Komunikaty PR

Wykonawcy stawiają na markę Soudal

2021-07-05  |  11:03
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wyniki rankingu Budowlana Marka Roku 2021 nie pozostawiają żadnych wątpliwości -  co trzeci polski fachowiec używa na co dzień piany montażowej firmy Soudal, a co piąty poleca kleje montażowe i silikony z jej portfolio. Tegoroczne badania przeprowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku potwierdzają preferencje wykonawców. Od 2016 roku produkty Soudal wskazywane są regularnie przez profesjonalistów jako najchętniej wybierana marka w kategorii chemii budowlanej.  

Firma Soudal osiągnęła bezapelacyjny sukces w trzech kategoriach asortymentowych: „kleje montażowe w kartuszach”, „masy uszczelniające/silikony” oraz „piany montażowe”. Co istotne, Soudal był najczęściej wskazywaną przez respondentów marką we wszystkich kategoriach rankingowych, tzn. jako marka najczęściej stosowana przez fachowców, jako marka o najwyższej jakości oraz jako marka o najlepszej relacji ceny do jakości. Jest to już szóste wyróżnienie dla produktów Soudal, wskazywane są one jako polecane przez wykonawców regularnie od 2016 roku. „Tytuły Budowlana Marka Roku 2021 oraz Złoty Champion Roku 2021, jakie otrzymał Soudal aż w trzech segmentach produktowych, potwierdzają silną i stabilną pozycję naszej firmy w sektorze budowlanym w Polsce. Jeszcze więcej satysfakcji daje fakt, że klasyfikacja ta tworzona jest w oparciu o niezależne kryterium, czyli opinie samych wykonawców” – mówi Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający Soudal Sp. z o.o.

Ranking Budowlana Marka Roku, realizowany cyklicznie przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, ma wyjątkowy charakter: klasyfikacja powstaje na podstawie opinii fachowców. Badanie prowadzone jest przy użyciu techniki ilościowej na reprezentatywnej próbie firm. Korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego, ankieter zadaje respondentowi pytania otwarte, w rezultacie czego wykonawcy samodzielnie wskazują nazwy marek materiałów budowlanych, które ich zdaniem są najlepsze. W tym roku w celu wyłonienia Laureatów Rankingu firma ASM przeprowadziła 2 576 wywiadów z wykonawcami. Oceniali oni produkty z poszczególnych segmentów materiałów budowlanych pod względem częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości oraz najlepszej relacji ceny do jakości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.