Komunikaty PR

Vee wdroży swoje rozwiązanie w Grupie NEUCA

2021-08-13  |  16:00
Biuro prasowe
  • Vee, lider hostów głosowych w Polsce, podpisał umowę z Grupą NEUCA, jedną z największych firm medycznych w regionie CEE.
  • Grupa NEUCA jest kolejnym klientem Vee z branży medycznej. Doświadczenie zdobyte przy tej oraz wcześniejszych realizacjach pozwoli na stworzenie pudełkowego rozwiązania Vee Host dla setek tysięcy małych podmiotów z tego sektora, które ma się pojawić na rynku jako pierwsze z serii.
  • W I połowie 2021 r. hosty Vee obsłużyły rekordowe 1,19 mln minut rozmów w ramach działań dla klientów globalnych, jak i ogólnopolskich korporacji, a obecnie realizowane trzy duże projekty mogą nawet potroić wskaźnik MCP na przełomie roku. Rynkowa wartość spółki wynosi obecnie ponad 195 mln zł.

 

Grupa NEUCA, wyceniana na giełdzie na 3,9 mld zł, jest największym dystrybutorem farmaceutyków do aptek w Polsce, liczącym się producentem leków, posiada największą niezależną sieć ośrodków badań klinicznych w Europie, rozwija także ogólnopolską sieć Przychodni Lekarskich Świat Zdrowia.

Zgodnie z umową hosty głosowe Vee będą realizowały procesy dedykowane pacjentom jednej z kluczowych spółek z Grupy NEUCA – obsługując wybrane połączenia przychodzące i wychodzące.

Wysoko cenimy sobie współpracę z takimi klientami jak Grupa NEUCA, którzy stawiają przede wszystkim na jakość dostarczanych rozwiązań oraz szeroko myślą o inteligentnej, ukierunkowanej na człowieka automatyzacji procesów obsługowych. Doświadczenie zdobyte przy tym projekcie i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą nam stworzyć Vee Host dla branży medycznej, obsługujący więcej procesów niż wcześniej zakładaliśmy. W związku z tym faktem oraz intensywnym harmonogramem prac dla Grupy NEUCA zdecydowaliśmy się przesunąć premierę „pudełek”. Nie była to łatwa decyzja, jednak na nasz biznes zawsze patrzymy perspektywicznie i wiemy, że w tym ujęciu wprowadzenie bardziej kompleksowego produktu, ale w późniejszym terminie jest korzystnym rozwiązaniem dla nas oraz naszych przyszłych klientów – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Współpraca Vee z Grupą NEUCA rozpoczęła się w 2019 r. od automatyzacji usługi dla farmaceutów do telefonicznego zamawiania duplikatów dokumentów finansowych.

Wierzymy, że obecnie realizowany projekt to początek wysoko wolumenowej współpracy z Grupą NEUCA, która przełoży się na wzrost przychodów, wskaźnika MPC i liczby osób, które będą miały okazję przekonać się do rozmów z naszym hostem – mówi Dawid Wójcicki, CEO Vee.

Hosty Vee już w 2016 r. rejestrowały na infolinii jednej z niezależnych przychodni medycznych zgłoszenia pacjentów w celu umówienia wizyt u konkretnych specjalistów, a także telefonicznie potwierdzały ustalone terminy badań mammograficznych lub proponowały ich zmianę. Od ponad roku dla innego klienta z branży medycznej realizują procesy potwierdzania wizyt na badaniach tomograficznych, endoskopowych czy rezonansie magnetycznym. Z kolei dla firmy z branży assistance przeprowadzają niektóre procesy umawiania wizyt stacjonarnych i teleporad. Doświadczenie zdobyte przy realizacji tych projektów przyczyni się do powstania rozwiązania „pudełkowego” Vee Host, czyli wirtualnej recepcjonistki dla podmiotów medycznych. Ma ono wejść na rynek jako pierwsze z serii. Kolejne będą dedykowane m.in. zakładom fryzjerskim, kosmetycznym czy warsztatom samochodowym. Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty, dostępne w modelu abonamentowym. Podstawowa wersja ma kosztować ok. 500 zł miesięcznie, a rozszerzona ok. 1 500 zł miesięcznie.

Kolejna umowa podpisana przez Vee z dużym klientem jest jednocześnie potwierdzeniem sprzyjającej koniunktury – automatyzacja procesów jest umacniającym się trendem obsługowym, a wartość rynku na którym działa Vee w bliskiej perspektywie wynosić będzie 6 mld USD. Spółka zakłada, że wprowadzenie na rynek Vee Host przełoży się na kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR w perspektywie 2 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Sony o technologiach chmurowych! Biuro prasowe
2024-03-28 | 10:30

Sony o technologiach chmurowych!

Cloudsourcing Storytelling to cykl podcastów przygotowany przez Sony. W każdym odcinku eksperci i twórcy rozmawiają o tym jak wykorzystać technologie chmurowe do szybszej i
Telekomunikacja Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
2024-03-27 | 01:00

Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G

STARTUJE PIERWSZA W POLSCE AKADEMIA 5G Akademia 5G to pierwszy w Polsce kompleksowy cykl edukacyjny poświęcony automatyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii 5G. To
Telekomunikacja Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
2024-03-14 | 09:00

Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem

220 milionów kroków wystarcza by trzykrotnie okrążyć ziemię. Właśnie taki dystans w 2023 roku przemierzyli pracownicy firmy Nexera, którzy od kilku lat, w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.