Komunikaty PR

„Wygraj Garmina, bądź aktywny” – nagrody za kredyty gotówkowe

2021-08-10  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

„Wygraj Garmina, bądź aktywny” to nowa promocja dla osób, które zdecydują się wziąć kredyt gotówkowy w Banku Pocztowym. Codziennie od poniedziałku do piątku do wygrania będą smartwatche Garmin Venu Sq Music, zestawy słuchawek bezprzewodowych Fresh N’Rabel twins 2 true wireless oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N’Rebel. Łącznie rozdanych zostanie 240 nagród. Konkurs potrwa do 3 września.

Bank Pocztowy codziennie, od poniedziałku do piątku, nagradzać będzie osoby, które najszybciej złożą wniosek kredytowy lub wniosek o kontakt w sprawie kredytu, a następnie podpiszą umowę na finansowanie w wysokości min. 50 tysięcy złotych lub min. 25 tysięcy. Dodatkowo wyróżnionych zostanie 10 klientów, którzy tego dnia najszybciej zdecydują się na dodatkowe finansowanie w wysokości min. 10 tysięcy złotych. Do wygrania będą odpowiednio: smartwatch Garmin Venu Sq Music umożliwiający wykonywanie płatności zbliżeniowych, zestaw słuchawek bezprzewodowych Fresh N'Rebel TWINS 2 TRUE WIRELESS oraz kody rabatowe na wybrane produkty Garmin i Fresh N'Rebel.

– Chcieliśmy przedłużyć sportowe emocje, które towarzyszyły nam przez pierwszą połowę wakacji, najpierw za sprawą Euro 2020, a później Igrzysk Olimpijskich w Tokio, jednocześnie wspierając sprzedaż kredytów gotówkowych z oferty Banku Pocztowego. Stąd pomysł na promocję, który premiuje szybkość i nagrody mające zachęcić do aktywności fizycznej: smartwatche umożliwiające monitorowanie treningu i dokonywanie płatności zbliżeniowych za pośrednictwem dostępnej w Banku usługi GarminPay, oraz bezprzewodowe słuchawki pozwalające cieszyć się muzyką w czasie biegania czy jazdy na rowerze – mówi Dominik Matuszewski, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych  Banku Pocztowego.

W promocji „Wygraj Garmina, bądź aktywny” mogą wziąć udział osoby, które dotychczas nie miały kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym. O przyznaniu nagrody decyduje data i godzina złożenia wniosku kredytowego lub wniosku o kontakt na dedykowanej promocji stronie internetowej bądź w placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej. Z promocji wyłączone są kredyty konsolidacyjne i zabezpieczone hipotecznie, Kredyt w koncie oraz Kredyt online. Konkurs potrwa do 3 września.

 

Więcej informacji oraz regulamin promocji na stronie www.pocztowy.pl/promocjagarmin.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.