Zmiany w agencji CEC Group. Nowym prezesem został Michał Koczalski.
Dotychczasowy prezes Marek Matraszek będzie przewodniczył nowo powołanej Radzie Nadzorczej. CEC Group od 30 lat jest wiodącą, niezależną agencją oferującą zintegrowane usługi public affairs oraz komunikacji strategicznej dla klientów z całego świata.
Agencja pracuje dla firm zajmujących się m.in. energią i klimatem, cyfryzacją i technologiami, farmacją i opieką zdrowotną, usługami finansowymi, FMCG, mobilnością i infrastrukturą.
- Ten rok jest dla nas szczególny, gdyż świętujemy 30. rocznicę działalności naszej firmy w Polsce oraz regionie Europy Środkowo - Wschodniej - mówi Marek Matraszek. - Nadchodzące czasy, które zapewne przyniosą kolejne trudne do przewidzenia wydarzenia, będą dla branży public affairs i komunikacji strategicznej niezwykle interesujące. Chcąc przygotować firmę na te kolejne lata, jako właściciel spółki podjąłem decyzję o powołaniu Rady Nadzorczej oraz nowego zarządu – wyjaśnia Matraszek.
W skład zarządu weszli związani z CEC od wielu lat: Michał Koczalski (Chief Executive Officer), Claudie-Marie Smoleń (Chief Talent Officer), Michał Leksiński (Chief Operating Officer) oraz Marek Kotlarski (Chief Relations Officer).
Natomiast Radę Nadzorczą tworzą: Marek Matraszek, Michael Murphy, Rory Chisholm i Geoff Carlson. Rolą Rady Nadzorczej będzie wspieranie zarządu w dalszym rozwoju firmy i doradztwo w zakresie strategicznej wizji jej działań.
- Nasza pozycja na rynku jest sumą zaufania klientów oraz ciężkiej pracy zespołu. Będziemy konsekwentnie pracować nad umacnianiem tych dwóch obszarów zapewniając jeszcze lepszą jakość świadczonych usług oraz wzmacniając kompetencje naszych współpracowników - mówi Michał Koczalski. - Naszym priorytetem jest, aby CEC nadal był preferowanym wyborem klientów oraz pracowników - dodaje.

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.