Komunikaty PR

Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia własną agencję mediową: Westfield Rise

2022-10-13  |  12:30

Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator flagowych obiektów handlowych i life­style’owych, uruchamia Westfield Rise, wewnętrzną agencję zajmującą się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.

Westfield Rise zaoferuje swoim klientom – markom oraz agencjom zajmującym się zakupem mediów, dostęp do platformy URW,  łączącej najlepsze w swojej klasie nośniki mediowe, zlokalizowane w 57 centrach handlo­wych w Europie. Dzięki temu kampanie będą nie tylko innowacyjne, ale też w pełni mierzalne. W ofercie Westfield Rise znajduje się obecnie 1700 cyfrowych billboardów, stanowiących jedną z największych baz tego typu nośników na kontynencie, 170 przestrzeni dedykowanych dla działań z zakresu brand experience, jak również liczne formaty reklamy online.

– Wraz z uruchomieniem Westfield Rise będziemy mogli obsługiwać branżę reklamową i mediową w sposób dostosowany do jej potrzeb. Stworzyliśmy zespół i organizację pracy, która umożliwia nam wspólne działania w ramach jednej platformy. Dzięki temu nasza współpraca z klientami jest długofalowa i opiera się zarówno na mierzalnych rezultatach, jak i rozwiązaniach „szytych na miarę” – opowiada Caroline Puechoultres, Chief Custo­mer Officer, Unibail-Rodamco-Westfield. –  Nasze podejście skoncentrowane na kliencie, a opar­te na wiedzy i analizie danych, pozwoli nam obsługiwać marki, agencje i nabywców mediów poprzez realizację atrakcyjnych i spersonalizowanych kampanii offline i online, jak również aktywacji marketin­go­wych, skierowanych do grupy naszych niezwykle zaangażowanych odbiorców, których mamy w każdym z obiektów w naszej sieci.

Dzięki podejściu „jedna platforma, wspólni odbiorcy, te same zasoby”, Westfield Rise oferuje klientom dostęp do jakościowych danych o odbiorcach ich reklam, za pomocą platformy w pełni zgodnej z wymogami RODO. Wolumen osób odwiedzających centra handlowe URW w Europie to 550 milionów osób rocznie oraz 40 mln konsumentów online.

Unibail-Rodamco-Westfield powołało również Candice Mayer-Gillet na stano­wis­ko Dyrektor Zarządzającej Westfield Rise. Candice Mayer-Gillet posiada bogate doświadczenie w pracy w ramach różnych struktur URW, zajmo­wa­ła się m.in. leasingiem, zarządzaniem operacyjnym i komunikacją w kanale retail media. Dzięki swojej szerokiej wiedzy oraz holistycznemu spojrzeniu, Candice doskonale wie w jaki sposób oferta Westfield Rise powinna odpowiadać na potrzeby klientów, by oferować im to co najlepsze w URW.

 

Siedziby główne Westfield Rise zlokalizowane będą w Paryżu i w Londynie. Członkowie zespołu, liczącego 50 osób pra­cować będą w 11 europejskich krajach, w których działa URW. Westfield Rise wykorzys­tywać będzie nośniki mediowe zlokalizowane we wszystkich 80 obiektach w Europie i USA (w tym 53 flagowych centrach).

Westfield Rise kontynuować będzie także swoją wieloletnią współpracę z klientami takimi, jak Disney, Samsung, Amazon, Clearpay, Netflix i LVMH, jak również partnerami na poziomie regionalnym: Ocean Outdoor, Clear Channel i JCDecaux.

Dodatkowe informacje o Westfield Rise znajdują się na stronie www.WestfieldRise.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.