za całą ekipę i przekazujemy im wszystkim wirtualną, żółtą koszulkę lidera, ponieważ każdy z nich w naszych oczach jest najlepszy. Naszym bohaterom życzymy powodzenia. Niech im sprzyja pogoda, atmosfera oraz kondycja. A Was prosimy serdecznie o wsparcie i dotacje! Więcej informacji i bieżących relacji na LinkedIn.

Artur Mokrzycki – związany z Panattoni blisko 10 lat. Jako Head of Capital Markets na Europę odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi, w tym pozyskiwanie i strukturyzację kapitału dla projektów inwestycyjnych całej grupy Panattoni w Europie. Od niemal 30 lat obecny jest w branży nieruchomości, pomagając w jej stałym rozwoju. Człowiek o niebywałej inteligencji i niemal nieskończonej energii. Na rowerze nie ma dla niego dystansu, którego by nie pokonał, dlatego nie zastanawiał się długo i kolejny rok z rzędu wesprze niezwykle szczytny cel, jakim jest Vélothon Paris – MIPIM. Aby wesprzeć Artura w zbiórce na Instytut Curie zapraszamy na stronę Fundraising Artur.

Kamil Kuleta – związany z naszą firmą od 6 lat. Jako Director Capital Markets Europe odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi w Europie. Przed rozpoczęciem współpracy z Panattoni był związany z branżą finansową. Człowiek o niezwykłej błyskotliwości i inteligencji, ale przede wszystkim wielkim sercu i żelaznych płucach. Kiedy miłość do rowerowych wycieczek Kamila spotka się z jego otwarciem na ludzi, musi powstać coś wielkiego i stąd kolejny jego udział w Paris – MIPIM. Nasz zawodnik wystartuje w tourze drugi rok z rzędu by wesprzeć bardzo szczytny cel, jakim jest zebranie środków dla Instytutu Curie. Aby wspomóc Kamila zapraszamy na stronę Fundraising Kamil.

Marek Dobrzycki – jeden z filarów Panattoni w Europie. Związany z firmą od niemal 13 lat jako Managing Director dołożył nie jedną cegłę, a cały stos do zbudowania obecnej pozycji naszej firmy. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny jest za rozwój inwestycji magazynowych i magazynowo-produkcyjnych w Polsce, zwłaszcza na głównych rynkach. Marek to człowiek błyskotliwy, a przy tym skromny i zawsze uśmiechnięty, który nie usiedzi w miejscu. Mówi się, że jego drugie imię to „aktywność”, choć inna wersja głosi, że „energia”. Zagorzały biegacz i żeglarz, nie stroni również od rowerów. Aby wspomóc naszego muszkietera w chlubnej inicjatywie zapraszamy na stronę Fundraising Marek.

Nasi reprezentacji ruszają w ważnym celu. Nowotwory różnego rodzaju dotyczą ponad 150 mln na świecie, czyli więcej niż 0,2 % globalnej populacji (dane na 2018 rok), a co roku tragiczną diagnozę słyszy ok. 18 mln. Ponadto Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ostrzega, że jeśli utrzymają się obecne trendy, w ciągu najbliższych dwóch dekad będziemy obserwować wzrost zachorowań na raka na poziomie ok. 60 procent, a w krajach mało i średnio rozwiniętych nawet ponad 80 procent. Koniecznym jest więc wspierane takich organizacji jak Insytut Curie, który zajmuje się badaniami i leczeniem raka.

Instytut Curie, wspierany przez Artura, Kamila i Marka działa już 100 lat. Został założony przez polską dwukrotną noblistkę – Marię Skłodowską – Curie. Jego najważniejszym celem jest walka z rakiem na wielu płaszczyznach. Zajmuje się zarówno diagnostyką, obserwacją i opieką nad chorymi, jak i rozwojem badań nad nowotworami. Organizacja działa także na płaszczyźnie edukacyjnej, zwiększając świadomość ludzi o chorobie. Wiedzę o nowotworach i ich leczeniu poszerza przez działania dydaktyczne i muzealne. W nowoczesnym ośrodku badawczym Instytutu Curie pracuje obecnie 1100 naukowców www.institut-curie.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.