WorldHotels przedstawia swoją najnowszą markę - WorldHotels Crafted Collection
Sieć hotelowa WorldHotels, należąca do BWH Hotel Group, wprowadza do swojego portfolio nową markę – WorldHotels Crafted Collection. Będzie ją tworzyć starannie dobrana kolekcja hoteli i kurortów wyróżniających się oryginalnym designem inspirowanym lokalnymi wpływami.
WorldHotels Crafted Collection to wyjątkowa oferta w segmentach upscale, upper upscale i luxury skierowana do nowoczesnego podróżnika o wyrafinowanym guście. Każdy hotel będzie musiał utrzymać ocenę 4,5 lub wyższą w rankingu serwisu TripAdvisor i odpowie na oczekiwania gości, którzy cenią kreatywność, autentyczność oraz sprawną, uprzejmą i fachową obsługę. Nowo powstała marka stawia na unikalność obiektów, podkreślając ich indywidualność. Właśnie dlatego każdy z hoteli wystrojem nawiązywać będzie do swojej lokalizacji, co sprawi, że obiekty będą jedyne w swoim rodzaju, a pobyt w nich – niezapomniany.
- WorldHotels Crafted Collection stwarza idealną szansę biznesową dla hotelarzy, którzy chcą dołączyć do silnej i rozpoznawalnej marki. W ramach sieci zapewniamy współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu, dając naszym partnerom przestrzeń na stworzenie hotelu według ich własnego planu. Mamy nadzieję, że nowy brand, rozwijający się pod skrzydłami WorldHotels, będzie atrakcyjny dla polskich hotelarzy. Mogą oni liczyć na nasze pełne wsparcie w procesie włączenia obiektu do sieci. Ponadto mogą korzystać z licznych przywilejów, jakie daje sieć - powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Pod patronatem BWH Hotel Group, WorldHotels skupia się na zwiększaniu przychodów właścicieli, rozszerzaniu oferty w najlepszych lokalizacjach na całym świecie i świadczeniu wsparcia marketingowego na najwyższym poziomie. Również wszyscy członkowie WorldHotels Crafted Collection będą mogli liczyć na pomoc na wielu płaszczyznach, takich jak m.in. korzystanie z nagradzanych programów lojalnościowych czy z know-how w zakresie sprzedaży i cyfryzacji. Co więcej, dzięki elastycznemu podejściu sieci do wymagań dotyczących identyfikacji graficznej oraz swobodzie w prowadzeniu narracji poszczególnych obiektów, zachowana będzie autentyczność hoteli.
Po wprowadzeniu WorldHotels Crafted Collection portfolio BWH Hotel Group będzie liczyć 18 wyjątkowych marek we wszystkich segmentach rynku.
O sieci WorldHotels Collection:
WorldHotels™ Collection zapewnia sprawdzone rozwiązania typu soft brand, tworząc międzynarodową sieć 300 najwyższej jakości niezależnych hoteli i kurortów. Stworzona przez hotelarzy z pasją marka WorldHotels wybiera najlepsze niezależne obiekty na całym świecie, które oddają klimat lokalizacji poprzez spersonalizowaną obsługę i subtelne wyczucie charakteru. Autorska koncepcja „Start With Why” ułatwia poszczególnym hotelom określenie wyjątkowego zestawu atutów, które wyróżniają je na tle konkurencji pod względem jakości obsługi i generowania przychodów. Marka WorldHotels skierowana jest zarówno do turystów, jak i podróżujących służbowo i obejmuje cztery odrębne poziomy, dzięki czemu goście mogą wybrać ofertę, która najlepiej spełnia ich oczekiwania: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted Collection.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: WorldHotels.com.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.