Kalendarium

4 czerwca
Kalendarium
Kalendarium
Konferencja: do 2014-06-05
Organizator:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Miejsce: Multikino Złote Tarasy,
Warszawa
Kontakt:
Imię i nazwisko: Anna Maj
Funkcja: key account manager
Telefon: +48 600 253 807
E-mail: a.maj|iab.org.pl| |a.maj|iab.org.pl

Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie

konferencja Forum IAB 2014
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Informacje ogólne


Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas 2 dni  konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny „Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze”

W panelu wezmą udział:

  • Paweł Wujec, Dyrektor zarządzający Segment Internet, Agora
  • Robert Bednarski, Prezes Zarządu Grupa Onet.pl SA.
  • Artur Potocki, Prezes Zarządu INTERIA.PL
  • Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska
  • Artur Waliszewski, Regional Business Director, Poland&CEE, Google

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:

      
Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?        
Jak zamienić subskrybenta w klienta?
Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?       
Czy aplikacje mobilne sprzedają?        
Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?       
Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?        
Kim jest e-konsument?        
Czym jest big data?         
Jak optymalizować sprzedaż ?        
Jak precyzyjnie targetować kampanię?



Wezmą udział


Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów,  m.in.:

Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;   
    
Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
        
Tomasz Czechowicz, Założyciel i Partner Zarządzający w MCI Management SA
        
Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;
      
Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
        
Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
       
Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
        
Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
        
Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
        
Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
       
Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
        
Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
        
Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
        
Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media















Warunki akredytacji



Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły

Jeśli uznałeś/ uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze – zarejestruj się.
W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconemu marketingowi w internecie (poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji).

Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB.