Komunikaty PR

Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020

2021-07-07  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Grzegorz Koper
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl

W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Wydarzenie miało na celu wyróżnić najciekawszych twórców publikujących w sieci. Za jego organizację odpowiadała platforma wspierania polskiej sceny twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.

Gala plebiscytu #Hashtagi Roku odbyła się w łódzkiej Scenie Monopolis. Wieczorne wydarzenie uświetniła swoim występem Magda Bereda. Impreza, jak co roku, przyciągnęła dużą rzeszę twórców. W najnowszej odsłonie plebiscytu również nagrodzono influencerów szczególnie wyróżniających się swoją działalnością oraz treściami, które zamieszczają w sieci. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Globstory w kategorii YouTuber Roku, Ola Tatka nagrodzona za bycie Instagramerem Roku i Kasia Szklarczyk jako Osoba Publiczna Aktywna w Sieci. Łącznie wyróżniono 14 osób (nagrodzono w 9 kategoriach oraz przyznano 5 nagród specjalnych). Partnerem wydarzenia została krakowska spółka Vasco Electronics, sponsorując kategorię YouTuber Roku. Dodatkowo firma wybrała kilku laureatów, którym ufundowała swoje nagrody. Jedną z nich był tłumacz elektroniczny Vasco Translator M3.

– Produkujemy nowoczesne urządzenia przełamujące bariery w komunikacji. Stąd wiemy, jak istotną rolę w dzisiejszym świecie pełnią nowe media, technologia i sieci społecznościowe. Cieszymy się, że mogliśmy ufundować nagrody dla części laureatów, a szczególnie dla Globstory i Taste & Travel, którzy zajmują się bliską nam tematyką podróżniczą. Ich twórczość stanowi inspirację dla tysięcy osób, a sami wyróżnieni we wspaniały sposób pokazują, jak można relacjonować wyjazdy i przybliżać odległe miejsca – mówi Natalia Rączka, PR & Influencer Marketing Specialist w Vasco Electronics.

Vasco Electronics to polska firma, która jest jednym z czołowych producentów tłumaczy elektronicznych na świecie. Ma kilkanaście zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Jej produkty dostępne są w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz w państwach Azji Południowo-Wschodniej. Vasco Electronics zadebiutowało też w Japonii. Pod koniec marca tego roku, na tamtejszej platformie crowdfundingowej Makuake, jej flagowy produkt – Vasco Translator M3 zdobył w przedsprzedaży blisko milion złotych. Został też nagrodzony w Niemczech nagrodą Red Dot Design Award, która nazywana jest „Oscarem designu”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.