Komunikaty PR

Vectra AI wybrała Clico na swojego strategicznego partnera w Polsce

2022-10-14  |  09:00
Biuro prasowe

CLICO sfinalizowało umowę z firmą Vectra AI i do swojej oferty dystrybucyjnej wprowadziło platformę klasy NDR, która służy do monitorowania oraz wykrywania zagrożeń w sieciach IT. Dla Vectry jest to strategiczne partnerstwo, dzięki któremu polskie firmy zyskają łatwy dostęp do jej rozwiązań.

 

Współpraca sprawi, że portfolio CLICO rozszerzone zostaje o rozwiązania Vectra, służące do wykrywania oraz reagowania na zagrożenia występujące w sieci. Dzięki możliwościom przechwytywania i analizowania ruchu z wykorzystaniem opatentowanych algorytmów uczenia maszynowego, pozwala identyfikować w czasie rzeczywistym nawet nieznane wcześniej ataki. System może zbierać dane z wielu środowisk takich jak sieci prywatne, chmura publiczna czy aplikacje SaaS. Sztuczna inteligencja wykrywa oraz priorytetyzuje zaawansowane zagrożenia, a dzięki możliwościom integracji z aktualnie wykorzystywanymi rozwiązaniami firm trzecich, pozwala na szybką i skuteczną reakcję.

 

–  Rozwiązania typu NDR działają na podstawie zaawansowanej sztucznej inteligencji w celu zapewnienia analizy ryzyka. Można powiedzieć, że wykorzystują mocne strony uczenia maszynowego i jego praktycznie nieograniczone możliwości. Platforma Vectra zapewnia ciągłe, automatyczne monitorowanie sieci w celu ujawnienia nieznanych cyberataków. System dostarcza również możliwości integracji z gamą rozwiązań firm trzecich, dzięki czemu jest w stanie nie tylko wykrywać zagrożenia, ale również aktywnie na nie odpowiadać. Rozwiązania od Vectry dostępne są już w portfolio dystrybucyjnym CLICO i bardzo się cieszymy, że możemy tym dzielić się z partnerami biznesowymi Vectra Tech Alliance w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, takimi jak SentinelOne, Juniper Networks, Forescout i Checkpoint – skomentował Mateusz Gajda, Security Consultant w firmie CLICO.

 

Christian Putz, Country Manager w Vectra AI podkreślił strategiczne znaczenie partnerstwa. Umowa dystrybucyjna z CLICO obowiązuje w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

 

– Wybraliśmy CLICO na naszego strategicznego partnera, ponieważ cenimy proaktywne podejście firmy do dystrybucji, znajomość rynku i doświadczenie w zakresie technologii. Dzięki tej współpracy organizacje w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej zyskują łatwiejszy dostęp do portfolio produktów Vectry i możliwość ich wykorzystania, by proaktywnie identyfikować i powstrzymywać potencjalnie niebezpieczne cyberataki. To ważne, ponieważ zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa jest obecnie bardzo duże i stale rośnie – zaznaczył. 

 

* CLICO

CLICO to polski dystrybutor rozwiązań z obszarów bezpieczeństwa, sieci i zarządzania. Skutecznie wprowadza i promuje w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej unikalne rozwiązania liderów rynku światowego. Firma od początku konsekwentnie skupia swoją działalność na współpracy z partnerami handlowymi, oferując najlepsze warunki obsługi technicznej, logistycznej i handlowej, stawiając przy tym na kompleksową obsługę projektów i dzielenie się kompetencjami. Wysoka jakość obsługi dystrybutora potwierdzona jest certyfikatem PN-EN ISO 9001:2015 z Kryteriami WSK przyznanym przez IQNet i utrzymywanym od grudnia 2002 roku.

 

* Vectra AI

Platforma Vectry wykorzystuje AI by dostarczać zaawansowane rozwiązania bezpieczeństwa, które pozwalają analizować pakiety i logi w sieci, chmurze publicznej, SaaS oraz uwierzytelnianie i kontrolę dostępu. Jedynie Vectra optymalizuje sztuczną inteligencję tak by wykrywała również metody ataku – rozpoznawała TTP (Tactic, Technics and Procedures) leżące u podstaw wszystkich ataków – zamiast podstawowego alarmowania o "innych” zagrożeniach. Dzięki takiemu podejściu zespoły ds. bezpieczeństwa otrzymują bardzo precyzyjny sygnał o zagrożeniu i przejrzysty kontekst, co umożliwia im szybsze reagowanie na zagrożenia i zatrzymanie trwających ataków.

 

Źródło: vectra.ai

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Systemy informatyczne dla firm produkcyjnych i usługowych – jak wybrać rozwiązanie idealne dla Twojego biznesu? Biuro prasowe
2024-12-27 | 09:00

Systemy informatyczne dla firm produkcyjnych i usługowych – jak wybrać rozwiązanie idealne dla Twojego biznesu?

Współczesny rynek wymaga od firm elastyczności, efektywności oraz umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian. Żeby sprostać tym wyzwaniom, wiele przedsiębiorstw
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Handel

Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem

Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.