Komunikaty PR

MLP Group poszerza współpracę z Grupą ASG

2015-08-18  |  11:10
Biuro prasowe

ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., należąca do Grupy ASG, zawarła umowę najmu 2 tys. mkw. powierzchni magazynowych w parku logistycznym MLP Pruszków I. Tym samym Grupa, specjalizująca się głównie w opakowaniach kartonowych, wynajmować będzie łącznie blisko 8 tys. mkw. powierzchni w parku logistycznym MLP Pruszków I.

Grupa ASG, poprzez Agi Media Warszawa Sp. z o.o., wynajmuje obecnie ponad 5 tys. mkw. powierzchni produkcyjnej oraz nieco ponad 900 mkw. powierzchni biurowo–socjalnej. Nowa powierzchnia zostanie skomunikowana z wynajmowaną dotychczas. „Naszym celem jest elastyczne dopasowywanie się do aktualnych potrzeb każdego z najemców. Cieszymy się, że nasze działania zostają docenione, a dotychczasowi najemcy poszerzają zapotrzebowanie o nowoczesne powierzchnie magazynowo-produkcyjne” – komentuje Radosław T. Krochta, Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu MLP Group S.A.

ASG to globalna firma, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji opakowań dla szerokiego wachlarza branż (m. in. kosmetycznego, farmaceutycznego, home entertainment, elektroniki użytkowej). ASG swoją strategię opiera na kompleksowym działaniu, celem którego jest dostarczenie gotowego opakowania do klienta, projektu włączając w to również projekt. Obecnie ASG zatrudnia 3 tys. pracowników w kilkunastu zakładach produkcyjnych i biurach projektowych na całym świecie, w tym w Polsce, Niemczech, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, a także Australii i Stanach Zjednoczonych. W skład grupy w Polsce wchodzą 3 zakłady m.in. ASG Bydgoszcz Sp. z o.o., specjalizująca się w produkcji opakowań dla przemysłu beauty & personal care, a także AGI Media Warszawa Sp. z o.o. i Shorewood Poland Sp. z o.o., specjalizujące się w druku materiałów dla przemysłu home entertainment.

MLP Pruszków I jest pierwszym parkiem logistycznym zbudowanym i zarządzanym przez MLP Group. Na 43 hektarach znajduje się 167 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo–produkcyjnej. Powierzchnia centrum obecnie zagospodarowana jest przez około 50 klientów, którzy wynajmują powierzchnie od 200 do 18 tys. mkw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-02-21 | 13:00

Suisse Légiste umacnia pozycję na rynku wierzytelności

W pierwszych miesiącach 2017 roku, Suisse Légiste zawarła cztery duże kontrakty. Spółka nabyła portfel wierzytelności z branży transportowej o wartości nominalnej 85 mln zł oraz wygrała przetargi na obsługę inkasa na
Firma BRAK ZDJĘCIA
2017-02-21 | 11:57

Xerox i AB S.A. kończą współpracę

Umowa pomiędzy liderem rozwiązań technologicznych i firmą dystrybucyjną zostanie rozwiązana 31 maja. Xerox i AB S.A. rozpoczęły współpracę w sierpniu 2008 roku. Porozumienie obejmowało dystrybucję urządzeń biurowych Xerox:
Firma Szybsza dostawa przesyłek UPS z Polski dzięki inwestycji w rozwój sieci
2017-02-17 | 06:00

Szybsza dostawa przesyłek UPS z Polski dzięki inwestycji w rozwój sieci

Klienci z Polski będą teraz mogli korzystać z szybszej wysyłki usługą UPS Standard® do Bułgarii, Węgier, Rumunii i Hiszpanii. UPS usprawnił także usługi ekspresowe w

Kalendarium

28 marca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Bankowość

Mobilnie płaci nawet 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów. Transakcje mają być coraz prostsze i szybsze

Urządzenia mobilne zawładnęły rynkiem płatniczym w Polsce. Już blisko 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów płaci za ich pomocą. Na popularności zyskują także smartwatche, inteligentne opaski czy breloki z wbudowaną kartą płatniczą. Banki pracują nad nowymi możliwościami płatności. Hasło przewodnie tych prac to one-click. Chodzi o to, by transakcje były łatwe, szybkie i bezpieczne – ocenia Piotr Bochenek ze SkyCash Polska.

Patronat Newserii

Prawo

Dzieci będą mogły samodzielnie wyrażać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w internecie. Nie zawsze będzie to bezpieczne

Nowe unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych wskazują, że zgodę na ich przetwarzanie w internecie będą mogły udzielać samodzielnie dzieci. Krajowe ustawy mogą ustanowić własną granicę wiekową, ale nie niższą niż 13 lat. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ma konsekwencje prawne. Trzeba brać pod uwagę, że dzieci są szczególnie narażone na zagrożenia w cyfrowym świecie – przypomina Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Transport

Stolica będzie bardziej eko. W ciągu trzech lat na ulice Warszawy wyjedzie 130 nowych elektrobusów

Jeszcze w tym roku Warszawa będzie dysponować flotą trzydziestu nowoczesnych autobusów elektrycznych. Do 2020 roku stolica planuje zakupić w sumie 130 takich pojazdów, a na terenie miasta powstaje sieć pantografów do ładowania autobusów elektrycznych. Z kolei w podpoznańskiej fabryce Solarisa powstaje pierwszy w Polsce przegubowy autobus elektryczny, który trafi w najbliższych miesiącach na testy do MZA. Dzięki inwestycjom warszawski transport będzie bardziej ekologiczny.

Farmacja

Krajowy rynek diagnostyki laboratoryjnej będzie rósł o ok. 8 proc. rocznie. Polskie firmy umacniają swoją pozycję za granicą

Wartość rynku diagnostyki laboratoryjnej wynosi ponad 1,4 mld zł. W kolejnych latach oczekiwany jest dynamiczny wzrost, o ok. 8 proc. rocznie – prognozuje firm PMR. Dla polskich firm szczególnie atrakcyjny jest segment mikrobiologii – ze względu na wymóg przeprowadzania testów mikrobiologicznych przez przemysł.

Firma

Średnio siedmiu na dziesięciu Polaków zadowolonych ze swojej pracy. Wpływa to na wyższe przychody firm

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na ich efektywność i bezpośrednio przekłada się na przychody firmy. Dlatego coraz więcej pracodawców buduje politykę personalną ukierunkowaną na zadowolenie zatrudnionych osób. Kluczowa w tym procesie jest dobra, transparentna komunikacja, kultura feedbacku, przyjazne środowisko pracy i zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju – wskazuje Agnieszka Przybyłek, odpowiedzialna za HR w koncernie Brown-Forman.