Kalendarium
Organizator:
IABC/Poland
Imię i nazwisko: Justyna Piesiewicz
Funkcja: Prezes Zarządu
Firma: IABC/Poland
Telefon: 602788880
E-mail: info|iabcpoland.pl| |info|iabcpoland.pl
BuCom 2014
WEŹ UDZIAŁ I.... - Pozwól swoim użytkownikom stać się klientem i ambasadorem marki - Rozpoznaj i wyeliminuj „cichych” zabójców firmy - Dowiedz się co łączy Personal Branding z Employer Branding - Zdobądź wiedzę o klientach od klientów
Informacje ogólne
Dla ekspertów, którzy zarządzają komunikacją w organizacji obecne czasy dają bezprecedensową okazję do pokazania jak kluczowe są to działania, jak bardzo mogą one wpłynąć na całokształt firmy i jej konkurencyjność na rynku lokalnym jak i międzynarodowym. Efektywna komunikacja postrzegana jest na świecie jako jedno z najistotniejszych działań wpływających na sukces organizacji a także zrealizowanie celów biznesowych – czy tak jest również w Polsce?
Dzisiaj, liderzy są oceniani nie tylko na podstawie osiąganych wyników, ale również jakości komunikacji z zespołem, otwartości i przejrzystości, dostępności oraz elastyczności.
Celem drugiej edycji IABC/Poland Business Communication Forum 2014 jest wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie, takich które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych, w szczególności tych związanych z rozwojem biznesu.
Więcej informacji: http://www.bucom2014.iabcpoland.pl/program
Wezmą udział
Wśród potwierdzonych prelegentów między innymi:
- Nina Kowalewska-Motlik/Superbrands
- Urszula Martyla/LinkedIn
- Marek Broda/Salesmanago
- Anna Szubert/Conseiller
- Grzegorz Turniak/BNI Polska
- Joanna Hirsz-Kropińska/goodcustomerexperience.pl
- Justyna Piesiewicz/IABC Poland
Warunki akredytacji
- Uczestnictwo zwykłe: 950 PLN + VAT
- Uczestnictwo w dwóch konferencjach (Business Communication Forum oraz Spectacular Speaking): 1000 PLN + VAT
- Uczestnictwo dla członków IABC/Poland: 150 PLN +VAT
- Uczestnictwo VIP (składka członkowska na poziomie międzynarodowym oraz lokalnym i udział w konferencji): 1350 + VAT
Dla przedstawicieli mediów udział bezpłatny po rejestracji i zaakceptowaniu regulaminu. W przypadku rejestracji i nieobecności, uczestnik zostanie obciążony kosztami organizacji w wysokości 200 PLN.
Liczba miejsc ściśle ograniczona. Wydarzenie ma charakter zamknięty.