Z widokiem na panoramę Poznania
Towarowa 39 będzie trzecim budynkiem mieszkalnym, który powstanie w pobliżu Dworca Głównego, tuż przy parku Karola Marcinkowskiego. Liczący 73 metry wysokości i 22 kondygnacje będzie jednocześnie najwyższym budynkiem mieszkalnym w Poznaniu. Na przyszłych lokatorów czeka 180 mieszkań o powierzchni od 30 do 107 m kw. Wśród nich są zarówno ustawne kawalerki oraz mieszkania dwu- i trzypokojowe. Największe lokale, o powierzchni przekraczającej 100 m kw., to w zależności od wariantu duży pokój dzienny z aneksem kuchennym uzupełniony o dwie lub trzy sypialnie. Dzięki przeszkleniom od podłogi do sufitu właściciele będą mieli okazję podziwiać panoramę Poznania. Niższa, pięciopiętrowa część budynku zostanie przeznaczona na biura. - Budynek podzielony jest na dwie części – wysoką, głównie mieszkalną, oraz niższą – 5-kondygnacyjną, przeznaczoną właśnie na biura. Niższa część połączona jest z oddanym do użytku dwa lata temu budynkiem Towarowa 37. W ten sposób oba budynki tworzą spójną całość i ciekawą strukturę architektoniczną - wskazuje Magdalena Szulc, PR manager firmy Ataner. Mieszkania oraz biura uzupełnią także lokale handlowo-usługowe. Pod budynkiem znajduje się hala garażowa z aż 230 miejscami parkingowymi. Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji także siłownię oraz liczący blisko 180 m kw. zagospodarowany taras na dachu. Będzie także siłownia, monitoring oraz całodobowa ochrona.
Położenie inwestycji to jej niezaprzeczalny atut. Tuż obok znajduje się dworzec kolejowy, centrum handlowe Avenida czy Międzynarodowe Targi Poznańskie. Spacer na Stary Rynek to kilkunastominutowy spacer. Na dodatek lokalizacja gwarantuje sprawne połączenia tramwajowe i autobusowe z każdym punktem miasta Poznania.
Wszystkie mieszkania zostały już sprzedane, w ofercie znajduję się jedynie lokale handlowo-usługowe. Zakończenie inwestycji planowane jest na październik 2020 roku. Warto zaznaczyć, że budynek został zaprojektowany w uznanej Pracowni Architektonicznej Ewy i Stanisława Sipińskich.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.