Vee wdroży swoje rozwiązanie w Grupie NEUCA
- Vee, lider hostów głosowych w Polsce, podpisał umowę z Grupą NEUCA, jedną z największych firm medycznych w regionie CEE.
- Grupa NEUCA jest kolejnym klientem Vee z branży medycznej. Doświadczenie zdobyte przy tej oraz wcześniejszych realizacjach pozwoli na stworzenie pudełkowego rozwiązania Vee Host dla setek tysięcy małych podmiotów z tego sektora, które ma się pojawić na rynku jako pierwsze z serii.
- W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordowe 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych, jak i ogólnopolskich korporacji, a obecnie realizowane trzy duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 195 mln zł.
Grupa NEUCA, wyceniana na giełdzie na 3,9 mld zł, jest największym dystrybutorem farmaceutyków do aptek w Polsce, liczącym się producentem leków, posiada największą niezależną sieć ośrodków badań klinicznych w Europie, rozwija także ogólnopolską sieć Przychodni Lekarskich Świat Zdrowia.
Zgodnie z umową hosty głosowe Vee będą realizowały procesy dedykowane pacjentom jednej z kluczowych spółek z Grupy NEUCA – obsługując wybrane połączenia przychodzące i wychodzące.
– Wysoko cenimy sobie współpracę z takimi klientami jak Grupa NEUCA, którzy stawiają przede wszystkim na jakość dostarczanych rozwiązań oraz szeroko myślą o inteligentnej, ukierunkowanej na człowieka automatyzacji procesów obsługowych. Doświadczenie zdobyte przy tym projekcie i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą nam stworzyć Vee Host dla branży medycznej, obsługujący więcej procesów niż wcześniej zakładaliśmy. W związku z tym faktem oraz intensywnym harmonogramem prac dla Grupy NEUCA zdecydowaliśmy się przesunąć premierę „pudełek”. Nie była to łatwa decyzja, jednak na nasz biznes zawsze patrzymy perspektywicznie i wiemy, że w tym ujęciu wprowadzenie bardziej kompleksowego produktu, ale w późniejszym terminie jest korzystnym rozwiązaniem dla nas oraz naszych przyszłych klientów – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.
Współpraca Vee z Grupą NEUCA rozpoczęła się w 2019 r. od automatyzacji usługi dla farmaceutów do telefonicznego zamawiania duplikatów dokumentów finansowych.
– Wierzymy, że obecnie realizowany projekt to początek wysoko wolumenowej współpracy z Grupą NEUCA, która przełoży się na wzrost przychodów, wskaźnika MPC i liczby osób, które będą miały okazję przekonać się do rozmów z naszym hostem – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.
Hosty Vee już w 2016 r. rejestrowały na infolinii jednej z niezależnych przychodni medycznych zgłoszenia pacjentów w celu umówienia wizyt u konkretnych specjalistów, a także telefonicznie potwierdzały ustalone terminy badań mammograficznych lub proponowały ich zmianę. Od ponad roku dla innego klienta z branży medycznej realizują procesy potwierdzania wizyt na badaniach tomograficznych, endoskopowych czy rezonansie magnetycznym. Z kolei dla firmy z branży assistance przeprowadzają niektóre procesy umawiania wizyt stacjonarnych i teleporad. Doświadczenie zdobyte przy realizacji tych projektów przyczyni się do powstania rozwiązania „pudełkowego” Vee Host, czyli wirtualnej recepcjonistki dla podmiotów medycznych. Ma ono wejść na rynek jako pierwsze z serii. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.
Kolejna umowa podpisana przez Vee z dużym klientem jest jednocześnie potwierdzeniem sprzyjającej koniunktury – automatyzacja procesów jest umacniającym się trendem obsługowym, a wartość rynku na którym działa Vee w bliskiej perspektywie wynosić będzie 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.