Kalendarium
Konfederacja Lewiatan
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości - jak biznes wykorzystuje atuty transformacji technologicznej?
Czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów? W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów?
Informacje ogólne
To już kolejna edycja corocznej konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości” organizowanej przez Konfederację Lewiatan.
W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów? Jak – za ich pomocą – dojrzałe cyfrowo marki wchodzą w efektywny dialog z konsumentem? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci uczestniczący w wydarzeniu.
Podczas konferencji uczestnicy będą mogli wysłuchać dyskusji na tematy:
- Dwa oblicza sztucznej inteligencji – jak AI służy konsumentom, a jak może im zaszkodzić?
- Wpływ Aktu o Usługach Cyfrowych na konsumentów
- Wybory konsumenckie a konkurencyjność przedsiębiorstw europejskich
- Bezpieczeństwo zakupów i produktów w e-commerce
Patronat honorowy objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Partnerem strategicznym jest Amazon. Partnerzy wspierający: Centrum Kreatywności Targowa, EFNI, kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński.
Partnerzy medialni: Naszemiasto.pl, Newseria, rp.pl, Rzeczpospolita, Wprost.
Wezmą udział
- Daniel Mańkowski - wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Maciej Witucki - prezydent Konfederacji Lewiatan
- Mariusz Mielczarek - dyrektor Regionalny na Europę Centralną i Wschodnią, Amazon
- Marianna Sidoroff - dyrektorka Departamentu Rynku Cyfrowego, Ministerstwo Rozwoju i Technologii
- Anna Dąbrowska, Profesor, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, SGH
- Katarzyna Ciechanowska-Ciosk - Head of Marketplace Amazon.pl
- Grzegorz Miś - Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu
- Cezary Sowiński - menadżer ds. relacji z sektorem publicznym, Amazon
- Michał Lutostański - adiunkt, Zakład Marketingu Wartości, SGH
- Małgorzata Miś - Prezeska Stowarzyszenia Ochrony Konsumentów Aquila
- Olga Zabolewicz - główna specjalistka ds. Legislacji, NASK
- Marek Porzeżyński - adiunkt, Wydział Administracji i Nauk Społecznych, Politechnika Warszawska
- Karol Kasiński - Public Policy Manager, Operations & Digital, Amazon
- Mateusz Sztobryn - zastępca dyrektora, Departament Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Cyfryzacji
- Monika Kosińska-Pyter - prezes, Federacja Konsumentów
- Cagatay Bircan - Principal economist, Amazon
- Janina Rampp - Head of Amazon Marketplace Poland
- Teresa Wierzbowska - Prezeska Związku Pracodawców Mediów Prywatnych
- Michał Chodorek - adwokat, partner, kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
Więcej informacji o konferencji i prelegentach oraz program.