Wrocław: ostatnia szansa na mieszkanie w Słonecznym Zakątku
Inwestycja mieści się na Krzykach – rodzinnej i zielonej dzielnicy Wrocławia. W pobliżu znajdują się szkoły i przedszkola. Nie brakuje też terenów rekreacyjnych – osiedle mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Klecińskiego. Obecnie na sprzedaż zostało już tylko 15 lokali.
To trzeci etap osiedla Słoneczny Zakątek. Obejmuje on dwa budynki liczące 5 kondygnacji naziemnych – łącznie 135 mieszkań o powierzchniach od 30 do 91 mkw. Na terenie inwestycji mieści się także wielostanowiskowy garaż podziemny, a także części wspólne dla mieszkańców.
Obecnie w sprzedaży jest jeszcze 15 mieszkań o powierzchniach od 41,15 mkw. do 56,98 mkw. Na sprzedaż są także dwa lokale użytkowe w budynku H, od strony ulicy Skarbowców.
– Przy trzecim etapie tej inwestycji zdecydowaliśmy się na nowy model sprzedaży, wciąż jeszcze mało popularny, a bardzo atrakcyjny dla przyszłych nabywców. Uruchomiliśmy sprzedaż dopiero w momencie, gdy mieszkania miały już pozwolenie na użytkowanie. Każdy zainteresowany mógł od razu zobaczyć lokum, nie musiał polegać wyłącznie na rzutach architektonicznych i wizualizacjach. Oznacza to także szybsze wprowadzenie się lub w przypadku zakupu inwestycyjnego, szybsze zyski z najmu – mówi Emil Basta z biura sprzedaży dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.
Słoneczny Zakątek mieści się przy ulicy Skarbowców i Babiego Lata. W pobliżu znajduje się Park Kleciński, a nieco dalej Park Południowy, oddalony o kwadrans pieszo.
Osiedle zostało zaprojektowane przez Biuro Architektoniczne Wojciech Madurowicz. Deweloperem jest WPBM „Mój Dom” S.A.
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.