Wykonawcy stawiają na markę Soudal
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wyniki rankingu Budowlana Marka Roku 2021 nie pozostawiają żadnych wątpliwości - co trzeci polski fachowiec używa na co dzień piany montażowej firmy Soudal, a co piąty poleca kleje montażowe i silikony z jej portfolio. Tegoroczne badania przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku potwierdzają preferencje wykonawców. Od 2016 roku produkty Soudal wskazywane są regularnie przez profesjonalistów jako najchętniej wybierana marka w kategorii chemii budowlanej.
Firma Soudal osiągnęła bezapelacyjny sukces w trzech kategoriach asortymentowych: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające/silikony” oraz „piany montażowe”. Co istotne, Soudal był najczęściej wskazywaną przez respondentów marką we wszystkich kategoriach rankingowych, tzn. jako marka najczęściej stosowana przez fachowców, jako marka o najwyższej jakości oraz jako marka o najlepszej relacji ceny do jakości. Jest to już szóste wyróżnienie dla produktów Soudal, wskazywane są one jako polecane przez wykonawców regularnie od 2016 roku. „Tytuły Budowlana Marka Roku 2021 oraz Złoty Champion Roku 2021, jakie otrzymał Soudal aż w trzech segmentach produktowych, potwierdzają silną i stabilną pozycję naszej firmy w sektorze budowlanym w Polsce. Jeszcze więcej satysfakcji daje fakt, że klasyfikacja ta tworzona jest w oparciu o niezależne kryterium, czyli opinie samych wykonawców” – mówi Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający Soudal Sp. z o.o.
Ranking Budowlana Marka Roku, realizowany cyklicznie przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, ma wyjątkowy charakter: klasyfikacja powstaje na podstawie opinii fachowców. Badanie prowadzone jest przy użyciu techniki ilościowej na reprezentatywnej próbie firm. Korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego, ankieter zadaje respondentowi pytania otwarte, w rezultacie czego wykonawcy samodzielnie wskazują nazwy marek materiałów budowlanych, które ich zdaniem są najlepsze. W tym roku w celu wyłonienia Laureatów Rankingu firma ASM przeprowadziła 2 576 wywiadów z wykonawcami. Oceniali oni produkty z poszczególnych segmentów materiałów budowlanych pod względem częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.