Komunikaty PR

Vee wdroży swoje rozwiązanie w Grupie NEUCA

2021-08-13  |  16:00
Biuro prasowe
  • Vee, lider hostów głosowych w Polsce, podpisał umowę z Grupą NEUCA, jedną z największych firm medycznych w regionie CEE.
  • Grupa NEUCA jest kolejnym klientem Vee z branży medycznej. Doświadczenie zdobyte przy tej oraz wcześniejszych realizacjach pozwoli na stworzenie pudełkowego rozwiązania Vee Host dla setek tysięcy małych podmiotów z tego sektora, które ma się pojawić na rynku jako pierwsze z serii.
  • W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordowe 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych, jak i ogólnopolskich korporacji, a obecnie realizowane trzy duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 195 mln zł.

 

Grupa NEUCA, wyceniana na giełdzie na 3,9 mld zł, jest największym dystrybutorem farmaceutyków do aptek w Polsce, liczącym się producentem leków, posiada największą niezależną sieć ośrodków badań klinicznych w Europie, rozwija także ogólnopolską sieć Przychodni Lekarskich Świat Zdrowia.

Zgodnie z umową hosty głosowe Vee będą realizowały procesy dedykowane pacjentom jednej z kluczowych spółek z Grupy NEUCA – obsługując wybrane połączenia przychodzące i wychodzące.

Wysoko cenimy sobie współpracę z takimi klientami jak Grupa NEUCA, którzy stawiają przede wszystkim na jakość dostarczanych rozwiązań oraz szeroko myślą o inteligentnej, ukierunkowanej na człowieka automatyzacji procesów obsługowych. Doświadczenie zdobyte przy tym projekcie i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą nam stworzyć Vee Host dla branży medycznej, obsługujący więcej procesów niż wcześniej zakładaliśmy. W związku z tym faktem oraz intensywnym harmonogramem prac dla Grupy NEUCA zdecydowaliśmy się przesunąć premierę „pudełek”. Nie była to łatwa decyzja, jednak na nasz biznes zawsze patrzymy perspektywicznie i wiemy, że w tym ujęciu wprowadzenie bardziej kompleksowego produktu, ale w późniejszym terminie jest korzystnym rozwiązaniem dla nas oraz naszych przyszłych klientów – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Współpraca Vee z Grupą NEUCA rozpoczęła się w 2019 r. od automatyzacji usługi dla farmaceutów do telefonicznego zamawiania duplikatów dokumentów finansowych.

Wierzymy, że obecnie realizowany projekt to początek wysoko wolumenowej współpracy z Grupą NEUCA, która przełoży się na wzrost przychodów, wskaźnika MPC i liczby osób, które będą miały okazję przekonać się do rozmów z naszym hostem – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Hosty Vee już w 2016 r. rejestrowały na infolinii jednej z niezależnych przychodni medycznych zgłoszenia pacjentów w celu umówienia wizyt u konkretnych specjalistów, a także telefonicznie potwierdzały ustalone terminy badań mammograficznych lub proponowały ich zmianę. Od ponad roku dla innego klienta z branży medycznej realizują procesy potwierdzania wizyt na badaniach tomograficznych, endoskopowych czy rezonansie magnetycznym. Z kolei dla firmy z branży assistance przeprowadzają niektóre procesy umawiania wizyt stacjonarnych i teleporad. Doświadczenie zdobyte przy realizacji tych projektów przyczyni się do powstania rozwiązania „pudełkowego” Vee Host, czyli wirtualnej recepcjonistki dla podmiotów medycznych. Ma ono wejść na rynek jako pierwsze z serii. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.

Kolejna umowa podpisana przez Vee z dużym klientem jest jednocześnie potwierdzeniem sprzyjającej koniunktury – automatyzacja procesów jest umacniającym się trendem obsługowym, a wartość rynku na którym działa Vee w bliskiej perspektywie wynosić będzie 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Telekomunikacja Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telekomunikacja Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.