konferencja Forum IAB 2014
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Kalendarium
Konferencja:
do 2014-06-05
Organizator:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Miejsce: Multikino Złote Tarasy,
Warszawa
Warszawa
Kontakt:
Imię i nazwisko: Anna Maj
Funkcja: key account manager
Telefon: +48 600 253 807
E-mail: a.maj|iab.org.pl| |a.maj|iab.org.pl
Imię i nazwisko: Anna Maj
Funkcja: key account manager
Telefon: +48 600 253 807
E-mail: a.maj|iab.org.pl| |a.maj|iab.org.pl
Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie
Informacje ogólne
Po 7 edycjach Forum
IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska
zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą.
Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w
warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą
największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze
pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału
online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy
spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę
merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady
programowej.
Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny „Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze”
W panelu wezmą udział:
Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
Jak zamienić subskrybenta w klienta?
Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
Czy aplikacje mobilne sprzedają?
Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
Kim jest e-konsument?
Czym jest big data?
Jak optymalizować sprzedaż ?
Jak precyzyjnie targetować kampanię?
Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny „Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze”
W panelu wezmą udział:
- Paweł Wujec, Dyrektor zarządzający Segment Internet, Agora
- Robert Bednarski, Prezes Zarządu Grupa Onet.pl SA.
- Artur Potocki, Prezes Zarządu INTERIA.PL
- Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska
- Artur Waliszewski, Regional Business Director, Poland&CEE, Google
Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
Jak zamienić subskrybenta w klienta?
Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
Czy aplikacje mobilne sprzedają?
Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
Kim jest e-konsument?
Czym jest big data?
Jak optymalizować sprzedaż ?
Jak precyzyjnie targetować kampanię?
Wezmą udział
Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:
Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
Tomasz Czechowicz, Założyciel i Partner Zarządzający w MCI Management SA
Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;
Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media
Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
Tomasz Czechowicz, Założyciel i Partner Zarządzający w MCI Management SA
Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;
Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media
Warunki akredytacji
Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły
Jeśli uznałeś/ uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze – zarejestruj się.
W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconemu marketingowi w internecie (poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji).
Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB.