Komunikaty PR

Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa inwestują w AI: powstaje firma 45AI

2024-02-20  |  09:00
Biuro prasowe

Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, dedykowanych dla firm z kategorii Enterprise w Polsce i za granicą. Wraz z utworzeniem 45AI do zespołu na stanowiska Partnerów dołączają doświadczeni eksperci: Marcin Samek, dotychczasowy Chief Innovation Officer w McCANN Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI Director w 45Avenue.

- Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także - jako 45AI - je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix - powiedział Wojciech Borowski Group CEO, McCANN Poland

- Naszą intencją jest stworzenie rozwiązań z zakresu AI, które wspomogą realizację zadań strategicznych, czyniąc codzienną pracę marketingowców nie tylko szybszą, łatwiejszą, ale przede wszystkim efektywniejszą. Poczynając od etapu analiz, poprzez rekomendacje strategicznie, na koncepcyjnych i kreatywnych kończąc, wszystko to może czerpać benefity ze wsparcia sztucznej inteligencji, budując przewagę konkurencyjną firm i marek. Kluczem jest stworzenie dedykowanych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb marketerów i agencji - powiedział Marcin Samek, Partner 45AI.

- W agencjach w ramach Grupy 45Avenue i McCANN Poland, już aktywnie korzystamy z zaawansowanych narzędzi AI, co istotnie podniosło efektywność naszej pracy, zwłaszcza w generowaniu tekstu, projektowaniu wizualnym oraz analizie danych. Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych – dodał Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.

***

O Grupie 45Avenue

Grupa powstała w 2022 roku wraz z przejściem McCANN Poland i Weber Shandwick na status agencji afiliacyjnych i wykup udziałowy przez Wojciecha Borowskiego i Krzysztofa Kawę.  Obecnie Grupę tworzą wyżej wymienione agencje oraz FCB Health Spark, MadeinPR, Spark Studios, SoMe Creative, 45Avenue i nowo powstała 45AI.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.