Kalendarium

3 grudnia
Kalendarium
Konferencja: 09:00 do 2024-12-04 15:45
Organizator:
Konfederacja Lewiatan
Miejsce: Centrum Kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, Warszawa

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości - jak biznes wykorzystuje atuty transformacji technologicznej?


Czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów? W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów?

Informacje ogólne

To już kolejna edycja corocznej konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”  organizowanej przez Konfederację Lewiatan.

W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów? Jak – za ich pomocą – dojrzałe cyfrowo marki wchodzą w efektywny dialog z konsumentem? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci uczestniczący w wydarzeniu.

Podczas konferencji uczestnicy będą mogli wysłuchać dyskusji na tematy:

  • Dwa oblicza sztucznej inteligencji – jak AI służy konsumentom, a jak może im zaszkodzić?
  • Wpływ Aktu o Usługach Cyfrowych na konsumentów
  • Wybory konsumenckie a konkurencyjność przedsiębiorstw europejskich
  • Bezpieczeństwo zakupów i produktów w e-commerce

 

Patronat honorowy objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Partnerem strategicznym jest Amazon. Partnerzy wspierający: Centrum Kreatywności Targowa, EFNI, kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński.
Partnerzy medialni: Naszemiasto.pl, Newseria, rp.pl, Rzeczpospolita, Wprost.

Wezmą udział

  • Daniel Mańkowski - wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Maciej Witucki - prezydent Konfederacji Lewiatan
  • Mariusz Mielczarek - dyrektor Regionalny na Europę Centralną i Wschodnią, Amazon
  • Marianna Sidoroff - dyrektorka Departamentu Rynku Cyfrowego, Ministerstwo Rozwoju i Technologii
  • Anna Dąbrowska, Profesor, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, SGH
  • Katarzyna Ciechanowska-Ciosk - Head of Marketplace Amazon.pl
  • Grzegorz Miś - Powiatowy Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu
  • Cezary Sowiński - menadżer ds. relacji z sektorem publicznym, Amazon
  • Michał Lutostański - adiunkt, Zakład Marketingu Wartości, SGH
  • Małgorzata Miś - Prezeska Stowarzyszenia Ochrony Konsumentów Aquila
  • Olga Zabolewicz - główna specjalistka ds. Legislacji, NASK
  • Marek Porzeżyński - adiunkt, Wydział Administracji i Nauk Społecznych, Politechnika Warszawska
  • Karol Kasiński - Public Policy Manager, Operations & Digital, Amazon
  • Mateusz Sztobryn - zastępca dyrektora, Departament Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Cyfryzacji
  • Monika Kosińska-Pyter - prezes, Federacja Konsumentów
  • Cagatay Bircan - Principal economist, Amazon
  • Janina Rampp - Head of Amazon Marketplace Poland
  • Teresa Wierzbowska - Prezeska Związku Pracodawców Mediów Prywatnych
  • Michał Chodorek - adwokat, partner, kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

 

Więcej informacji o konferencji i prelegentach oraz program.

Warunki akredytacji

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Rejestracja