Wellbeing w Praktyce
My Way Media
Długosza
51-162 Wrocław
hello|mywaymedia.pl| |hello|mywaymedia.pl
+48 668 852 426
www.mywaymedia.pl
4 gości specjalnych, 4 bloki tematyczne, przeszło 10 prelegentów i 300 uczestników – te liczby określają jedno z największych tegorocznych wydarzeń dotyczących dobrostanu pracowników. Konferencja Wellbeing w Praktyce to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego, kto planuje wdrożenie lub usprawnienie wellbeingu w swojej firmie.
17 marca w warszawskim Aiport Hotel Okęcie odbędzie się wielka konferencja poświęcona kluczowym zagadnieniom szeroko rozumianego dobrostanu pracowników. To będzie już IV edycja największego tego typu eventu branżowego, który skupia wokół siebie środowisko biznesowe, w szczególności właścicieli i prezesów firm oraz pracowników działów HR, CSR, EB, PR. Wellbeing w Praktyce, jak sama nazwa wskazuje, to konferencja, podczas której omawiane będą cenne doświadczenia ekspertów, praktyczne rady, pouczające case studies, czyli wszelkie kwestie związane z aktywnym działaniem. – Zapewnienie pracownikom dobrego samopoczucia, określane jako wellbeing, staje się obecnie jednym z największych wyzwań, z jakimi muszą zmierzyć się organizacje. Wprowadzenie kultury wellbeingu do organizacji oznacza holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb, postawienie w centrum człowieka, a nie zysk, bo to ludzie, czyli pracownicy ten zysk wypracowują, dlatego na konferencji pokażemy i docenimy organizacje, które świadomie wprowadzają wellbeing do swojej kultury organizacyjnej – tłumaczy Agnieszka Czerkawska, pomysłodawca i współzałożycielka Wellbeing Institute – organizatora konferencji Wellbeing w Praktyce. - To nowe spojrzenie na biznes i wiedzę o zarządzaniu, który nie ogranicza się jedynie do liczb i zarządzania przez excela, a postrzega ludzi w organizacji jako główny kapitał – dodaje. Uczestnicy konferencji otrzymają skondensowaną dawkę praktycznej wiedzy, będącej esencją wieloletnich doświadczeń ekspertów. Teoria stanie tu w cieniu praktyki, a konferencja da odpowiedzi na pytania: „Jak?”, „Za pomocą jakich metod/narzędzi?”, „Kim się inspirować?”, „Gdzie szukać niekonwencjonalnych rozwiązań?”. Wellbeing zostanie poruszony od strony strategii, przywództwa, kultury organizacyjnej oraz działań operacyjnych. Do współpracy przy tym projekcie zaproszono doświadczonych praktyków oraz ekspertów w dziedzinie wellbeingu.
Gośćmi specjalnymi konferencji będą Jacek Santorski, Beata Kapcewicz, Andrzej Jeznach oraz Piotr Cieszewski – wielkie nazwiska ze świata biznesu, które poznały wellbeing i świadome przywództwo od podszewki. Grono prelegentów oraz uczestników panelu dyskusyjnego stanowić będą doświadczeni praktycy biznesu, liderzy, przedstawiciele organizacji, którzy podzielą się doświadczeniami z wdrażania wellbeingu i jego wpływu na dobrostan i zdrowie pracowników oraz rozwój organizacji. Swój udział potwierdzili już Agata Pelc, Beata Kuler, Paweł Pałubiński, Anna Podlewska, Katarzyna Szeremeta, Sylwia Bliska oraz Anna Dziadkowiec. To oni podpowiedzą, jak budować wellbeingową kulturę organizacyjną, jak tworzyć skuteczne i angażujące programy wellbeingowe oraz przedstawią najlepsze case studies.
Program konferencji Wellbeing w Praktyce obejmuje 4 bloki wellbeingowe, w ramach których zostaną zaprezentowane najnowsze trendy związane z rynkiem pracownika. Panele dyskusyjne będą okazją do zadania własnych pytań, a networking - do nawiązania cennych relacji. – To doskonała okazja do spotkania w gronie praktyków, którzy nie tylko dzielą się posiadaną wiedzą, ale też chętnie czerpią ją od innych. Myślę, że będzie to swoiste pole wymiany zawodowych doświadczeń, z którego każdy zejdzie jako wygrany, bo uzbrojony w nowe informacje i inspiracje. Coraz częściej przekonuję się, że tego typu wydarzenia są bardzo cenne, przynoszą rzeczywiste korzyści i mają swoje odbicie w działaniach biznesowych. To dobry kierunek, dlatego serdecznie zapraszam na konferencję Wellbeing w Praktyce – mówi Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu, gość specjalny konferencji Wellbeing w Praktyce.
Termin: 17.03.2020
Miejsce: Airport Hotel Okęcie
ul. Komitetu Obrony Robotników 24
(dawniej ul. 17 Stycznia)
02-148 Warszawa
Program i inne szczegóły dot. konferencji: www.wellbeinginstitute.com.pl/konferencja
Kontakt dla mediów: Agnieszka Pająk, +48 668 852 426, agnieszka.pajak@mywaymedia.pl

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.