Komunikaty PR

Make-up no make-up trendem wiosny

2024-03-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Nowakowska
Festcom

ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl

Wiosna to czas, gdy na scenę wkraczają nowe makijażowe trendy. W tym roku jednym z kluczowych stylów makijażu jest make-up no make-up. Kosmetolodzy podpowiadają, że jego idealną bazą jest perfekcyjnie wypielęgnowana skóra o naturalnym, równomiernym kolorycie. Must-have dla jej osiągnięcia są kremy BB, czyli połączenie kremu nawilżającego i podkładu.

Make-up no make-up, soft glow, czy styl vintage. Wiosna to jak zwykle drugi karnawał – tym razem trendów, kolorów i stylów makijażu. Bez względu na typ cery, kolor naszych włosów czy oprawę oczu, u podstaw każdego z makijażowych looków leży w tym sezonie delikatne, naturalne wyrównanie kolorytu skóry. Styliści podkreślają, że ciężkiemu, mocnemu makijażowi z fluidem i pudrem sypkim w roli głównej mówimy teraz stanowcze nie, a słowem-kluczem wiosny są w tym sezonie kremy BB. Co warto o nich wiedzieć? Kosmetolog podpowiada.

Nawilżenie jest trendy

Pierwsze skojarzenie z piękną cerą? Zdrowa, nawilżona, świetnie wypielęgnowana o naturalnym kolorycie. W punkt! Właśnie taka skóra jest celem kosmetologów i makijażystów na całym świecie. Eksperci wskazują, że osiągnięcie nawilżenia i wyrównania kolorytu jednocześnie jest – jak najbardziej – możliwe. To właśnie za spełnienie tego marzenia świat beauty docenił kremy BB (Blemish Balm). Czym się charakteryzują?

Krem BB to inaczej krem na niedoskonałości. To kosmetyk, który łączy w sobie zalety nawilżającego, delikatnego kremu do twarzy i tradycyjnego, płynnego podkładupowiedziała Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, ekspert marki SOLVERX®. Kremy BB świetnie sprawdzają się w przypadku osób, które cenią sobie efekt lekkości i delikatności, ale jednocześnie chciałyby skutecznie zniwelować niedoskonałości, takie jak przebarwienia lub drobne krostki. A zatem, tej wiosny kremy BB zdecydowanie wychodzą naprzeciw trendom – dodała.

Eksperci wskazują, że perfekcyjne nawilżenie to baza, na której opieramy nie tylko idealny, modny makijaż, ale także skuteczność działania wszystkich niemal składników aktywnych i zabiegów kosmetycznych (w tym np. anti-agingowych czy normalizujących). Wniosek: nawilżenie to must-have codziennego rytuału pielęgnacyjnego. – Warto włączyć do codziennej rutyny także dobre nawyki makijażowe, w tym właśnie zastosowanie kremu BB. Po pierwsze, wybierajmy produkty zawierające cenne oleje roślinne, które wspomagają naturalne mechanizmy ochronne skóry, nawilżają i odżywiają. Po drugie, warto jak najczęściej sięgać po kosmetyki z witaminą E, która jest skutecznym antyoksydantem. Witaminą E znajdziemy m.in. w SOLVERX® dermoBB SPF 30 powiedziała Agnieszka Kowalska.

Blemish balm – koryguj drobne niedoskonałości

Perfekcyjny, wiosenny makijaż, czyli jaki? Taki, który delikatnie tuszuje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry i pozostawia ją jedynie muśniętą wybranym przez nas odcieniem. Bez efektu mocnego makijażu. – Niewielkie przebarwienia i inne, niechciane niespodzianki mogą zdarzać się każdej z nas. Na szczęście obecnie potrafimy bardzo skutecznie je maskować, nie powodując niechcianego i zdecydowanie już niemodnego efektu ciężkości na skórze. Świat beauty docenił kremy BB z uwagi świeży look, jaki „potrafią” przynieść w stylizacji. Wiosną, kiedy mocno stawiamy na delikatne stylizacje, to zdecydowanie bezcenna właściwośćpowiedziała Agnieszka Kowalska.

 

SOLVERX dermoBB SPF30

LINIA SOLVERX BEAUTY

SOLVERX® dermoBB SPF 30 to lekki dermokosmetyk tonujący odcień skóry. Doskonale wtapia się w skórę kryjąc niedoskonałości i tworząc naturalne, aksamitne wykończenie.

  • Doskonale wtapia się w skórę kryjąc niedoskonałości i tworząc naturalne, aksamitne wykończenie.
  • Dzięki zawartości naturalnych olejów działa nawilżająco, odżywczo oraz wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka.
  • Witamina E zapewnia działanie antyoksydacyjne chroniąc przed przedwczesnym starzeniem.
  • Zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną.
  • Idealny dla każdego typu skóry.
  • Przebadany dermatologicznie.
  • Posiada dwa odcienie: Light i Medium.

pojemność: 30 ml

cena: 55 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie

Wiosna to czas wyznaczania nowych pielęgnacyjnych i kosmetycznych celów. Perfekcyjne przygotowanie do lata, odmłodzenie i poprawa kolorytu skóry pojawiają się na liście
Uroda Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
2024-04-22 | 10:48

Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó

Mówi się „jesteś tym, co jesz” - to popularne powiedzenie nabiera jeszcze większego sensu, jeśli skupimy się na kondycji jamy ustnej. Ta część naszego organizmu jest
Uroda Czego potrzebują włosy kręcone?
2024-04-18 | 15:00

Czego potrzebują włosy kręcone?

Piękne, sprężyste i zdrowo wyglądające loki to beauty-marzenie nie tylko włosomaniaczek. By mogły olśniewać, włosy kręcone wymagają szczególnie troskliwej pielęgnacji. Eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.