WSP „Społem” z kolejną nagrodą za efektywność biznesową
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” otrzymała kolejne w tym roku wyróżnienie za działania biznesowe – statuetkę w XIII edycji Nagrody Marszałka Województwa Świętokrzyskiego „Świętokrzyska Victoria” w kategorii „Przedsiębiorczość”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom, samorządom oraz osobom za rozwój i podnoszenie znaczenia województwa świętokrzyskiego. Spółdzielnia została laureatem m.in. za angażowanie w promocję regionu, udoskonalanie procesów produkcyjnych i budowę silnej marki.
Założeniem konkursu jest promocja najbardziej aktywnych i efektywnych świętokrzyskich przedsiębiorstw, samorządów oraz osób. Jury oceniło 28 zgłoszonych kandydatur w trzech kategoriach – „Samorządność”, „Przedsiębiorczość” oraz „Osobowość”. W tym roku, ze względu na pandemię, wprowadzono dodatkowe kryteria oceny w dwóch kategoriach - „Samorządność” oraz „Przedsiębiorczość”. Dotyczyły one działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w ramach walki z rozprzestrzenianiem się Covid-19. Statuetki „Świętokrzyska Victoria” otrzymały wyłącznie te podmioty, które w znaczący sposób przyczyniają się do rozwoju i podnoszenia znaczenia województwa świętokrzyskiego.
„Niezmiernie się cieszymy, że do naszych nagród dołączyło kolejne wyjątkowe i prestiżowe wyróżnienie – „Świętokrzyska Victoria”. Stanowi ono potwierdzenie, że działania prowadzone przez WSP „Społem” są pozytywnie odbierane zarówno przez konsumentów, jak i samorządowców regionu świętokrzyskiego. Powodem do dumy jest dla nas także fakt, że Majonez Kielecki stał się jednym z symboli naszego regionu” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.