Komunikaty PR

Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC

2024-03-13  |  10:00
Biuro prasowe

Jesteście gotowi na prawdziwą smakową przygodę? To co dobre… teraz jest jeszcze lepsze! Wild Wings stawia na zupełnie nową odsłonę swoich legendarnych Hot Wings! Już 13 marca KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.

To koniec snu zimowego! Wraz z nadchodzącą wiosną dostajemy zastrzyku energii, więc ochotę na coś więcej wykorzystajmy do odkrywania nieznanych nam miejsc, sportów czy pasji. Wild Wings udowadniają, że zawsze warto próbować czegoś nowego! Restauracja podkręca smak ikonicznych skrzydełek do potęgi czwartej – dzięki czterem wyjątkowym sosom do wyboru: California, Sweet Chilli, Smoky BBQ, Whisky BBQ, które podbiją kubki smakowe Gości do granic możliwości. Bez względu na to, czy preferują intensywną ostrość, wyrazisty smak czy delikatną słodycz – KFC ma dla każdego coś specjalnego!

Poczuj smak wolności na wiosnę

Próbowanie nowych rzeczy warto zacząć od smakowych podróży. Wild Wings od KFC to nie tylko pyszne danie, ale także odważna deklaracja wolności i otwartości na nowe doznania. Czy jesteście gotowi na smakowitą przygodę, która ożywi Wasze kubki smakowe? Przekonajcie się sami!

Od 13 marca uwielbiany przez miliony ludzi na całym świecie przysmak dostaniecie w wersji: California Wings z wakacyjnym sosem Orange ze słodką nutą pomarańczy, Sweet Chilli Wings o ostro-słodkim smaku, Smoky BBQ Wings z sosem BBQ oraz Whisky Wings z sosem BBQ z nutą Whisky. Pikantne i chrupiące skrzydełka, polane obficie sosem i posypane sezamem na pewno rozpalą w Was dziką energię i… zmuszą do oblizywania palcy.

Nie zwlekaj z odkryciem nowych smaków! Odwiedź najbliższą restaurację KFC i pozwól, aby Wild Wings zabrały Cię w wyjątkową smakową przygodę!

Nowa oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 13 marca 2024 r. do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.