WorldHotels przedstawia swoją najnowszą markę - WorldHotels Crafted Collection
Sieć hotelowa WorldHotels, należąca do BWH Hotel Group, wprowadza do swojego portfolio nową markę – WorldHotels Crafted Collection. Będzie ją tworzyć starannie dobrana kolekcja hoteli i kurortów wyróżniających się oryginalnym designem inspirowanym lokalnymi wpływami.
WorldHotels Crafted Collection to wyjątkowa oferta w segmentach upscale, upper upscale i luxury skierowana do nowoczesnego podróżnika o wyrafinowanym guście. Każdy hotel będzie musiał utrzymać ocenę 4,5 lub wyższą w rankingu serwisu TripAdvisor i odpowie na oczekiwania gości, którzy cenią kreatywność, autentyczność oraz sprawną, uprzejmą i fachową obsługę. Nowo powstała marka stawia na unikalność obiektów, podkreślając ich indywidualność. Właśnie dlatego każdy z hoteli wystrojem nawiązywać będzie do swojej lokalizacji, co sprawi, że obiekty będą jedyne w swoim rodzaju, a pobyt w nich – niezapomniany.
- WorldHotels Crafted Collection stwarza idealną szansę biznesową dla hotelarzy, którzy chcą dołączyć do silnej i rozpoznawalnej marki. W ramach sieci zapewniamy współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu, dając naszym partnerom przestrzeń na stworzenie hotelu według ich własnego planu. Mamy nadzieję, że nowy brand, rozwijający się pod skrzydłami WorldHotels, będzie atrakcyjny dla polskich hotelarzy. Mogą oni liczyć na nasze pełne wsparcie w procesie włączenia obiektu do sieci. Ponadto mogą korzystać z licznych przywilejów, jakie daje sieć - powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Pod patronatem BWH Hotel Group, WorldHotels skupia się na zwiększaniu przychodów właścicieli, rozszerzaniu oferty w najlepszych lokalizacjach na całym świecie i świadczeniu wsparcia marketingowego na najwyższym poziomie. Również wszyscy członkowie WorldHotels Crafted Collection będą mogli liczyć na pomoc na wielu płaszczyznach, takich jak m.in. korzystanie z nagradzanych programów lojalnościowych czy z know-how w zakresie sprzedaży i cyfryzacji. Co więcej, dzięki elastycznemu podejściu sieci do wymagań dotyczących identyfikacji graficznej oraz swobodzie w prowadzeniu narracji poszczególnych obiektów, zachowana będzie autentyczność hoteli.
Po wprowadzeniu WorldHotels Crafted Collection portfolio BWH Hotel Group będzie liczyć 18 wyjątkowych marek we wszystkich segmentach rynku.
O sieci WorldHotels Collection:
WorldHotels™ Collection zapewnia sprawdzone rozwiązania typu soft brand, tworząc międzynarodową sieć 300 najwyższej jakości niezależnych hoteli i kurortów. Stworzona przez hotelarzy z pasją marka WorldHotels wybiera najlepsze niezależne obiekty na całym świecie, które oddają klimat lokalizacji poprzez spersonalizowaną obsługę i subtelne wyczucie charakteru. Autorska koncepcja „Start With Why” ułatwia poszczególnym hotelom określenie wyjątkowego zestawu atutów, które wyróżniają je na tle konkurencji pod względem jakości obsługi i generowania przychodów. Marka WorldHotels skierowana jest zarówno do turystów, jak i podróżujących służbowo i obejmuje cztery odrębne poziomy, dzięki czemu goście mogą wybrać ofertę, która najlepiej spełnia ich oczekiwania: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted Collection.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: WorldHotels.com.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.