Komunikaty PR

Wysoka sprzedaż mieszkań na osiedlu Debiut

2020-02-03  |  17:00

INPRO SA sprzedało już blisko 90% mieszkań w ramach trzech etapów na osiedlu Debiut w Pruszczu Gdańskim.  W ofercie pozostało łącznie 37 lokali o powierzchni od 54 mkw. do 110 mkw., z czego cztery z nich są gotowe do odbioru. Budowa ostatniej fazy projektu osiedla zakończy się pod koniec października 2020 roku.

Osiedle Debiut powstaje przy ulicy Dybowskiego, zaledwie 10 km od centrum Gdańska. W ramach trzech etapów inwestycji zostanie wybudowanych łącznie 11 budynków, w których zaprojektowano 287 mieszkań. Blisko 90% lokali w trzech etapach inwestycji znalazło już nowych właścicieli. W sprzedaży pozostały 37 mieszkania o zróżnicowanych metrażach od 54 mkw. do 110 mkw.

Pruszcz Gdański jest świetnie skomunikowany z całym Trójmiastem. Na terenie miejscowości kursuje bezpośredni autobus do Gdańska, a w pobliżu inwestycji znajduje się obwodnica i autostrada A1. Przez miasto przebiega również linia kolejowa, która zapewni dogodny dojazd między innymi do Gdyni i Sopotu.

W bezpośrednim sąsiedztwie osiedla znajdują się liczne tereny rekreacyjne oraz ścieżki rowerowe, które prowadzą między innymi do Gdańska. W mieście odbywają się także spływy kajakowe do rzece Raduni. W pobliżu inwestycji funkcjonują szkółki sportowe, przedszkola, dwa baseny oraz lodowisko w sezonie zimowym.

Osiedle cieszy się popularnością wśród klientów ze względu na niewielką odległość od Trójmiasta oraz liczne udogodnienia. Na terenie inwestycji powstała wyjątkowa strefa rekreacyjna z dużym boiskiem wielofunkcyjnym oraz placem zabaw dla najmłodszych. Dodatkowo specjalnie dla mieszkańców osiedla Debiut zaprojektowano drewnianą wiatę, pod którą znajdują się między innymi stoliki oraz miejsce do odpoczynku i relaksu. W bliskiej odległości od inwestycji władze miasta wybudowały zagospodarowany zbiornik wodny.

Inwestycja jest monitorowana, a w każdym mieszkaniu został zainstalowany domofon. W celu zapewnienia mieszkańcom bezpieczeństwa przy wjeździe na teren osiedla zamontowano szlaban sterowany na pilota. W budynkach zaprojektowano hale garażowe, pomieszczenia na jednoślady oraz piwnice. Dodatkowo wokół obiektów powstały naziemne miejsca postojowe oraz ogólnodostępny parking dla gości.

Dwa pierwsze etapy inwestycji zostały już zakończone. Termin realizacji trzeciej fazy projektu zaplanowany jest na koniec października 2020 roku.

Dodatkowe informacje na temat osiedla można znaleźć na stronie internetowej: https://www.inpro.com.pl/debiut/mieszkania-pruszcz-gdanski

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego

Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska​ proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.

Handel

Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.

Nauka

Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej​ odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.