Kalendarium

12 grudnia
Webinar IMM
Kalendarium
Konferencja: 12:00 do 13:00
Organizator:
Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
Miejsce: Online

Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji.


W czwartek 12 grudnia o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów – podstawowe pojęcia i wskaźniki pomiaru efektywności komunikacji”.

Informacje ogólne

Webinar poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w Instytucie Monitorowania Mediów. Eksperci przybliżą wszystkie pojęcia, definicje i wskaźniki związane z monitoringiem mediów. Opowiedzą czym jest monitoring mediów, dlaczego należy śledzić publikacje i wzmianki o własnej firmie i konkurencji oraz jak wybierać najlepsze narzędzie do monitorowania mediów i ustawiać pierwsze projekty. Zaprezentują też Platformę IMM w nowej odsłonie.

 

Agenda spotkania:

  • Monitoring mediów – słownik pojęć
  • Wskaźniki pomiaru prowadzonej komunikacji
  • Wybieramy narzędzie do monitorowania mediów
  • Ustawianie pierwszych projektów
  • Platforma IMM w nowej odsłonie

 

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które rozpoczynają swoją przygodę z monitoringiem mediów i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych. Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.

 

 

IMM