Komunikaty PR

Wykonawcy stawiają na markę Soudal

2021-07-05  |  11:03
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wyniki rankingu Budowlana Marka Roku 2021 nie pozostawiają żadnych wątpliwości -  co trzeci polski fachowiec używa na co dzień piany montażowej firmy Soudal, a co piąty poleca kleje montażowe i silikony z jej portfolio. Tegoroczne badania przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku potwierdzają preferencje wykonawców. Od 2016 roku produkty Soudal wskazywane są regularnie przez profesjonalistów jako najchętniej wybierana marka w kategorii chemii budowlanej.  

Firma Soudal osiągnęła bezapelacyjny sukces w trzech kategoriach asortymentowych: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające/silikony” oraz „piany montażowe”. Co istotne, Soudal był najczęściej wskazywaną przez respondentów marką we wszystkich kategoriach rankingowych, tzn. jako marka najczęściej stosowana przez fachowców, jako marka o najwyższej jakości oraz jako marka o najlepszej relacji ceny do jakości. Jest to już szóste wyróżnienie dla produktów Soudal, wskazywane są one jako polecane przez wykonawców regularnie od 2016 roku. „Tytuły Budowlana Marka Roku 2021 oraz Złoty Champion Roku 2021, jakie otrzymał Soudal aż w trzech segmentach produktowych, potwierdzają silną i stabilną pozycję naszej firmy w sektorze budowlanym w Polsce. Jeszcze więcej satysfakcji daje fakt, że klasyfikacja ta tworzona jest w oparciu o niezależne kryterium, czyli opinie samych wykonawców” – mówi Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Ranking Budowlana Marka Roku, realizowany cyklicznie przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, ma wyjątkowy charakter: klasyfikacja powstaje na podstawie opinii fachowców. Badanie prowadzone jest przy użyciu techniki ilościowej na reprezentatywnej próbie firm. Korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego, ankieter zadaje respondentowi pytania otwarte, w rezultacie czego wykonawcy samodzielnie wskazują nazwy marek materiałów budowlanych, które ich zdaniem są najlepsze. W tym roku w celu wyłonienia Laureatów Rankingu firma ASM przeprowadziła 2 576 wywiadów z wykonawcami. Oceniali oni produkty z poszczególnych segmentów materiałów budowlanych pod względem częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz Biuro prasowe
2025-08-11 | 12:30

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Współczesne wnętrza coraz częściej łączą estetykę z funkcjonalnością, a zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem projektowania. Ekologiczne
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.