Komunikaty PR

UpRiver by Vonder wkracza do Polski

2020-03-04  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania Vonder ( 14.16 MB )

Piękne widoki na panoramę miasta, Stadion Narodowy, Most Poniatowskiego i rzekę Wisłę,  mogli podziwiać goście, którzy pojawili się na prezentacji nowego projektu firmy Vonder w Warszawie. Na 11 piętrze budynku przy ulicy Solec 24 zaprezentowano nowy koncept światowego lifestylu – UpRiver Warsaw. 

 

#VonderEurope 

 

Firma została założona w 2017 roku przez Yoni Karako i Leona Landwehrę, którzy przybyli do Berlina, będącego przystankiem na ścieżkach ich kariery. Niestety przeprowadzka do nowego miasta i nowy początek okazały się trudne z wielu powodów. Znalezienie mieszkania, skomplikowana biurokracja, założenie konta bankowego, stałego łącza internetowego, a nawet bariery językowe uniemożliwiające zrobienie zakupów – wszystko to złożyło się na proces twórczy i powołanie do życia konceptu, który podbija serca mieszkańców Europy. Na podstawie empirycznych doświadczeń stworzono nowy, globalny i co najważniejsze – bezproblemowy sposób na życie.  Vonder, bo o tym koncepcoe mowa, zapewnia swoim klientom bezpieczne i wysokiej jakości życie bez problemów, wszystko w jednym miejscu w opcji all inclusive: siłownię, lounge, pokoje coworkingowe i sale konferencyjne, prywatne kino i strefę relaksu, jogę, 24/7 usługę concierge i menedżerów społeczności. Wszystko to jest dostępne w dowolnym momencie za pośrednictwem aplikacji, telefonu i innych wyszukanych kanałów i wszystko obejmuje cena wynajmu.

 

#Big Idea

 

Budynki Vonder, które oferują pięknie umeblowane, w pełni wyposażone, przytulne i dobrze zaprojektowane apartamenty miejskie, zostały wybudowane w Berlinie, Londynie, Barcelonie, Dublinie, a ostatnio w Warszawie. Dzięki Vonder nie trzeba się o nic martwić. W nowym mieszkaniu znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy - od funkcjonalnie zaprojektowanej przestrzeni, przez dostęp do ultraszybkiego internetu, po ... zastawę stołową, sztućce, zasłony, pościel, sprzątanie i utrzymanie domu, pranie i prasowanie. Oferowane tutaj rozwiązania technologiczne i ergonomiczne udogodnienia są unikalne na rynku mieszkaniowym. Aplikacja stworzona dla mieszkańców umożliwia zgłaszanie usterek i zarządzanie potrzebami w ciągu kilku sekund. Dostęp do przestrzeni za pomocą smartfonów daje poczucie nowoczesności i bezpieczeństwa. Po prostu spakuj walizkę i możesz zacząć życie w nowym miejscu bez obaw, dzięki pierwszej ofercie „all inclusive” w tej branży. 

Vonder zobowiązuje się do realizacji usług i gwarantuje, że wszelkie awarie zostaną usunięte w ciągu 24 godzin, a jeśli będzie to co ś poważniejszego, klient otrzyma alternatywne mieszkanie. 

 

#UpRiverWarsaw

 

W tym tygodniu w Warszawie zaprezentowano apartamentowiec UpRiver przy ul. Solec 24, w którym mieści się 380 mieszkań o powierzchni od 30 do 72 m2, wspólna przestrzeń coworkingowa, jadalnia, sala do jogi, siłownia, kino, sala konferencyjna, bar i taras widokowy. Dla mieszkańców będą organizowane wszelkiego rodzaju imprezy umożliwiające rozwój intelektualny i kulturalny, kursy językowe i kulinarne, wystawy, koncerty, warsztaty TED i inne wydarzenia mające na celu integrację zamieszkałego budynku społeczności i gości mieszkańców, którzy dzielą się swoimi pasjami i zainteresowaniami.

 

„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że przyjeżdżamy do niesamowitego miasta Warszawa i wprowadzamy tutaj tę zupełnie nową koncepcję” – powiedział podczas otwarcia inauguracyjnego dyrektor generalny Vonder, Tomer Bercoviz. 

„Głęboko wierzymy w potencjał tego cudownego miasta. Widzimy Warszawę jako ważny krok w budowaniu globalnej marki i jesteśmy w pełni przekonani, że będzie to jedna z naszych wiodących lokalizacji. Doceniamy niesamowitych ludzi żyjących w tej metropolii, ilość wspaniałych restauracji, barów, życia nocnego, miejsc do spotkań, uniwersytetów, korporacji i centrów biznesowych” - dodał.

 

Minimalny okres wynosi jeden miesiąc, a umowy średnioterminowe będą trwać od 6 do 18 miesięcy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.