Wyjątkowe wyróżnienia dla produktów Kieleckich
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
11. edycja konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” organizowanego przez wydawcę prasy branżowej Fischer Trading Group zakończyła się ogromnym sukcesem Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Aż trzy nagrody w plebiscycie otrzymały produkty firmy – Majonez Kielecki 310 ml, Ketchup Kielecki łagodny oraz Musztarda Kielecka sarepska.
Do tegorocznego konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” zgłoszono blisko 400 produktów w 65 kategoriach. Zwycięzcy wyłonieni zostali na podstawie badań opinii sprzedawców. Czytelnicy miesięcznika „Hurt & Detal” – kupcy, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczych – głosowali za pomocą ankiety na najlepiej sprzedające się ich zdaniem produkty z branży FMCG. Na podstawie uzyskanych wyników, nagrodę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” w kategorii majonezy otrzymał Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”. Dodatkowo Ketchup Kielecki łagodny i Musztarda Kielecka sarepska zostały wyróżnione w swoich kategoriach.
„Bardzo się cieszymy z otrzymanych nagród i wyróżnień. Jest do dla nas szczególnie ważne, ponieważ konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2021” to prestiżowy i ważny plebiscyt na rynku polskim. Docenienie naszych produktów przez detalistów jest potwierdzeniem, że prowadzone przez nas działania oraz koncepcja naszych produktów są cenione na rynku. To dla nas szczególny powód do dumy i potwierdzenie wysokiej pozycji na rynku majonezów i sosów z Kielc” – mówi Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych WSP „Społem”.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy
Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Infrastruktura
Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.