Wysyłki kreatywne na słodko – jak zrobić to dobrze?
Jubileusz firmy, konferencja, premiera nowego produktu, pielęgnowanie relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi? Pretekstów do zorganizowania słodkiej wysyłki kreatywnej, która zadba o komfort pracownika i jego zadowolenie z pracy jest mnóstwo. Podpowiadamy, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.
Wybór odpowiedniego upominku z powyżej wymienionych okazji, ma wpływ na budowanie relacji z partnerami, klientami czy współpracownikami. Jednym z najbardziej efektownych i najbardziej wyczekiwanych upominków są słodycze, które zawsze sprawiają radość. Dziś producent słodyczy reklamowych może stworzyć wszystko, co tylko wymarzy sobie zamawiający. W tym artykule odpowiemy na pytanie, dlaczego wręczanie personalizowanych słodkości jest tak ważne w świecie biznesu. Podpowiemy także, na jakie rozwiązania stawiają dziś cenione marki.
Unikalność i budowanie pozytywnych wrażeń
Kreatywne słodycze w ciekawym kształcie z logo czy key visualem firmy oraz spersonalizowanym przekazem są absolutnie niepowtarzalne. Odbiorca nie tylko odczuwa radość z otrzymania pysznego prezentu, którym się chętnie poczęstuje, ale także dostrzega wysiłek i kreatywny pomysł włożony w jego stworzenie. Na opakowaniu czy produkcie można umieścić dowolny przekaz – podziękowania, gratulacje, życzenia czy informacje o nowej kolekcji lub obowiązującej promocji. Taka forma reklamy przyczynia się do zwiększania świadomości i rozpoznawalności marki.
Łatwość w dostosowaniu upominku do okazji
Personalizowane słodycze są idealnym dopełnieniem dla różnych biznesowych wydarzeń. Niezależnie, czy chodzi o święta firmowe, jubileusze czy gift packi przy okazji konferencji – kreatywne słodycze można łatwo dostosować do różnego rodzaju wydarzeń.
Podkreślenie charakteru marki
Słodycze z personalizowanym przekazem pozwalają firmie skoncentrować uwagę odbiorcy na swoich wartościach. Gadżet w dowolnym kształcie, wykonany z czekolady Wholefruit, klasycznej mlecznej, a może różowej ruby?
Opakowanie wzbogacone artystyczną grafiką, minimalistycznym kodem QR, kierującym do dowolnego dokumentu czy podstrony, a może eleganckie pudełko pralinek z belgijskiej czekolady?
Co więcej, dzisiaj mamy dostęp do jakościowych rozwiązań. Poprzez certyfikowane surowce wykorzystywane do produkcji słodkich gadżetów oraz w pełni kompostowalne opakowania – możemy dbać o relacje biznesowe oraz o środowisko! Możliwości dostosowania słodkości do DNA marki są dziś ogromne!
Case study brandowanych słodkości
-
Zestaw czekoladek do świątecznych wysyłek Food and Design
Projekt Food and Design, zajmujący się kreatywną popularyzacją wiedzy z branży spożywczej, FMCG i HoReCa, z okazji Bożego Narodzenia, wysłał swoim partnerom i ekspertom świąteczne paczki, w których nie mogło zabraknąć słodkiego akcentu. Twórcy projektu zdecydowali się na stworzenie czekoladowej ciuchci, w opakowaniu z bożonarodzeniowymi życzeniami. W efekcie nie było potrzeby produkowania kartek z życzeniami, które zwykle są stałym elementem wysyłek kreatywnych.
-
Czekoladowe Puzzle dla firmy Libet
Libet S.A. to uznany producent kostki brukowej oraz innych betonowych elementów aranżacji otoczenia. Na potrzeby marki, producent słodyczy, SLODKIE, stworzył kreatywny i ciekawy projekt czekoladowej kostki brukowej, która świetnie odzwierciedlała profil marki.
Wysyłka kreatywna customizowanych słodyczy w świecie biznesowym to nie tylko okazja do podziękowań czy budowania relacji, ale również skuteczna strategia marketingowa. To subtelny gest, który może znacznie przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności i pozytywnego postrzegania marki. Warto inwestować w tę formę prezentów, których wartość przekracza smakowitość – to także inwestycja w trwałe relacje i lojalność partnerów biznesowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.