Kalendarium

23 września
Kalendarium
Kalendarium
Konferencja: 09:00 do 2013-09-24 16:00
Organizator:
Nowoczesna Firma S.A.
Miejsce: Hotel Mercure Warszawa
Kontakt:
Imię i nazwisko: Rafał Szary
Funkcja: Menedżer Projektu
Firma: www.nf.pl
Telefon: 22 314 14 88
E-mail: rafal.szary|nf.pl| |rafal.szary|nf.pl

IX Kongres Contact Center

SPOTKANIE LIDERÓW BRANŻY CONTACT CENTER
IX Kongres Contact Center ma na celu prześledzenie największych wyzwań stojących przed branżą oraz identyfikację najważniejszych trendów pojawiających się w telesprzedaży i obsłudze klienta w Polsce oraz na świecie. Podczas spotkań zostaną także omówione kluczowe zmiany zachodzące w branży. Zaproszeni prelegenci przekażą wiedzę na temat najważniejszych zagadnień dotyczących rozwoju branży.

Informacje ogólne

Konferencja
W dniu 23 września 2013 odbędzie się kluczowe spotkanie decydentów obszaru customer service i telesales. Konferencja ta to wyjątkowe miejsce dla profesjonalistów związanych z branżą umożliwiające nawiązanie kontaktów, poznanie najnowszych trendów na rynku contact center oraz przyjrzenie się strategiom liderów. Podczas konferencji spotkają się decydenci obszaru Call / Contact Center, aby przedyskutować najbardziej nurtujące i newralgiczne tematy dotyczące rozwoju branży. Dzięki obecności najlepszych ekspertów z wielu znanych firm, jest to doskonała okazja do prognozowania kierunku rozwoju obsługi klienta i telesprzedaży, dyskusji w prestiżowym gronie, a także nieformalnych, kuluarowych spotkań. Tegoroczna Konferencja poświęcona jest przede wszystkim Customer Experience, wyzwaniom stawianym przed firmami przez pracowników i zmieniający się rynek, ale również nanjnowszym technologiom.

Warsztaty
Podczas całodniowych warsztatów, które odbędą się 24 września 2013, doświadczeni trenerzy przećwiczą wiedzę i będą pracować nad podniesieniem praktycznych kompetencji uczestników Kongresu z zakresu metodologii, narzędzi i nowych rozwiązań stosowanych w branży CC oraz zarządzania w obszarach obsługi klienta i telesprzedaży. Warsztaty prowadzone są przez przedstawicieli uznanych firm szkoleniowych oraz najlepszych trenerów, którzy dostarczają aktualną, praktyczną wiedzę. Mają formę interaktywną i pozwalają na zadawanie prowadzącym szczegółowych pytań.

Kogo spotkasz?

Kongres Contact Center gromadzi każdorazowo ok. 120 uczestników: decydentów średniego i wyższego szczebla działów obsługi klienta i telesprzedaży stosujących nowoczesne rozwiązania branżowe w swojej codziennej pracy.

Wezmą udział

  • Katarzyna Brzozowska Oriflame Sweden
  • Bruce Howard 4Life Direct International
  • Katarzyna Swatowska Niezależny Konsultant
  • Magdalena Szostak Call Center Training
  • Urszula Zarańska Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan
  • Martin Hill-Wilson Brainfood Consulting
  • Tomasz Jachna Niezależny Konsultant
  • Ger Kool Research VU University Amsterdam
  • Justyna Mikołajczak UPC Polska Sp. z o.o.
  • Michał Sawicki OtherWise
  • Ewa Wesoły Customer Focus