Kalendarium
Konferencja:
12:00
do 13:00
Organizator:
Instytut Monitorowania Mediów
Instytut Monitorowania Mediów
Miejsce: online (webinar)
Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
Informacje ogólne
Webinar poprowadzą: Monika Ezman, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci opowiedzą, jak w łatwy sposób samodzielnie sprawdzić efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów i ocenić aktywność konkurencji.
Podczas spotkania poznasz takie funkcje platformy IMM jak:
- Analiza medialna siły marki i konkurencji
- Mapa medialna (zasięgi, rozkład publikacji w czasie i piki komunikacyjne, AVE)
- Brief AI
- Mapa benchmarkowa
- Analiza wydźwięku publikacji
- Współczynnik zaangażowania
- Nasycenie treści słowami kluczowymi
- Chmura słów
- Indeks mocy i ekspozycja publikacji
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które monitorują media i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zachęcamy do zapisów!