Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl
W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Wydarzenie miało na celu wyróżnić najciekawszych twórców publikujących w sieci. Za jego organizację odpowiadała platforma wspierania polskiej sceny twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.
Gala plebiscytu #Hashtagi Roku odbyła się w łódzkiej Scenie Monopolis. Wieczorne wydarzenie uświetniła swoim występem Magda Bereda. Impreza, jak co roku, przyciągnęła dużą rzeszę twórców. W najnowszej odsłonie plebiscytu również nagrodzono influencerów szczególnie wyróżniających się swoją działalnością oraz treściami, które zamieszczają w sieci. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Globstory w kategorii YouTuber Roku, Ola Tatka nagrodzona za bycie Instagramerem Roku i Kasia Szklarczyk jako Osoba Publiczna Aktywna w Sieci. Łącznie wyróżniono 14 osób (nagrodzono w 9 kategoriach oraz przyznano 5 nagród specjalnych). Partnerem wydarzenia została krakowska spółka Vasco Electronics, sponsorując kategorię YouTuber Roku. Dodatkowo firma wybrała kilku laureatów, którym ufundowała swoje nagrody. Jedną z nich był tłumacz elektroniczny Vasco Translator M3.
– Produkujemy nowoczesne urządzenia przełamujące bariery w komunikacji. Stąd wiemy, jak istotną rolę w dzisiejszym świecie pełnią nowe media, technologia i sieci społecznościowe. Cieszymy się, że mogliśmy ufundować nagrody dla części laureatów, a szczególnie dla Globstory i Taste & Travel, którzy zajmują się bliską nam tematyką podróżniczą. Ich twórczość stanowi inspirację dla tysięcy osób, a sami wyróżnieni we wspaniały sposób pokazują, jak można relacjonować wyjazdy i przybliżać odległe miejsca – mówi Natalia Rączka, PR & Influencer Marketing Specialist w Vasco Electronics.
Vasco Electronics to polska firma, która jest jednym z czołowych producentów tłumaczy elektronicznych na świecie. Ma kilkanaście zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Jej produkty dostępne są w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz w państwach Azji Południowo-Wschodniej. Vasco Electronics zadebiutowało też w Japonii. Pod koniec marca tego roku, na tamtejszej platformie crowdfundingowej Makuake, jej flagowy produkt – Vasco Translator M3 zdobył w przedsprzedaży blisko milion złotych. Został też nagrodzony w Niemczech nagrodą Red Dot Design Award, która nazywana jest „Oscarem designu”.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.