Kalendarium

21 listopada
Webinar IMM
Konferencja: 12:00 do 13:00
Organizator:
Instytut Monitorowania Mediów
Miejsce: online (webinar)

Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM


W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.

Informacje ogólne

Webinar poprowadzą: Monika Ezman, Dyrektor Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci opowiedzą, jak w łatwy sposób samodzielnie sprawdzić efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów i ocenić aktywność konkurencji.
 
Podczas spotkania poznasz takie funkcje platformy IMM jak:
 
  • Analiza medialna siły marki i konkurencji
  • Mapa medialna (zasięgi, rozkład publikacji w czasie i piki komunikacyjne, AVE)
  • Brief AI
  • Mapa benchmarkowa
  • Analiza wydźwięku publikacji
  • Współczynnik zaangażowania
  • Nasycenie treści słowami kluczowymi
  • Chmura słów
  • Indeks mocy i ekspozycja publikacji
 
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które monitorują media i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zachęcamy do zapisów!