Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl
W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Wydarzenie miało na celu wyróżnić najciekawszych twórców publikujących w sieci. Za jego organizację odpowiadała platforma wspierania polskiej sceny twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.
Gala plebiscytu #Hashtagi Roku odbyła się w łódzkiej Scenie Monopolis. Wieczorne wydarzenie uświetniła swoim występem Magda Bereda. Impreza, jak co roku, przyciągnęła dużą rzeszę twórców. W najnowszej odsłonie plebiscytu również nagrodzono influencerów szczególnie wyróżniających się swoją działalnością oraz treściami, które zamieszczają w sieci. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Globstory w kategorii YouTuber Roku, Ola Tatka nagrodzona za bycie Instagramerem Roku i Kasia Szklarczyk jako Osoba Publiczna Aktywna w Sieci. Łącznie wyróżniono 14 osób (nagrodzono w 9 kategoriach oraz przyznano 5 nagród specjalnych). Partnerem wydarzenia została krakowska spółka Vasco Electronics, sponsorując kategorię YouTuber Roku. Dodatkowo firma wybrała kilku laureatów, którym ufundowała swoje nagrody. Jedną z nich był tłumacz elektroniczny Vasco Translator M3.
– Produkujemy nowoczesne urządzenia przełamujące bariery w komunikacji. Stąd wiemy, jak istotną rolę w dzisiejszym świecie pełnią nowe media, technologia i sieci społecznościowe. Cieszymy się, że mogliśmy ufundować nagrody dla części laureatów, a szczególnie dla Globstory i Taste & Travel, którzy zajmują się bliską nam tematyką podróżniczą. Ich twórczość stanowi inspirację dla tysięcy osób, a sami wyróżnieni we wspaniały sposób pokazują, jak można relacjonować wyjazdy i przybliżać odległe miejsca – mówi Natalia Rączka, PR & Influencer Marketing Specialist w Vasco Electronics.
Vasco Electronics to polska firma, która jest jednym z czołowych producentów tłumaczy elektronicznych na świecie. Ma kilkanaście zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Jej produkty dostępne są w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz w państwach Azji Południowo-Wschodniej. Vasco Electronics zadebiutowało też w Japonii. Pod koniec marca tego roku, na tamtejszej platformie crowdfundingowej Makuake, jej flagowy produkt – Vasco Translator M3 zdobył w przedsprzedaży blisko milion złotych. Został też nagrodzony w Niemczech nagrodą Red Dot Design Award, która nazywana jest „Oscarem designu”.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.