Komunikaty PR

Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA

2020-01-13  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.72 MB )

Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Olejek czy mleczko? Oto jest pytanie, a jedno pewne – to przełomowe odkrycie wśród olejków do demakijażu. Sięgnij po nowe olejki oczyszczające NIVEA z rewolucyjną formułą OIL-TO-MILK, które w kontakcie z wodą zmieniają się w… mleczko!
Produkty w dwóch wariantach do skóry suchej i wrażliwej skutecznie, ale niezwykle delikatnie usuwają zanieczyszczenia, sebum, a nawet wodoodporny makijaż, zapewniając uczucie czystej, miękkiej i jedwabiście gładkiej skóry.

Gotowa na niezwykłą przemianę?

W zależności od potrzeb wybierz: Odżywczy Olejek Oczyszczający do cery suchej lub Łagodzący Olejek Oczyszczający do cery wrażliwej

Skuteczne działanie mleczka oraz olejków do demakijażu znane są kobietom na całym świecie.
 A gdyby tak połączyć oba składniki uzyskując jeszcze bardziej spektakularne właściwości oczyszczające? Łagodzący Olejek Oczyszczający i Odżywczy Olejek Oczyszczający z wyjątkową formułą OIL-TO-MILK wzbogacone są naturalnymi olejkami, które pod wpływem wody zmieniają się w mleczną konsystencję. Olejek nałożony na suchą skórę twarzy i delikatnie wmasowany usuwa wszelkie pozostałości pozostawiając skórę czystą i jedwabiście gładką. Co ważne, dzięki nowoczesnej formule łatwo się zmywają – wyłącznie za pomocą wody i bez użycia wacików.

Nowość w dwóch wariantach – z olejkiem z pestek winogron dla skóry wrażliwej lub olejkiem makadamia stworzony z myślą o cerze suchej – można stosować w zależności od potrzeb. Stosowane rano delikatnie odświeżają, natomiast wieczorem skutecznie oczyszczają.

Przemiana formuły i…BUTELKI!

Opakowania nowych olejków oczyszczających NIVEA są wykonane w 25% z PET pochodzącego z recyklingu. Butelki mogą również zostać w pełni poddane recyklingowi po użyciu, by stać się źródłem kolejnego cyklu produkcyjnego.

Odżywczy Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem makadamia

Łagodzący Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem z pestek winogron

  • Efektywnie usuwa nawet wodoodporny makijaż,
  • Głęboko i delikatnie oczyszcza, nie wysuszając skóry.
  • Nie podrażnia, nie niszczy bariery hydrolipidowej,
  • Do stosowania 2 razy dziennie

29,99 zł / 150 ml

Rekomendowana cena detaliczna

 

Kontakt prasowy:

Beata Pałczyńska

Partner of Promotion

b.palczynska@partnersi.com.pl

M: +48 512 308 555

Katarzyna Bogucka

NIVEA Polska

Katarzyna.Bogucka@Beiersdorf.com

M: +48 695 150 013

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.