Yves Rocher, Estée Lauder i inne marki luksusowe wybierają FM od Sescom
Firma Sescom obserwuje wzrost popytu na usługi Facility Management wśród marek luksusowych. Łączna wartość zleceń od klientów z tego segmentu wyniosła w 2020 r. ponad 4 mln zł. Do grona klientów spółki dołączyła właśnie marka kosmetyczna Estée Lauder oraz Yves Rocher. Mimo galopującej cyfryzacji i wzrostu sprzedaży online, w przypadku marek luksusowych, unikatowe doświadczenie związane z wizytą w sklepie nadal jest pożądane przez klientów. Kluczowym jest bowiem budowanie relacji i wsparcie przy wyborze produktów.
Estée Lauder to znana marka kosmetyczna, któraposiada swoje sklepy w 150 krajach na całym świecie. Oferuje swoim klientom wysokiej jakości kremy pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz perfumy. Co ciekawe, to właśnie w Polsce – w Galerii Krakowskiej, powstał pierwszy na świecie koncept, w którym Estée Lauder Companies prezentuje aż cztery marki kosmetyczne z portfolio firmy na jednej przestrzeni. Jego wystrój jest utrzymany w stylistyce Estée Lauder, jednak każda z dostępnych w nim marek ma swoją dedykowaną przestrzeń. W ofercie salonu znajdują się kosmetyki Clinique, Estee Lauder, La Mer i Origins.
Sescom rozwija branżę Facility Management w taki sposób, aby przygotować firmy na przyszłe wyzwania gospodarcze. Łącząc tradycyjny FM i nowoczesne rozwiązania technologiczne może się pochwalić klientami w 25 krajach. Przygotowanie salonów do otwarcia w przypadku marek luksusowych odgrywa szczególną rolę. To właśnie sklepy stacjonarne stanowią najważniejszy element w strukturze omnichannel tej branży. Udział sprzedaży internetowej stanowi obecnie jedyne 12 proc. rynku.
Klient sieciowy kładzie niezwykle duży nacisk na standardy, jakie muszą spełniać jego sklepy niezależnie od miejsca, w którym planuje ekspansję. Wystrój, prezentacja towaru, dress code obsługi, szczególnie w kontekście marek luksusowych, odgrywa ogromną rolę. To samo dotyczy kwestii technicznych i usług FM, na które się decyduje.
Klient z grupy premium, to klient który ma bardzo sprecyzowane wymagania. Marki luksusowe lubią z nami współpracować ze względu na zasięg naszych usług i ich jednakowy standard w całej Europie. Wsród klientów Sescom oferujących dobra luksusowe możemy wymienić chociażby markę kosmetyczną Estée Lauder, czy Yves Rocher, przyjaznej dla natury firmy produkującej naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, obecnej już w ponad 90 krajach. Obsługujemy również znane domy mody, a także salony z biżuterią. Zazwyczaj współpracę rozpoczynamy od kilku krajów, z czasem jest ona rozszerzana o kolejne rynki. Partnerzy z tego segmentu cenią nas za dedykowaną, indywidualną obsługę, nowoczesne rozwiązania usprawniające komunikację oraz wysoką jakość świadczonych usług – komentujeSławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Europejskie gospodarki coraz bardziej luzują obostrzenia handlowe i stopniowo przywracają możliwość funkcjonowania galerii handlowych w pełnym zakresie. Jak wynika z badań Bain & Company globalna sprzedaż luksusowych ubrań, torebek i biżuterii już w tym roku wyrówna lub przekroczy poziomy odnotowane w 2019 roku, czyli przed wybuchem pandemii.
Poczucie komfortu konsumentów realizujących zakupy w sklepach stacjonarnych, przy zachowaniu bezpieczeństwa sanitarnego, to kluczowe aspekty, które powinny być brane pod uwagę przez naszych partnerów z segmentu marek luksusowych. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom– podkreśla Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A.
Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit
Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?
Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.