Komunikaty PR

Tymczasowy punkt szczepień przeciw Covid-19 w Galerii Dominikańskiej

2021-06-22  |  16:34

Już wkrótce wrocławianie będą mogli zaszczepić się przeciw COVID-19 w Galerii Dominikańskiej. Tymczasowy punkt szczepień powstanie w lokalu znajdującym się na poziomie -1 w galerii. Opiekę medyczną w nim zapewni LUX MED. Placówka będzie przyjmowała pacjentów w dniach 24-26 czerwca. Każda osoba, która w tym czasie zgłosi się do punktu, będzie mogła zaszczepić się bez konieczności wcześniejszego umówienia wizyty.

 

Od najbliższego czwartku do soboty mieszkańcy Wrocławia i okolic mogą zaszczepić się przeciw COVID-19 w  tymczasowym punkcie szczepień utworzonym przez centrum medyczne LUX MED, na terenie Galerii Dominikańskiej. Nowo powstały punkt szczepień wyposażony jest w odpowiednią infrastrukturę organizacyjno-techniczną. Do dyspozycji pacjentów są dwa stanowiska obsługiwane przez wykwalifikowany personel medyczny. Pacjenci przyjmowani będą w nim przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Szczepienia będą realizowane pierwszą dawką szczepionki firmy Pfizer, preparatem Comirnaty. Natomiast drugą dawkę szczepionki będzie można przyjąć w wyznaczonym terminie w placówce LUX MED.

 

Tymczasowy punkt szczepień w Galerii Dominikańskiej przyjmuje pacjentów według harmonogramu:

– czwartek i piątek, w godz. 16.00- 20.00

–sobota, w godz. 11.00 – 18.00.

 

Z myślą o najmłodszych pacjentach w wieku 12-15 lat, przez cały czas dostępny będzie lekarz udzielający kwalifikacji lekarskiej. Podczas szczepienia dzieci przeciw COVID-19 konieczna jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego, który wyrazi zgodę na szczepienie.

 

Uruchamianie tymczasowych punktów szczepień w Polsce ma na celu usprawnienie procesu szczepienia powszechnego. Swoje wsparcie w utworzeniu nowego miejsca wraz z udostępnieniem zaplecza organizacyjno-technicznego zadeklarowała także Galeria Dominikańska wspólnie z centrum medycznym LUX MED. Nowo otwarty punkt we wrocławskiej galerii to kolejny tymczasowy punkt szczepień, utworzony w centrum handlowym należącym do Grupy Atrium – pierwszy funkcjonuje w Atrium Plejada w Bytomiu.

 

Grupa LUX MED aktywnie współdziała w walce z pandemią, biorąc udział w Narodowym Programie Szczepień przeciw COVID-19. Obecnie realizuje szczepienia we własnych centrach medycznych, zapewniając pacjentom bezpieczeństwo i najwyższą jakość obsługi.

 

- Bez wahania włączyliśmy się w organizację tymczasowego punktu szczepień wspólnie z naszym najemcą. Współpracując możemy osiągnąć bardzo wiele dobrego, a wspólne zaangażowanie Galerii Dominikańskiej i LUX MED w szczytny cel jest najlepszym przykładem wzajemnych działań na rzecz lokalnej społeczności - zauważa Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej. - Tworząc dodatkowe miejsce szczepień, rozszerzamy możliwości zaszczepienia się przeciw COVID-19, zapewniając mieszkańcom szybszy powrót do normalności. Wszystkie osoby, które zgłoszą się do punktu, będą mogły zaszczepić się bez zbędnych formalności – mówi Ewa Hiller.

 

Więcej informacji na temat punktu szczepień i aktualnej oferty Galerii Dominikańskiej znajduje się na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/aktualnosci/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Logi rozszerza funkcje analizy nawyków i raportowania – nowe narzędzia wspierają współpracę pacjenta ze specjalistą w walce z insulinoopornością Biuro prasowe
2025-08-18 | 05:00

Logi rozszerza funkcje analizy nawyków i raportowania – nowe narzędzia wspierają współpracę pacjenta ze specjalistą w walce z insulinoopornością

Logi, polska aplikacja mobilna oparta na sztucznej inteligencji, wprowadza dwie kluczowe funkcje: generowanie raportów PDF z historią posiłków oraz Habit Compass –
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 09:30

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.