Kalendarium
Monitoring marki i analiza danych z mediów - Platforma IMM od podstaw
W czwartek 24 kwietnia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw”.
Informacje ogólne
Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci IMM pokażą, jak zbudowana jest Platforma IMM, jak przeglądać i analizować wyszukane publikacje oraz na jakie funkcjonalności zwrócić uwagę na samym początku pracy z profesjonalnym narzędziem do monitoringu marki.
Agenda spotkania:
- Pierwsze kroki – 3 widoki na Platformie – dostęp do danych i publikacji z monitorowanych projektów
- Wybór analizowanych parametrów i wskaźników
- Filtrowanie publikacji
- Wykorzystanie tagów
- Grupowanie materiałów
- Zaawansowane wyszukiwanie słów w publikacjach
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Moduł Analizy i pobieranie wykresów
- Generowanie statystyk
- Analiza działań konkurencji
- Pressbook i newsletter
- Asystent AI
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoje działania i analizy z monitoringiem mediów bądź poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów:
Link do wydarzenia