Kalendarium

24 kwietnia
Kalendarium
Konferencja: 12:00 do 13:00
Organizator:
Instytut Monitorowania Mediów
Miejsce: online

Monitoring marki i analiza danych z mediów - Platforma IMM od podstaw


W czwartek 24 kwietnia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring marki i analiza danych z mediów – Platforma IMM od podstaw”.

Informacje ogólne

Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci IMM pokażą, jak zbudowana jest Platforma IMM, jak przeglądać i analizować wyszukane publikacje oraz na jakie funkcjonalności zwrócić uwagę na samym początku pracy z profesjonalnym narzędziem do monitoringu marki.

Agenda spotkania:

  • Pierwsze kroki – 3 widoki na Platformie – dostęp do danych i publikacji z monitorowanych projektów
  • Wybór analizowanych parametrów i wskaźników
  • Filtrowanie publikacji
  • Wykorzystanie tagów
  • Grupowanie materiałów
  • Zaawansowane wyszukiwanie słów w publikacjach
  • Ustawianie alertów i powiadomień
  • Moduł Analizy i pobieranie wykresów
  • Generowanie statystyk
  • Analiza działań konkurencji
  • Pressbook i newsletter
  • Asystent AI


Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoje działania i analizy z monitoringiem mediów bądź poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Serdecznie zachęcamy do zapisów:
Link do wydarzenia