Kalendarium

23 marca
Konferencja: 18:00 do 22:00
Instytucja: AICPA & CIMA
Organizator:
AICPA & CIMA
Miejsce: DoubleTree by Hilton, ul.Podwale 84, Wrocław
Kontakt:
Imię i nazwisko: Martyna Makiel
Funkcja: External Relations Manager
Firma: AICPA & CIMA
Telefon: +48534192043
E-mail: martyna.makiel|aicpa-cima.com| |martyna.makiel|aicpa-cima.com

Wydarzenie AICPA & CIMA Money Talks: Finance and the Great Reshuffle

Poznaj zagrożenia wynikające z rotacji pracowników
Tematem wydarzenia, które odbędzie się 23 marca o godz. 18.00 we Wrocławiu, będzie rotacja pracowników i wnioski płynące z najnowszego raportu AICPA & CIMA Finance and the Great Reshuffle, stworzonego we współpracy z PwC.

Informacje ogólne

Zapraszamy na pierwsze w tym roku wydarzenie organizowane przez AICPA & CIMA w ramach popularnego cyklu „Money Talks”.

Podczas spotkań znane osobistości ze świata finansów oraz praktycy biznesu omawiają trendy, które mają i będą miały wpływ na ich pracę w przyszłości. Tematem wydarzenia, które odbędzie się 23 marca o godz. 18.00 we Wrocławiu, będzie rotacja pracowników i wnioski płynące z najnowszego raportu AICPA & CIMA Finance and the Great Reshuffle, stworzonego we współpracy z PwC. Partnerami spotkania są NatWest Group i PwC.

Ponad połowa finansistów nie wyklucza zmiany pracy i ten trend wydaje się być aktualnie jednym z głównych wyzwań dla wielu firm.

Dlatego gorąco zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu AICPA & CIMA we Wrocławiu, które będzie wyjątkową okazją, aby wysłuchać prezentacji dr Iana Selby’ego, Vice President – Global Management Accounting Research and Development, AICPA & CIMA i poznać kluczowe zagadnienia poruszone w raporcie:

  • zagrożenia i szanse wynikające z częstej rotacji pracowników,
  • strategie na zatrzymanie najlepszych pracowników i zadbanie o ich dobrobyt,
  • sposoby na przyciągnięcie nowych pracowników do organizacji, w szczególności działów finansowych.

 

Agenda:

17.30 – Rejestracja & networking
18.00 – Wprowadzenie

18.10 – Prezentacja: Dr Ian Selby, Vice President – Global Management Accounting Research and Development, AICPA & CIMA

18.40 – Przerwa kawowa

18.55 – Panel dyskusyjny; moderator: Jakub Bejnarowicz, Regional Director, Europe, Association of International Certified Professional Accountants

19.50 – Sesja Q&A

20.00 – Zakończenie; networking i poczęstunek

 

Wydarzenie odbędzie się w całości w języku angielskim.

Szczegóły: https://www.cimaglobal.com/Our-locations/Poland/Event-area/Money-Talks-Finance-and-theGreatReshuffle/

Wezmą udział

  • Dr Ian Selby, Vice President – Global Management Accounting Research and Development, AICPA & CIMA

  • Jakub Bejnarowicz, Regional Director, Europe, AICPA & CIMA

  • Piotr Malinowski, Head of Finance & Data Poland, NatWest

  • Marta Szukiewicz ACMA, CGMA, Comerical Finance FP&A Senior Director and Wrocław HP Inc Site Lead
  • Magdalena Kotlarz, Finance Director, HPE Pointnext

Warunki akredytacji

Prośba o kontakt mailowy